BAHTIMIN KARASI 1

7.9K 257 17
                                    

EVET ARKADAŞLAR DEDİĞİM GİBİ BELLİ OLMAYAN SAAT VE GÜNDE YİNE KARŞINIZDAYIM. LÜTFEN OKUYUN OKEY AMA YILDIZA BASMAYI UNUTMAYIN. EMEĞİM VE ZAMANIMIN KARŞILIĞI OLARAK LÜTFEN BEE ELLERİNİZ ŞİMDİDEN DERT GÖRMESİN...

YİNEE 1000 KELİMEYİ GEÇTİM YILDIZLAYINN BENİİİ..

BENİ YILDIZLAYINNNN ...





O an ona ne diyeceğimi düşünürken kolumdaki alarm aktifleşti. Yaşlı kurt beni arıyordu, hemen aşağı inmem gerekirdi. Ee ama biz daha karpuz kesecektik diye düşünürken;

-Koca devim şuan Akına sahte bir adamın peşini bırakması için ikna etmem lazım. En kısa zamanda seni arayacağım tamam mı?

-bıkkınca nefes verdi. Sıkıldı mı benden acaba tabi şimdi ilişkiler temassız olmazdı görmezse bırakır mıydı ama ben hala hazır değildim. "Tamam Lina git bakalım ama bu konu kapanmadı"

-üzgünce "tamam iyi geceler"

-"iyi geceler lina"

Hızla koltuktan fırladım kapağı açıp aşağı inecektim merdivenlerin son basamaklarından takılıp hızla yuvarlandım. Kolumun üstüne düşmüştüm off çok salağım ben yaa o anın etkisiyle hızla kalkıp ikimize ait programa giriş yapıp bağlandım.

-Başkanım dedim ıh'layarak .

-L haberler kötü . 

Zaten nerde bokluk orda manyetik kuvvet çekici L . İT İS ME.

- Nedir durum başkanım ?

-L yüksek konumlardaki bazı komutanların bu konuda bağlantılarına rastlandı. Şimdilik pusudayız sadece benim oluşturduğum ekibim izliyor senden istediğim en kısa sürede ağ içerisindeki mayın sistemini sahaya sürmen. Zaman az ne çıkar bilemiyoruz şuan herkes suçlu hükmünde. O yüzden hemen başla.

- Tabi ki başkan bana o şüpheli isimleri de atın ve ben oralardan ulaşabilirim tabii ekibiniz iyidir ama deneyim farklı özellikle karanlık ağlarda.

-Peki peki gönderir göndermez başla çabuk.

Konuşma bitip hemen TSK sistemine kurduğum güvenlik ağındaki mayın sistemini belli ölçütlerle filtreleyip başlattım. Bakalım ilk kim sobelenecek. Onun dışında gelen isimleri araştırmaya başladım. Hepsi yüksek mevkilerde ve terörle mücadeleyi yönetenlerin konumlandığı aktif kadrolardan olması göze çarpan ilk detay. 

Aniden koluma giren dayanılmaz acıyla kilitlendim ve bilgisayarın başında neredeyse ağlayacaktım. Bok yedinde koştun lan!! Kolsuz ne bok yiyeceksin sen. Hemen yarıda bırakıp yukarı çıkıp taksi çağırıp hastaneye gittim. Acilde yapılan tetkiklerle omzum çıktığını söylemiş ve birazdan omzumu yerine yerleştireceklermiş. İnanılmaz korkuyordum yalnızdım acıdan nefret ederdim hastanelerden de keza. Çünkü buralar tamamen yalnız olduğumu gösteren yerlerdi.

Bizimkileri de arayamazdım sabaha doğru hepsi telaşlanırdı. Vur göte gitsin doktor artık yapacak bir şey yok. Yanıma gelen ağır güreş antrenörü mü. Yok kızım doktor beyaz önlük adı bile var lan. İyice korkmaya başladım ölmüşle sikilmişe çare yok artık.

-Lina hanım değil mi?

-Evet dedim sakince tabi canım götüme anlat.

-Şimdi şu sandalyeye dik şekilde oturun kıpırdamayın evet biraz canınız yanacak lakin sonra geçecek.

"L" (+18) (ASKER SERİSİ 1)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin