I Can't- 15

945 73 130
                                    

נקודת מבט לואי
{אני אוהבת את לואי, למה אין לו הרבה נקודות מבט🤦🏻‍♀️🤷🏻‍♀️ עזבו פיצול אישיות}

התעוררתי לתוך זרועותיו של הארי, נישקתי נשיקה קטנה לזרוע שלו,
המיטה שלו ממש נוחה.

הארי הידק את אחיזתו בגופי, הנחתי את ידי על כף ידו ונישקתי ללחי שלו.

״בוקר טוב״ הוא מלמל בקול צרוד שגרם לגופי לרעוד, ״בוקר טוב״ אמרתי ונישקתי לשפתיו.

״אתה קם?״ הארי שאל ופתח את עיניו באיטיות, ירוק עיניו נגלו לעייני והסתוונרתי מהאור שהן נותנות. ״אני חושב שכן״ אמרתי, הוא הנהן ונישק נשיקה קטנה לכתפי.

שמעתי רעשים מוזרים מחוץ לחדר, ״ה-הארי״ אמרתי וניסיתי לנדנד אותו בעדינות, ״מה, לו?״ הוא שאל, ״א-אני חושב שיש פה מישהו״ לחשתי, ״לואי אנחנו לבד בבית״ הארי אמר ושם כרית על ראשו, ״הארי!״ אמרתי ונתתי מכה קטנה לגופו, ״הארי״ שמעתי מבחוץ, הארי הרים את ראשו מהכרית והסתכל עלי, ״מי זה?״ שאלתי, ״זאת אוליביה״ הארי אמר בבילבול, ״אוליביה?״ אמרתי בחשש.
אם היא תרצה אותו חזרה והוא יסכים???

״תכנס לשירותים״ הארי אמר, הנהנתי
ורצתי לשירותים, נכנסתי במהירות והשארתי פתח קטן.

הארי קם מהמיטה וסידר את שיערו, הוא לוהט.

״הארי״ שמעתי קול של בחורה, היא נכנסה לחדר, יש לו בתוך החדר דלת לשירותים...

״מה את רוצה?״ הארי שאל בחוסר סבלנות,
הוא עם בוקסר, חוצפן!

היא התקרבה אליו והוא לקח שני צעדים אחורה,
״היי הארי״ היא אמרה בקול חלש,
״מה את רוצה?״ הוא שאל בקול יציב יותר,
פאק הוא כל כך סקסי! אני לא מאמין שאני חושב על זה.

אוליביה הורידה קצת את המכנס שלה והרימה את פס התחתון שלה, הארי מיד הסיט את עיניו ממנה, א-אני

״מה את פאקינג חושבת לעצמך?!!״ הארי צעק,
״הארי נו באמת, שנינו יודעים שאתה רוצה שנחזור״ היא אמרה ונגעה בחזה החשוף שלו, הארי אחז בידה והעיף אותה ממנו, ״עכשיו תקחי את כל הבגדים שהשארת אצלי, את המפתח ששיכפלת לעצמך מבלי אפילו להגיד לי תביאי לי אותו עכשיו ותעופי מפה!!!״ הארי צעק.

אוליביה נרטעה אבל אז היא התקרבה לארון של הארי ולקחה בידיה את ערימת הבגדים שלה, נפל מידיה תחתון מסוכריות?!
היא ממש מוזרה, אני כל כך שמח שהארי לא התנסה בו עדיין.

I Can't L.SWhere stories live. Discover now