I Can't- 46

558 56 24
                                    

עכשיו חזרנו מחדר האוכל , נייל אמר שהוא ישאר עם זאין לאכול ואנחנו עלינו למעלה .

לואי שילב את אצבעותינו ונשען על כתפי .

נכנסו לחדר , עדיין לא הספקנו לפרוק את המזוודות שלנו .

״לוּ אתה עייף ?״ שאלתי , ״קצת״ לואי אמר . ״נלך לישון או שנלך לקניות ?״ שאלתי , ״אממ מה שבא לך״ לואי אמר . ״אז נלך לקניות״ אמרתי . ״אבל אני קצת עייף״ לואי אמר . ״אז נישאר לישון״ אמרתי . ״אבל כולם הולכים״ לואי אמר , ״וזה סימן מצויין שנזדיין״ אמרתי .
״הארי ! אנחנו נישאר בחדר ונישן ביחד״ לואי אמר והנהנתי בחיוך .

״אתה רוצה לעזור לי לפרוק את המזוודות שלך ?״ שאלתי , ״לא אני עייף מידי״ לואי אמר בחיוך קטן ושכב על ביטנו וראשו נשען על ידיו . ״עצלן״ אמרתי . ״הי ! אני לא . אני רוצה שתבוא ומחר תסדר את המזוודה״ לואי אמר .

״אני לא אתנגד להצעה המגונה שלך״ ״זה לא הצעה מגונה !״ לואי אמר להגנתו .
״אוי רגע פאק לואי אנחנו לא נשכב שבועיים בגלל שהם פה ?!״ התפרצתי . ״הארי ! שקט ! זאין וויקטוריה ישמעו אותך !״ לואי אמר .

״זאין במקלחת וויקטוריה נרדמה״ אמרתי .
״וכן אנחנו לא נשכב שבועיים״ לואי אמר .
״מה ?! לואי אני לא אשרוד״ אמרתי .
״אתה תשרוד כמו ששרדת בערך חודש , בהתחלה״ לואי אמר בחיוך . ״כי אז היית תמים ובתול , עכשיו אתה ילד רע״ לחשתי לאוזנו .

״ז-זה לא נכון״ לואי אמר וניער את ראשו .
״אנחנו יודעים את האמת״ לחשתי והוא התקפל לתוך עצמו .

״גירשו אותנו מהחדר אוכל״ זאין אמר ונכנס אחרי נייל . ״כמה חבל..״ לואי מלמל ועלה למיטה וחייך לי חייך מגורה .

אנחנו כל כך עומדים לשכב
הוא גם לא יעמוד ב ׳לא לשכב שבועייים׳

שכבתי לצד לואי ונכנסו מתחת לשמיכה .
זאין הוריד את בגדיו ונשאר רק עם בוקסר .
משכתי את המכנס הארוך מרגליי ״מה אתה עושה ?״ לואי לחש . ״מתפשט״ אמרתי .
״מה ?! הארי אנחנו לא לבד״ לואי אמר .
״מתחת לשמיכה אנחנו לבד״ לחשתי .
״אוקיי . הבנתי״ לואי אמר והוריד את הבוקסר גם . ״אתה משתמש בי נגדי״ אמרתי בחוסר אמון . ״אני לא מבין על מה אתה מדבר..״ הוא לחש . ״אתה כל כך הולך להצטער על זה״ לחשתי והרמתי את ידיו למעל ראשו.

״ה-הארי !!״ הוא צעק וניסה להתנגד .
חייכתי והצמדתי את שפתינו , לשוננו התחברו וידי זחלו במורד גבו ועצרו בישבנו , סחטתי והוא פלט גניחה חנוקה .

״הארי אי אפשר״ לואי לחש ועיניינו הצטלבו .

נאנחתי ושכבתי לצידו , הוא חייך ושכב על צד גבו ורגלו על רגליי . קירבתי אותו אלי ונישקתי לראשו . ״לילה טוב לוּ״ אמרתי . ״לילה טוב״ לואי אמר ונישק נשיקה קטנה לנקודה בחזהי .

