İNSTAGRAM

10.8K 356 20
                                    

HELLO ARKADAŞLAR ;

BAŞLAMADAN LİKE ATMAYI VE YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN OLUR MU KIYMETLİ KARDEŞLERİM❣❣❣





0505:kim çekti o fotoğrafını senin ha 

L: burcum akrep hemen belli edeyim dedin herhalde

0505: bu arada ben sana niye L diyorum kızım biz bir ilişkiye başladığımıza göre bana adını söyle ve ilk sorduğum soruya cevap bekliyorum.

L: bana ismimle seslenmemen için bana daha güzel bir hitap bul diye. Kesinlikle şuan gerginlikten enseni kazıyorsun eminim . Yağmur çekti tatildeyken oldu mu DEV.

0505: ben sevmem öyle vıcık vıcık hitapları o yüzden benden bekleme. Tamam ama bu kadar açık olması hiç hoşuma gitmedi.


Hep geri durduğunu zannetse de yavaş yavaş kabulleniyordu beni koca devim. O ara ıp adresi yurtdışı instagram hesabımdan ona istek atmıştım. Sadece yüzümü paylaşmıyordum onun dışında aktiftim.

L: Ben sana diyor muyum o taş vücudunu saran tshirtler giyiyorsun yada o mükemmel kalçalarını saran eşofmanlar yada o klasik siyah takımını. Yada üstsüz spor yapmanı halka açık alanda ha cevap ver devim .

0505: kızım onlar normal kıyafet ne giyeyim çıplak mı dolaşayım ve terli üstle spor mu yapılır.

L: sakın ha buna Türkiye hazır değil sakın :)) ve terli şortla yapıyorsun ama hıh

0505:dilde pabuç kadar ben baştan diyorum ben kıskanç bir adamım öyle absürt açıklıktaki kıyafetler beni deli eder ama ikimize hususi ortamlarda çıplak kalsan da sıkıntı yok.

L: bende kıskanç kadınım ama erkeğim bana sadık olduktan sonra sıkıntı yok istersen mini etek giy bebeğim :))

                                               (vurdu ve gollllll)

0505:sen beni deli mi edeceksin neyse bunun rövanşını alırım ama aklından sonra :))

0505: bu arada bence spora başlama ben elimi dolduran şeylerden daha çok zevk alıyorum. Ve seni her anlamda koruyacağım bu saatten sonra

L: yaaa dev kalbimde zelzeleler :)))emin ol dolduracağın çok şeyler olacak içimde, elin promosyon kalır.

0505: diyorsun cesur yürek ama ten teneyken bu kadar cesur konuşmanı isterim, zevkten gözlerin kararırken, bedenin altımda zevkle inlerken, tırnakların şehvetin gücüyle sırtımı kanatırken de konuşabil tamam mı?

L: susacağımı kim söyledi belki o kadar konuşurum ki susturmak için o mükemmel dudaklarının esiri olurum. Bizde vaat yok gerçekler var koçummm

0505: emin ol dudaklarımın tek esiri dudakların olmayacak.

L: ama haksızlık beni kıvrandırıyorsun ve biz daha yolun başındayız.

0505: kendine dokundun mu hiç

L: rahibe değilim dev :))))

0505: o zaman beni düşünerek rahatlayabilirsin.

L:neyse +18 saatimize hala çok var sen o ara isteğimi kabul et

0505: ne isteği

L: instagram bebeğim hani biz sevgilliyiz ya beni kabul et ki seni etiketleyeceğim hani alanın belli olsun

0505: senin instagram hesabın mı var

L: evet komutan benim kimse L olduğumu bilmiyor, normal hayatta bir tek sen biliyorsun. Sonuçta ben seni seviyor ve güveniyorum.

0505: nerden bileyim kızım ne o öyle alan köpek miyim ben

L: sen kabul et bana süreci anlatacağım devimmm

0505: bekle.

0505: kızım bu nasıl hesap yüzün hariç her şeyin ortada maşallah. Kim o adamlar lan. Hani ilişkin yoktu bu ne paylaşımlar altındaki yorum yapan şerefsizleri bulup sikmezsem bana da Gökhun demesinler.

L: 1 milyonu nasıl sikeceksin acaba devim kasma.  bende sendeki erkek avcısı kadınları  sikmek istiyor muyum ha sanal dünya boşver

0505: bedenin gerçek ama kızım sik istediğini sik ama ben böyle şeylere gelemem adam kalkacak sana rahat rahat yavşayacak bende oturacağım he bunu mu bekliyorsun pezevenk miyim ben.

Bu tavrı beni sinirlendirmişti hem de çok. Yüz verdik hırta taşşakları döndü turpa . Ne diyorsun L kendine gel


L: ne yapayım!!!!  

L:sen bana güveneceksin bu BİR; 

L:İKİ ;beden benim bedenim istediğimi kendi sınırlarımla paylaşırım bu yaşa kadar kendim geldim. Orospu evlatları yüzünden hiç bir şeyden vazgeçmem 

L:ÜÇ ; ben haddini aşanın hesabını keser götüne sokar beyaz ışığa yollarım korkma. Sakın beni naif, çıtkırıldım,  korunma altına alınacak biri olarak algılama. 

L:Sen pezevenk değil, sen benim bu sikten hayatımda yaşayabilmemi sağlayan umudumun tek reçetesisin. Senin hayatında yokken onu geç hayatında olamama ihtimalime rağmen sana sadıktım. Sen bir o yataktan bir diğerine geçerken hayatta duygudan yoksun olan ben ilk defa acı hissettim ama yine sadıktım. Bu tabi ki senin suçun değil tercihin ama ben bir olasılık olsa bile ilklerimi seninle paylaşmak istedim. Şimdi bedenimin açıklığı sana asla sorun olmamalı çünkü benim ruhum bedenim senin herkese kapalı. Neyse arabesk yapmayayım uykum var iyi geceler gökhun...

0505: lan ben öyle mi dedim yani bir an sinirle söyledim sana güvenmesem evet der miydim kızım. Özür dilerim yanlış ifade ettim

0505: gökhun dediğine göre ve ilk defa ayvayı yedim herhalde (görüldü)

0505: ve sonuna üç nokta yedik siki yandan iyi mi...(görüldü)


ARKADAŞLAR LÜTFEN YILDIZLARIMIZI BASALIM OKUDUKTAN SONRA. EN AZINDAN MOTİVE OLURUM YAZMAK İÇİN..

ARKADAŞLAR +18 YAZIYORUZ DİYE BEN SOHBET HATTI DEĞİLİM. NORMAL BİR VATANDAŞIM KENDİNİZE GELİN. GENELEV VAR ESCORT VAR LÜTFEN HATLARI KARIŞTIRMAYALIM :))))

"L" (+18) (ASKER SERİSİ 1)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin