הארי נרדם, אני משחק בשיערו הרך, נישקתי נשיקה קטנה לשפתיו והדלקתי טלוויזיה, לא היה משהו מעניין לצפות. אוף שהארי יקום כבר!
פתחתי עין אחת שלו עם אצבעותיי.
ציחקקתי והתכרבלתי לתוך זרועותיו.הוא הידק את אחיזתו ונישק נשיקה קטנה לכתפי.
צירתי צורות דימיוניות על חזהו החשוף.
-
״ה-הארי אני מפחד״ ״אין לך למה, אני אהיה עדין״ הארי אמר, ״תתחיל״ אמרתי, הוא הוריד את הבוקסר שלו ושלי, ידיו אוחזות בישבני, איברו החזק מול חורי מחכה לאישור, הארי הסתכל עלי ומיד הנהנתי.
הוא נכנס לאט, ציפורני סורטות את גבו, פיי פעור וראש זרוק אחורה.
הוא נכנס ויצא לאט בקצב אחיד.
״ה-הארי״ ניסיתי לדבר כנגד היללות שיוצאות מפיי, מרפקיו ליד ראשי, התנפלתי על שפתיו, לשונו עברה ברכות על שפתיי.הוא הגביר את הקצב ושפשף את איברי ״כ-כן!! הארי בבקשה יותר חזק!״ גנחתי, הוא הגביר את הקצב, מתיחה מענגת נוצרה בביטני התחתונה ונוזל לבן נפל על ביטני עם גניחה ארוכה.
קמתי מהמיטה במהירות, רצתי לשירותים, הבוקסר הדביק הושלך לסל הכביסה, עשיתי מקלחת מהירה, כרכתי מגבת לבנה מסביב אגני והלכתי לחדר.
הארי היה ער, ״התקלחת?״ הוא שאל, הוא שכב על ביטנו, שיערו מפוזר על פניו.
״כן, כאב לי קצת הראש״
״אוי, עכשיו יותר טוב?״ הוא שאל והנהנתי.התקרבתי אליו והזזתי את שיערו מעיניו,
הוא חייך ונישק לידי.הארי אחז ברגלי וקירב אותי אליו, ציחקקתי והתקרבתי לפניו, נישקתי לשפתיו נשיקה קטנה.
YOU ARE READING
I Can't L.S
Teen Fictionאני לא יכול. *כל הזכויות שמורות לHarry24louis, אין להעתיק. טריגר: •יחסי מין •שפה בוטה •לארילארילארילארי