נקודת מבט הארי
״מי זה הבחור הזה ממקודם?״ שאלתי בקול חזק בגלל המוזיקה את אוליביה, ״ז-זה מישהו מהילדות״ היא אמרה בחיוך והצמידה את שפתינו בלי הכנה מוקדמת.״אני הולכת לשתות, אתה בא?״ היא שאלה,
״לא״ אמרתי והיא הנהנה ונבלעה בתוך האנשים.ראיתי שלואי מחייך את חיוכו התמים ולצידו בחור גבוה, ״היי״ אמרתי ללואי, ״הארי! היי״ הוא אמר והסתכל מסביב לראות שאוליביה לא בטווח עיניו ואז חיבק אותי. ״תכיר זה טראויס״ לואי אמר בחיוך תמים, ״לואי אתה יכול לבוא שנייה?״ שאלתי ואחזתי בידו והוא הנהן.
הלכתי לשירותים והוא אחרי.
נכנסתי לתא אחד ולואי נכנס מיד אחרי,
הצמדתי את שפתינו לנשיקה ארוכה שכל כך רציתי.הוא כרך את ידו מסביב ראשי ואני עברתי לצווארו, עשיתי סימני מציצה, קולות עינוג טהורות יוצאות מפיו, פאק. זה מושלם.
״אני כל כך רוצה אותך עכשיו״ לחשתי לאוזנו וראיתי שהוא רועד כנגד כולי,
הוא אוחז בגופי כדי לא להתפרק, ראשו נזרק אחורה ומצצתי מאחורי אוזנו, ״ה-הארי״ הוא אמר.חזרתי לשפתיו, לשונו פגשה בשלי.
״ה-הארי דיי״ הוא אמר, נישקתי לראשו נשיקה קטנה וחיבקתי את גופו.״ז-זה היה מדהים״ הוא אמר במבוכה וחייכתי כמגד דבריו, ״אני שמח שאהבת״ אמרתי והוא חייך.
״הארי?! הארי?!!״ שמעתי קולות של בחורה מבחוץ.
״פ-פאק זאת אוליביה״ הארי לחש.״יש לי רעיון״ אמרתי ויצאתי מהתא, היא אחז בידי ואז שיחרר כאשר סידרתי את צווארון חולצתי.
״היי״ אמרתי לאוליביה, ״ראית את הארי?״ היא שאלה, ״לא״ אמרתי, אחרי ששטפתי את ידי התכוונתי לפתוח את הדלת עד ששמעתי שאוליביה נעלה את התא שירותים שהארי נמצא בו...
השפלתי את ראשי ויצאתי מהשירותים.
חיפשתי בעיניי את נייל, ראיתי שהוא מנשק צווארה של בחורה בדיוק כמו שהארי עשה לי.
השפלתי את ראשי ופשוט ישבתי בבר.
-
אחרי כמה דקות הארי חזר שאודם אדום מרוח על צווארו, הוא התקרב לראשי והסטתי את ראשי ממנו.
״למה?? אוליביה לא פה״ הוא אמר,
״ה-הארי אני לא יכול להתנשק איתך אחרי שהיא נישקה אותך ואתה גם שיכור״ אמרתי והשפלתי את ראשי, ״א-אני לא עשינו כלום, באמת! היא פשוט ניסתה לעשות לי היקי, אפילו לא התנשקנו״ הוא אמר והרים את ידיו.
YOU ARE READING
I Can't L.S
Teen Fictionאני לא יכול. *כל הזכויות שמורות לHarry24louis, אין להעתיק. טריגר: •יחסי מין •שפה בוטה •לארילארילארילארי