נקודת מבט הארי
אימי באה ולקחה את אמה מקודם ולואי נרדם.
סיימתי להכין את ארוחת הערב ובאתי לידו.
שיערו נופל על פניו היפות, הזזתי את השיער מעיניו ונישקתי נשיקה קטנה לראשו.ידיו אחזו במהירות בידי והצמידו אותם לחיקו.
״לוּ״ אמרתי וליטפתי לפניו.
״ה-הארי זה אתה?״ הוא שאל במהירות, ״כ-כן״ אמרתי והוא פקח את עיניו באיטיות.ידיו משכו אותי למיטה ועטפתי את גופו.
״תישאר איתי-״ ״מה הולך פה?!״ שמעתי את זאין צועק ונכנס לחדרו ״הארי!!! הוא שוב בא!! תגיד לו ללכת!!״ לואי אמר והתקפל לתוך כדור.״ל-לוּ זה זאין״ אמרתי וליטפתי לפניו.
״הוא בסדר?״ זאין שאל בדאגה ונכנס לחדרו.״אני אסביר לך אחר כך״ לחשתי וזאין הנהן.
״יש אוכל!״ זאין אמר והלך לעבר המטבח.
״לוּ״ אמרתי וליטפתי לגבו.
הוא התקרב אלי ונכנס לתוך חיקי.
פאק.. אני לא יכול לראות אותו כך.ראשו קבור בצווארי ורגליו כרוכות למוטניי.
ליטפתי לגבו בעדינות ונישקתי נשיקה קטנה בצווארו, ״אתה רוצה לאכול?״ לחשתי והוא הנהן בעדינות.
״אתה רוצה שנאכל בסלון ונראה סרט ביחד?״ שאלתי בחיוך קטן והסתכלתי על עיניו.
״כן״ הוא אמר בחיוך קטן.הרמתי אותו והנחתי אותו בספה ״תבחר סרט ואני אביא את האוכל״ אמרתי בחיוך והוא הנהן.
הלכתי למטבח ומזגתי לשתי קערות את האוכל שלואי הכי אוהב... התקשרתי לאימו ושאלתי אותה והיא אמרה שהוא אוהב לאכול ממש מרק ירקות אז ניסיתי להכין.
״זה ממש טוב!״ זאין אמר והצביע על המרק והנהנתי.
הלכתי לסלון והנחתי את הקערות על השולחן ונישקתי נשיקה קטנה לראשו של לואי.
חזרתי למטבח, מזגתי לשתי כוסות סוג מסויים של מיץ ונשענתי עם ידי על שולחן האוכל ונאנחתי בייאוש.
״לואי.. הוא זאת אומרת בצהריים הוא נשאר כאן לבד וניסו לאנוס אותו״ אמרתי והעלתי את מבטי לזאין שהפיל את הטלפון על השולחן ופיו פעור. ״אתה רציני?״ הוא שאל ״כן.. אבל למזלי הגעתי בזמן ועצרתי את זה לפני שהוא הספיק״ אמרתי. והעלתי את מבטו אליו.
״זה מטורף...״ זאין אמר, ״אני יודע.. יש לו סיוטים והוא פוחד.. כמו שראית..״ אמרתי.
״צריך לשלוח אותו למפגשים עם אנשים שגם עברו את זה״ זאין אמר. ״אני לא יודע...״ ״הארי זה-זה ממש חשוב, אני חושב שהוא ימשיך להיות כך אם לא תטפל בזה-״ ״הארי אתה בא?״ שמעתי את לואי. ״אחשוב על זה״ אמרתי לזאין והוא הנהן.
YOU ARE READING
I Can't L.S
Genç Kurguאני לא יכול. *כל הזכויות שמורות לHarry24louis, אין להעתיק. טריגר: •יחסי מין •שפה בוטה •לארילארילארילארי