נקודת מבט הארי
״לואי״ אמא של לואי אמרה בזמן שאני והוא צופים בטלוויזיה.
מאז שאני ונייל חברים היא מחשיבה אותי כבנה.״כן אמא״ לואי אמר, ״אתם תבואו לארוחת הערב?״ היא שאלה בחיוך קטן.
״כמובן אמא״ לואי אמר בחיוך.״זה יהיה מוכן עוד בערך שעה״ היא אמרה וליטפה את פניו, לואי הנהן והחזיק את ידי מתחת לכרית.
ג׳ואנה התקרב אלי ופרעה את שיערי ואז נישקה לראשי, ״הארי אמך אמרה לי שתבוא אליה היום״ ג׳ואנה אמרה בחיוך והנהנתי.
״תודה ג׳ו״ אמרתי בחיוך ונישקתי לידה, היא חייכה ונישקה לראשי שנית.
״נלך לחדר?״ לואי שאל בזמן שאימו הלכה למטבח.
הנהנתי ושלחתי לו נשיקה באוויר.לואי קם מהספה ואני אחריו.
נכסנו לחדר והוא נעל אחריו.
ישבתי על המיטה ואז הוא התקרב וישב על ברכיי, חייכתי ונישקתי לראשו, הוא קבר את ראשו בצווארי.
ליטפתי את שיערותיו, הוא הניח את ידו ברכות על כתפי.״תודה״ הוא לחש, ״על מה?״ גיחכתי, ״על זה שאתה שם בשבילי״ הוא אמר ועלה לי חיוך על הפנים. ״אני אוהב להיות שם בשבילך״ אמרתי והרגשתי שהוא חייך כנגד חזהיי.
״אתה רוצה לבוא איתי לביתי להביא בגדים?״ שאלתי והוא הנהן במהירות.***
״אני אביא תיק עם בגדים?״ שאלתי בזמן שחיפשתי בארון.
״אני חושב״ הוא אמר והנהנתי.לקחתי מלמעלה את התיק הגדול ופשוט דחפתי לשם מלא בגדים.
״בכל זאת, למה אנחנו לא פה? יש לנו בית לבד״ אמרתי והסתכלתי עליו, ״ובכן, נייל רוב הזמן אצל בנות או חברים והוא חוזר ממש מאוחר, אז אני לא רוצה שאמא שלי תשאר לבד״ הוא אמר בחיוך, התקרבתי אליו ופרעתי את שיערו, ״אתה חמוד״ אמרתי והוא חייך ונישק לשפתיי בעדינות.״אבל אנחנו יכולים לישון פה לפעמים״
הוא אמר והנהנתי בחיוך.אני רוצה להיות עם לואי שרק שנינו בבית, לבד.
זאת אומרת, אין לי שום בעיה עם ג׳ואנה אסל פשוט בא לי לחבק אותו לא רק בחדר...״נראה לי האוכל מוכן״ לואי אמר והסתכל בטלפון שלו, ״נלך?״ שאלתי והוא הנהן בחיוך.
לואי קם מהמיטה וחיבק אותי, הרמתי אותו כך שרגליו כרוכות סביב אגני.
***
״בתיאבון״ אמא של לואי אמרה בחיוך.
״בתיאבון אמא״ לואי אמר בחיוך.
נייל יושב מולי ולואי לידי ומול אמא.
הנחתי את ידי על יריכו והוא שם את ידו עליה.
YOU ARE READING
I Can't L.S
Teen Fictionאני לא יכול. *כל הזכויות שמורות לHarry24louis, אין להעתיק. טריגר: •יחסי מין •שפה בוטה •לארילארילארילארי