״הארי! הארי! הארי קום!!״ אמרתי והזזתי את הארי, אני כלכך מתרגש ומחכה להפתעה!!
״דיי לואי״ הוא אמר וזרק עלי כרית.
״הי!!״ אמרתי וזרקתי עליו חזרה.
הוא אחז בידי וקירב לחיקו.
״הארי״ אמרתי הוא פקח עין אחת והסתכל עלי, גדל על פניו חיוך קטן.
״מה השעה?״ הוא שאל, ״עשר בבוקר״ אמרתי,
״אוי.. צריך לקום..״ הארי מלמל וחייכתי.הוא התיישב ופרע את שיערו, חייכתי והתקרבתי לשבת על ברכיו. קברתי את ראשי בחזהו וידיו כרוכות סביב מותניי.
״מתי ההפתעה?״ שאלתי, ״באחד״ הארי אמר, ״איפה זה נמצא?״ ״זה ארבעים דקות נסיעה״ הארי אמר, ״תתארגן אני אחכה לך עם זאין בסלון״ אמרתי והרמתי רגל אחת מברכיו, הוא הנהן ונישק נשיקה קטנה לצווארי.
ידו אחזה בלחי שלי והוא הצמיד את שפתינו לנשיקה מתוקה.
יצאתי מהחדר בריחוף ופרפרים בביטני, זה הרגשה כל כך כיפית.
הלכתי לחדר של זאין ודפקתי בדלת, ״לואי״ שמעתי מאחוריי ונבהלתי.
פלטתי נשימה וישבתי לצד זאין.״אנחנו יוצאים ממש עוד כמה דקות״ אמרתי, ״אלך להתלבש״ הוא אמר והנהנתי.
נאנחתי ולקחתי את שלט הטלויזיה.
״לואי!!״ שמעתי את הארי צועק, קמתי במהירות מהספה ורצתי לחדר.״מה קרה?״ שאלתי והתנשפתי.
התעלמתי מזה שהוא ללא בוקסר.
״תישאר פה״ הארי אמר, ביטני התהפכה והנהנתי.נפלתי על המיטה ובהיתי בגופו, ״לואי אוקיי?״ הארי שאל ויצאתי ממחשבותיי.
״מה?״ שאלתי ״הקשבת למה שאמרתי?״ ״כן.. כן ברור״ אמרתי במהירות הוא חייך והנהן.-
נכנסנו למכונית, ליאם יבוא ממכונית אחרת עם נייל, לפי מה שהבנתי, אין לי שום בעיה שנייל בא, או בעצם, אני עדיין יכול להיות קרוב להארי? אני כל כך רוצה.
״היינו חייבים להזמין עוד מישהו כדי שנגיע לחמישה אנשים וזאין הציע להזמין את נייל״ הארי לחש לאוזני וליטף לשיערי.
״זה בסדר..״ לחשתי, ״הוא יודע מזה. אנחנו לא צריכים להסתתר״ הארי אמר.
״אתה צודק״ אמרתי, הוא חייך ונישק לראשי.״אתם יודעים שנייל וליאם היו בקשר כל הזמן הזה!!״ זאין אמר בהתלהבות.
״זה מוזר... איך לא ידעתי את זה״ הארי אמר והניח את ידו על ברכי.״כן!!!״ זאין אמר וחזר להסתכל בטלפון שלו.
-
עצרנו בתחנת דלק, נשאר עוד רבע שעה נסיעה, יצאתי מהמכונית, הארי הסתובב וכרך את זרועו מסביב כתפי.
YOU ARE READING
I Can't L.S
Fiksi Remajaאני לא יכול. *כל הזכויות שמורות לHarry24louis, אין להעתיק. טריגר: •יחסי מין •שפה בוטה •לארילארילארילארי