-

נקודת מבט לואי
״אני חשבתי שלהארי יש יותר קטן״ שמעתי מילמולים פקחתי את עיניי .

״מה לעזעזל ?!״ התפרצתי וכיסיתי אותי ואת הארי . ליאם וזאין מדברים על איברו של הארי ! חוצפה !

״אתם הזדיינתם ?! איך לא שמענו״ זאין אמר .
״אנחנו לא !״ אמרתי . הארי פקח את עיניו ומשך אותי לזרועותיו .

״הארי הם מציקים לי״ אמרתי ולא זזתי מחיבוקו . ״עופו מפה !״ הארי צעק ונישק לנקודה קטנה בצווארי .

אני כל כך אוהב את הארי . את ריחו הנעים . את מגעו החם . הכול .

״הארוחת בוקר נסגרת עוד ארבעים דקות !!״ ליאם צעק . ״איפה נייל ?״ ויקטוריה שאלה ופקחה את עינייה .

״אני חושב שהוא כבר בחדר אוכל״ ליאם אמר וזאין התפרץ בצחוק חזק .

הארי קם מהמיטה ולקח אותי איתו . כרכתי את רגליי מסביב מותניו וקברתי את ראשי בצווארו .

הוא שטף את פניו וגם אני , הלכנו לספה הגדולה ״נלך ?״ ליאם שאל , זאין הנהן וחיפש את המפתח . ״ויקטוריה יוצאים !״ הארי צעק לויקטוריה שחזרה לישון .

״על הזין שלי אני ולואי הולכים״ הארי אמר והרים אותי . ״חכו לנו !״ זאין צעק .

הארי נאנח ועמד במקום . הסתכלתי עליו והוא עלי וחייכתי , הוא נישק לשפתיי וחיבק אותי .

״אני רעב״ אמרתי . ״אנחנו לא עומדים לחכות״ הארי אמר ויצא מהחדר . הוא שילב את אצבעותינו וירדנו במעלית . עמדתי מול הארי והוא התכופף כדי להצמיד את שפתינו .

כרכתי את ידי מסביב צווארו ולא שיחררתי משפתיו . המעלית נפתחה .

הארי ואני הלכנו לעבר חדר האוכל וידו באגני .

״אתה רוצה חביתה ?״ הוא שאל .
״לא , אני כבר בא״ אמרתי , הוא הנהן והצמיד את שפתינו לנשיקה קצרה .

נופפתי בידי והוא נופף חזרה .

לקחתי קצת בצלחת אוכל והבאתי לי ולהארי לישתות .

בחרתי שולחן , אופציה הראשונה , שולחן לי ולהארי , אופציה שנייה , לחלוק שולחן עם כולם . חשבתי בראשי עד שהרגשתי גוף מאחוריי ונבהלתי .

״הבאתי לך בכל זאת״ הארי אמר והרים שתי צלחות עם חביתות . חייכתי והנהנתי .
פשוט אלך אחרי הארי .

זאין צעק לנו מהשולחן שלהם להצטרף , ״אתה רוצה לאכול איתם ?״ הוא שאל . ״אוקיי״ אמרתי , הארי הנהן ונישק לראשי .

הנחתי את הצלחת על השולחן ״איפה ויקטוריה ?״ שאלתי , ״היא מביאה אוכל״ ליאם ענה . הארי צחק שראה מה שלקחתי לאכול .

נאנחתי ושילבתי את ידי בכעס . ״אויש לוּ אתה כל כך חמוד״ הארי אמר וליטף לראשי .

מה הפאקינג בעיה בפאנקייקים עם חיוכים ושוקולד ?!

שלחתי לו מבט כועס והוא צחק , הארי הצמיד את שפתינו לנשיקה קטנה ואני העמקתי אותה .

״אני צוחק בייבי״ הארי אמר וליטף לפניי .

I Can't L.SWhere stories live. Discover now