I Can't- 56

512 52 24
                                    

נקודת מבט הארי
אני , לואי , אמה וליאם ניסע ביחד . ונייל

אני , לואי וליאם כרגע נוסעים לבית של הוריי כדי לקחת את אמה.

צפרתי פעמיים וחיכיתי . הפנתי את מבטי ללואי וחייכתי . פתאום שמעו גניחות של בחורה מהטלפון של ליאם . ״דפאק ?!״ אמרתי והסתכלתי אחורה . לואי סתם את אוזניו .
״חבר שלח לי את הקישור הזה , א-אני לא ידעתי״ ליאם אמר . ״תכבה את זה !״ אמרתי .
הוא כיבה את הקולות ופתאום היה שקט ולואי פרץ בצחוק גדול .

״אידיוט ! אני ליד קטין״ ליאם אמר לטלפון ולואי סובב את פניו בכעס , חייכתי והחזקתי את הצחוק . ״מלאו לי כבר שמונה עשרה !״ לואי אמר בכעס . ״והוא גם שכב יותר ממך״ אמרתי ושניהם סובבו את פרצופם אלי , ״אני צוחק״ אמרתי ולואי שלח לי פרצוף כועס .
חייכתי ונישקתי לשפתיו .

״זה ממש לא נכון . אני שכבתי-״ ״תחסוך מאיתנו״ לואי קטע אותו והנהנתי . ״עם שבעה בחורות״ ליאם השלים וצחק .

אמה יצאה מהבית והיא התקדמה לאוטו , לואי יצא מהמכונית ופרצופי מבולבל .

היא קפצה עליו בחיבוק והוא חייך והם נכנסו חזרה לאוטו . נאנחתי וראשי שעון על ההגה .

״הארי הקנאי״ אמה אמרה ולואי צחק .
גלגלתי את עייני והנחתי את ידי על בירכו של לואי . ״ליאם !!״ אמה אמרה . ״אמה !!״ ליאם אמר ודפקתי את ראשי בהגה .

״טוב דיי , זה שעתיים נסיעה אז אמה או שאת בשקט או שאני משאיר אותך בתחנת דלק . וגם אותך לואי״ אמרתי ולואי פחד . חייכתי והצמדתי את שפתינו . ״חשבתי שהיית רציני..״ לואי אמר בהקלה . ״הייתי רציני בקשר לאמה״ אמרתי והיה לה פרצוף מפוחד .

-

״With a taste of your lips, I'm on a ride
You're toxic !!!" אמה צרחה את השיר .

״זהו זה , או שאת סותמת או שאת יורדת מהאוטו !״ אמרתי . ״I'm slippin' under
!!With a taste of a poison paradise״
היא המשיכה לצרוח .

״תצאי״ אמרתי וכולם הפנו אלי את פניהם חוץ מליאם שנרדם...

״אתה צוחק״ היא אמרה ובחנה את פניי .
״לא . תצאי״ אמרתי ולואי הניח את ידו על בירכיי . ״בשמחה״ היא אמרה ופתחה את הדלת .

״לא ! אמה ! הארי !!!״ לואי כעס .
״אנחנו נסתובב ונחזור״ אמרתי מתי שהתחלתי לנסוע .

הסתובבתי חזרה והיה ניידת שוטר ליד תחנת הדלק . אמה ישבה בספסל ושיחקה עם ציפורניה .

״קדימה״ אמרתי לאמה וצפרתי . היא לא עשתה כלום .

״אמה !!״ אמרתי בכעס . השוטר יצא מהניידת ולואי אחז חזק בידיי חזק . ״יש בעיה ?״ השוטר שאל , ״לא . זאתי אחותי , היא פשוט לא הקשיבה אז השארתי אותה כאן-״ ״השארת אותה כאן ?״ השוטר קטע אותי .

I Can't L.SWhere stories live. Discover now