EVET SAYGIDEĞER WATTPAD FAMİLYAM;
YORUM VE OYLARINIZI BEKLİYOR OLACAĞIM
İYİ OKUMALAR
Ani bir baş ağrısı ve ona eşlik eden inanılmaz bir mide bulantısı. Ağrılar o kadar ritmikti ki gözümü açamadan belli bir sistemle hücum ediyorlardı. Yatakda cenin pozisyonunda yüzümü buruşturup tek elimle karnımı tutuyordum. Derin derin nefesler almaya başladım. Biraz bekledikten sonra yavaş yavaş gözlerimi açmaya ve doğrulmaya çalıştım. Ne yaptım ben amına koyayım .
Bilincim yerine gelmeye başlayınca kıyafetim dikkatimi çekti. Oha ben böyle mi yatmıştım saçım neden ıslak. Hatırla L hatırla. Tık yok evet götümle içtiğimi anlamış bulunmaktayım. Bir koku alıyordum evet burnumla iyice koklayınca bir şeyler yapıldığını anladım da mutfakta. Ama kim ki. Yoksa gece bizimkilerden biri mi geldi. Hadi be fahrettin kalk da in ve yediğin hurmaları tescille.
O ağrıyla kalkıp banyoya girdim. Siktir buranın hali ne böyle dağılmış her yer ırzına geçtim banyonun herhalde. Iyy ıslak buralar neyse elimi yüzümü yıkadım sonra odaya geçip aynada kendime baktım. Bu ne ya altı cami üstü kilise amına koyayım. Dolaptan üstüme kimonomu giyip kuşağı bağladıktan sonra artık aşağı inip Savaş Ay'ın gerçeğin peşinde gibi olanları öğrenme zamanı. Merdivenlerden aşağı inince ev mis gibi menemen kokmuştu. Midem ve başımın ağrısına rağmen bir ağız sulandırmadı değil. Tak tuk sesler dışında hiçbir tanıdık ses yok sadece bir yoğun erkek parfümü. Merdivende durup iyice kokladım ama bizimkilerin parfümü değildi. Akın ve can kesinlikle değildi. Yavaş yavaş inip mutfağa girdim ve çakıldım olduğum yere.
Gökhun benim evimde benim mutfağımda kahvaltı hazırlıyor . Yok daha neler adamı o kadar düşündüm ki artık gerçek biçime evrildi. Ya da üç harfliler Gökhun'un kılığına mı girdiler çabuk ayaklara bak . Yooo normal. Ellerimle gözlerimi ovuşturdum bunun olma ihtimalini düşündüm yine yok. Hareket de edemiyorum kilitlenmişti vücudum. Derken arkasını döndü ve ilk bakışmamızla Gökhun elindeki ekmek sepetini masaya bırakıp bana doğru geldi ve önümde durdu;
-günaydın dedi düz ses tonuyla ama bende hala tepki yok.
-linaa iyi misin diyip koluma dokundu ve ben bakışlarımı onun eline çevirdim. Hissettim dokunduğunu hissettim bu gerçek mi şimdi. Gözlerim dolmaya başlamıştı bile. Kısık sesle;
-s s sen gerçek misin dedim.
-evet Lina gerçeğim yeter artık geceden beri bunu tekrarlıyorsun geldim ve burdayım. Yanlış anlaşılmayı düzeltmeye geldim.
Geri geri gitmeye başladım. Kafamda o kadar soru vardı ki. O beni nasıl buldu imkansız bir şeydi bu. Bir yerde açık mı verdim düşün düşün Lina. Tuttu kolumdan;
-dur Lina sakin ol
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"L" (+18) (ASKER SERİSİ 1)
RomanceBenim kıyametimin ilk mesajı da buydu; "Sevda Yakmaz Kül Edermiş" +18 İÇERİKLER OLACAKTIR. ŞİMDİDEN UYARIMI YAPAYIM ASKER VE HACKER HIKAYESIDIR. ÇALINMASI DURUMUNDA KESİNLİKLE İŞLEM YAPILACAKTIR. NOTER ONAYLIDIR .. Başlangıç Tarihi : 24.10.2021 #...