הלכנו כולנו לקניון , שילבתי את אצבעותינו בהתרגשות וראשי נשען על כתפו של הארי .
״קודם אוכל !״ נייל צעק . ״לא יש מבצע חדש בויקטוריה סיקרט !״ ויקטוריה אמרה בהתרגשות . ״אני ולואי הולכים לחפש משהו מסויים״ הארי אמר והסתובב .
״אבל אמרנו שנישאר ביחד ולא נתפצל״ זאין אמר . ״אז פשוט- אין לי רעיון , זה בחיים לא יעבוד אם נלך כולנו . אני ונייל נלך לאכול-״ ״אבל אני לא רוצה להישאר לבד !״ ויקטוריה אמרה . ״את תסתדרי״ ליאם אמר וויקטוריה עם פרצוף כועס .
״אני אבוא איתה..״ זאין אמר בייאוש .
״ואתם תלכו לחפש מה שאתם צריכים לחפש״ ליאם אמר , אני והארי בחיים לא נתפצל.״נפגש כאן עוד שעתיים״ הארי אמר וכולם הנהנו .
הארי כרך את זרועו מסביב כתפי וטיילנו בקניון , ״תזכיר לי מה אנחנו צריכים לחפש״ אמרתי . ״אזיקים-״ ״ה-הארי !״ צעקתי .
״אני צוחק !״ הארי אמר וצחק . ״אנחנו מחפשים... בגד ים חדש״ הארי אמר .״זהו ?״ שאלתי בחוסר אמון .
״כן״ הארי אמר .
״אני הולך לקנות עם ויקטוריה״ אמרתי והארי צחק ואחז בידי .״סתם אנחנו נקנה מה שנרצה אבל מישהו כאן ליכלך את הבגד ים היחיד שהבאתי לפה עם טושים״ הארי אמר . זה אני .
צחקתי ״אני לא יודע על מה אתה מדבר״ אמרתי והוא צחק ונישק לשפתיי .
״ואולי גם נקנה אזיקים״ ״תשכח מזה״ אמרתי והוא צחק .
הגענו לחנות של הבגדי ים , הארי הסתכל עליהם ואני רק הסתכלתי עליו . פרצופו המרוכז . ואיך שהוא מדבר עם המוכרת- ״הארי !״ אמרתי והתקרבתי אליו . ״לוּ זאתי- איך אמרת שקוראים לך ?״ הארי שאל וחייכתי , הוא לא זוכר איך קוראים לה !
״מאיה״ היא אמרה . שיערה חום ועיניה חומות ומעט ירוקות והיא נראת די טוב .
״וזה לואי . בן הזוג שלי״ הארי אמר וחייכתי .
״היי ! אז כמו שאמרתי לך , בגד הים הזה מאוד יחמיא לצבע עיניך״ היא אמרה ודמי רתח .
״כן הארי זה מבליט מאוד את הריסים שלך״ אמרתי והיא הנהנה בחיוך .
״אוקיי אקח את זה״ הארי אמר וכרך את זרועו מסביב כתפי .
״מצויין רק בואו לקופה״ היא אמר ועמדה ליד הקופה . הארי הוציא כמה שטרות ושילה לה . היא הביאה לו את הבגד ים בשקית והוא הודה לה .
״אתה כל כך קנאי״ הארי אמר . ״אתה ראית איך היא הסתכלה עליך ?! ולמה היא יודעת את צבע עינייך ?!״ התפרצתי .
״אני לא מאשים אותה״ הארי אמר וחבטתי לחזהו . ראיתי את ויקטוריה וזאין מחפשים בגדים ורצתי אליהם והארי קורא לי מאחורה .
ניצמדתי לויקטוריה וחיפשתי את הארי בעיניי .
״נו לואי ! אני צחקתי !״ הארי אמר ואחז בידי .
״זה לא מצחיק !״ אמרתי .״אותך אני הכי אוהב ואתה יודע את זה״ הארי אמר וביטני התהפכה . ״אתה אומר את זה כדי שאני ארגע״ אמרתי . ״לא . אתה יודע שאתה הבן אדם היחידי שאני אוהב . ופאק לואי אני גיי״ הארי אמר וחייכתי . הוא כל כך חנפן .
״וגם נקנה סוכריות גומי״ הארי אמר והתקרבתי אליו ושילבתי את אצבעותינו . ״אוקיי שכנעת אותי״ אמרתי והוא חייך והצמיד את שפתינו .
-
״איפה הבני זונות האלה ?!״ הארי צעק ונבהלתי . ״אולי הם לא זוכרים״ אמרתי . אנחנו מחכים פה כבר בערך רבע שעה ולא רואים זכר מהם .
״טוב נמאס לי נחזור למלון״ הארי אמר והחזקתי חזק את מרפקו . הארי ליטף לפניי ברכות והצמיד את שפתינו .
ידיו קשורות מסביב מותניי וחייכתי כנגד שפתיו . אני כל כך אוהב את מגעו .
״אני מקווה שאני זוכר את הדרך״ הארי אמר . ״אוי אז... אני חושב שאני יודע את הדרך״ אמרתי . הוא חייך והנהן .
-
״איפה לעזעזל המקום הזה ?!״ אמרתי בייאוש , אני לא יכול להזיז את רגליי .
״רגע הארי״ אמרתי שהוא קצת התקדם .
״אני לא יכול״ אמרתי ונשפתי חזק .״איפה המלון המזויין הזה״ הארי אמר והרים אותי כך שרגליי כרוכות סביב מותניו .
קברתי את ראשי בצווארו ועצמתי את עייני .
״לואי אני חושב שיצאנו מלונדון״ הארי אמר והרמתי את ראשי במהירות . ״מה ?! זה לא הגיוני . הארי אנחנו נמות !! ואפילו לא הספקנו עדיין להתחתן . אנחנו נעשה את טקס החתונה עכשיו . כן הארי אני מסכים להתחתן איתך-״ ״לואי מה ?״ הארי קטע אותי .
״אנחנו אבודים !״ אמרתי ופלטתי יבבה . ״פאק לוּ אל תבכה . אני בטוח שנמצא דרך״ הארי אמר וליטף לפניי .
״אולי נתקשר למישהו ?״ הארי שאל . ״הארי ! אנחנו זוג אידיוטים ! איך לא חשבנו על זה לעזעזל ?״ אמרתי בחוסר אמון .
הארי הוציא את הטלפון וחייג לליאם . ״הוא לא עונה״ הארי אמר ופלטתי יבבה נוספת .
הארי ליטף לשיערי ברכות .הוא ישב בספסל אקראי וליטף לגבי .
״הארי אני רוצה לישון״ אמרתי ושפשפתי את עיניי . ״אתה לא רוצה שנמשיך לחפש ?״ הוא שאל ברכות . והנדתי את ראשי .הנחתי את ראשי על כתיפו של הארי ועצמתי את עייני .
YOU ARE READING
I Can't L.S
Teen Fictionאני לא יכול. *כל הזכויות שמורות לHarry24louis, אין להעתיק. טריגר: •יחסי מין •שפה בוטה •לארילארילארילארי