נקודת מבט הארי
אוליביה הכריחה אותי ללכת היום להוריי איתה ואני כמו מזדיין הסכמתי, כי אני חייב.״הארי! אני רואה שתחזרתם!!״ אימי אמרה וקפצה עלי בחיבוק.
נאנחתי והחזקתי את דמעותיי, ״ידעתי שאתה לא עוד אחד מהמתרוממים האלו״ אבי אמר, פשוט הנהנתי בלי לעשות כלום.״וואו הארי אני רואה שכל כך התגעגעתם אחד לשני״ אימי אמרה והניחה את ידה על סימני המציצה שלואי עשה לי.
״כן!״ אוליביה אמרה והחזיקה את ידי.
״שבו, נאכל״ אימי אמרה.פעם ראשונה שהרגשתי לא קשור.
***
״היי!״ אחותי ׳אמה׳ אמרה, ״היי״ אמרתי בזמן שישבתי בסלון, ״מה קורה?״ היא שאלה, ״אממ כרגיל״ אמרתי, היא בסך הכול בת 14 זה לא אמור לעניין אותה...
״תגיד אולי זה קצת יעצבן אותך אבל אוליביה לא קצת מוזרה היום?״ היא שאלה והתיישבה לידי, ״מה זאת אומרת?״ שאלתי, ״זה נראה כאילו היא מחריכה אותך להיות איתה, למרות שזה לא הגיוני אבל עדיין״ היא אמרה, ״אולי זה סתם נראה כך״ אמרתי וחייכתי חיוך מזויף.
״כן..״ היא אמרה, ״את יודעת לשמור סוד?״ שאלתי והיא הנהנה במהירות, ״אז נכון נייל״ אמרתי, ״נו..״ היא אמרה במהירות ״אח שלו.. לואי, ה-הוא סוג של-״ ״אתה מאוהב בו״ היא קטעה אותי.
״מה?״ שאלתי ״נו באמת הארי! אתה כל כך שקוף!!״ היא אמרה ופרצה בצחוק, ״תמיד ידעתי שאתה גיי- ואני מקבלת את זה!!״ היא קטעה את עצמה.
״רגע! אז למה אתה עם אוליביה?״ היא שאלה,
״ובכן היא סוג של איימה עלי שאם אני לא אחזור אליה איזשהו בחור יעשה מעשים מגונים עם לואי״ אמרתי ״היא פסיכופתית!!״ היא צעקה ״ששש! היא במטבח!״ אמרתי.״אז מה אתה מתכוון לעשות?״ היא שאלה,
״אני- אין לי מושג״ אמרתי, ״מה אתה אידיוט?! מי זה הבחור הזה שאמרת?״ היא שאלה במהירות, ״החבר שלה״ אמרתי ״נו!! אז זה מצויין! אתה יכול להסגיר אותה למשטרה! היא איימה-״ ״וגם שמה סכין על לואי״ קטעתי אותה ״עכשיו זה ברור שאני האחות המוצלחת! תראה אין לך שכל!-״ ״אמה! הגזמת!״ קטעתי אותה.״אוקיי.. אבל תחשוב על זה תנסה לצלם אותה עושה עוד משהו דומה ותראה את זה למשטרה, יקחו אותה למעצר, אני בטוחה בזה״ היא אמרה, ״יש בזה משהו..״ אמרתי ונישקתי לראשה.
״אהה!! דיי״ היא אמרה וסידרה את שיערה.
״חצופה״ אמרתי.אוליביה באה לספה וישבה על ברכיי, הסתכלתי על אמה והיא עשתה לה אצבע שלישית והוציאה לה לשון מאחורי גבה, ציחקקתי ועשיתי לה גם אצבע שלישית.
YOU ARE READING
I Can't L.S
Teen Fictionאני לא יכול. *כל הזכויות שמורות לHarry24louis, אין להעתיק. טריגר: •יחסי מין •שפה בוטה •לארילארילארילארי