הכרחתי את לואי לאכול והזמנתי לו סושי , הוא בהתחלה התנגד אבל בסוף אכל חצי .
כרגע אני יושב על המיטה ומלטף לשיערו של לואי . משכתי באיטיות את לואי אלי וחיבקתי אותו . הוא עצם את עיניו ונצמד לחזהי .
״אתה יכול להבטיח לי שתפסיק ובחיים לא תעשה את זה שוב ?״ שאלתי . הוא הנהן באיטיות והידקתי את אחיזתי בגופו .
לפתע נייל פרץ לחדר ונבהלנו .
״לואי פאק אני מצטער״ נייל אמר ומשך את
לואי לחיבוק ארוך וחזק .״אני אח זבל אני יודע את זה !״ נייל אמר תוך כדי החיבוק . ״ובאמת שאני מקנא בכם , לוקח לויקטוריה חצי יום להתלבש !!״ נייל אמר ושיחרר את לואי מחיבוקו .
צחקתי ולואי חייך .
״אתה סולח לי . נכון ?״ נייל שאל .
לואי הנהן ונייל משך גם אותי לחיבוק .״מזדיין אחד ! היית כל כך חסר לי״ נייל אמר לי . חייכתי והוא שיחרר מהחיבוק .
״אפילו הבאתי הפתעה !״ נייל אמר והלך מאחורי הדלת , הוא הרים שלושה כוסות ברד והביא לנו .
שילבתי את אצבעותינו שלי ושל לואי ונייל שתה את כל הכוס בשלוק . ״אתה לא רציני״ אמרתי ונייל הזיז את ראשו .
״אתה בסדר ?״ לואי שאל בחשש .
״אחח- חרא . כ-כן״ נייל אמר ופקח את עיניו .״זה יותר חזק מיין , אני נשבע״ נייל אמר וצחק .
חייכתי ושתתי את הכוס .
״ביי ! תודההה״ נייל אמר ומשך את המילה , הוא יצא מהחדר והיה שקט .
״תמצא לך חברה אחרת שלא יקח לה חצי יום להתלבש !!״ ויקטוריה צעקה וצחקתי .
לקחתי שלוק ארוך של ברד ועצמתי את עיניי בחוזקה . אחזתי בעורפו של לואי והתרסקתי על שפתיו . העברתי את הברד אליו ולושונינו קרות . ״זה קפוא״ לואי לחש תוך כדי הנשיקה .
חייכתי והוא קשר את ידיו סביב צווארי .
לא הרפתי משפתיו .״אני אוהב אותך״ אמרתי והוא חייך כנגד הנשיקה . ״גם אני״ לואי אמר וחייכתי .
״הארי אפשר שבסוף לא נלך לביתך ?״ לואי שאל . ״אאוץ׳״ אמרתי בציניות . הוא חייך וצחק . ״אתה יודע שאני אוהב את הבית שלך , הוא מקסים״ לואי אמר בחיוך .
חייכתי והצמדתי את שפתינו לנשיקה קטנה .״יש עכשיו מרתון של בובספוג !״ ליאם צעק ולואי רץ לסלון . חייכתי והלכתי אחריו .
YOU ARE READING
I Can't L.S
Teen Fictionאני לא יכול. *כל הזכויות שמורות לHarry24louis, אין להעתיק. טריגר: •יחסי מין •שפה בוטה •לארילארילארילארי