I Can't- 42

592 43 23
                                    

לואי , היום אתה בן 19 אני רוצה להודות לך על כל הפעמים שהיית שם בשבילי , אני אוהבת אותך כל כך , אתה תמיד עוזר ומעלה לי חיוך .
אתה מדהים , אני כל כך שמחה בשבילך שאתה עם הארי כי הוא מתייחס אליך בדיוק כמו שמגיע לך , מגיע לך מישהו שיאהב אותך ויעריך אותך כי אתה שווה את זה .
אתה תמיד תהיה התינוק הקטן שלי שרב עם נייל ואז בא לחדר השינה שלי ונירדם בזמן שאני מחבקת אותך כי אתה מפחד .
אני כל כך אוהבת שאנחנו מכינים ביחד אוכל , אוכלים ביחד וצוחקים .
אני מאמינה שנעבור את התקופה של המחלה הזאת ונמשיך לעשות את פעילותינו ביחד , למרות שיש לך בן זוג אחטוף אותך לפעמים .
אני מאחלת לך שתמשיך להיות ילד מקסים כמוך . אני אוהבת אותך מלא ותמיד יהיה שם בשבילך :) אמא .

קראתי את זה עם דמעות בעיינים .
״לואי..?״ הארי אמר בקול צרוד כשפקח עין אחת באמצע שישן . משכתי באפי והנחתי את המכתב בתוך המגירה .
״אתה בוכה?״ הוא שאל ושפשף את עיניו .
״אני פשוט קראתי את הברכה של אימי״ אמרתי ומשכתי באפי . ״אוי לוּ״ הארי אמר ומשך אותי לחיקו . הוא כיסה את גופינו וליטף לשיערותי .
״אתה כל כך רגיש״ הארי אמר וחבטתי לחזהו ״הי ! אני לא״ אמרתי . הוא חייך ונישק לראשי .

עצמתי את עייני וניסיתי לישון , ״הארי אולי נישאר ערים ?״ שאלתי . ״אבל״ הוא אמר והרים את הטלפון ״שתיים בלילה״ הוא אמר .
״זה יכול להיות מהנה !״ אמרתי . ״אוקיי״ הוא אמר , ״ישש ! תודה !״ אמרתי וחיבקתי אותו .
הוא חייך וליטף לשיערי .

״אולי נצפה בסרט ביחד ונאכל מהממתקים בקופסה הכחולה״ הצעתי . ״בסדר״ הארי אמר . קפצתי עליו בעוד חיבוק , אני כל כך אוהב שהוא זורם עם רעיונותיי !

אוי . עכשיו אני נזכר שבמקום שזאין ישן בספה הוא היה יכול לישון בחדר של אמא שלי ! למה לא חשבתי על זה ? בכל אופן , הם עדיין נשארו כי אמא שלי התעקשה שזאין וליאם ישנו פה בכל זאת ואפילו הציעה שהם ישנו במיטה שלה ! כמובן שמיד הם שללו את זה...
הם ישנים ביחד בחדר האורחים...
זה מאוד נחמד שאנחנו סוג של ׳גרים ביחד׳

הארי קם להביא את הקופסה מהארון אבל הוא לא מצא אותה , ״יכול להיות שמישהו מאוד חמוד לקח אותה לידו ואכל ממנה בזמן שבן זוגו ישן״ מלמלתי בחיוך . הוא סובב את מבטו אלי וצחק . נאנחתי וגילגלתי את עייני .

״בכל אופן זה כאן״ אמרתי והורדתי את ראשי מתחת למיטה , לעזאזל !
״מישהו לקח את זה !״ צעקתי .
״לוּ״ הארי אמר וסימן לי להיות בשקט .
״אבל לקחו לי את הממתקים !״ אמרתי חלש יותר . ״זה לא פאקינג פייר !״ אמרתי ושילבתי את ידי בכעס .

קמתי במהירות מהמיטה ומשכתי את הארי מידו אחרי . נכנסתי לחדרו של נייל מבלי לדפוק ופי נפער . ״אתם לא רציניים !״ צעקתי . והארי צחק . הארי !!!

I Can't L.SWhere stories live. Discover now