+Başlamadan oy vermeyi sonra yorum yapmayı unutmayın ❣❣❣❣
1 hafta sonra
Tam bir hafta olmuştu. Ama sanki yıllardır konuşmuyor gibiydim. O kadar farklıydı ki her gün mesaj atıp bir umut beklediğim ve 1 hafta önce cevap aldıktan sonra onu engellemem beni çok üzmüştü.
Neyine kırılmıştım da engellemiştim ayrı bir muamma. Seni tanımayan duygularından bihaber birinin tavrının ne olmasını bekliyorsun ki. Gel kalbimin tahtına otur demesini değil herhalde L. Ama kalbimi evirip çeviren gülüşüyle attıran ,hüznüyle sıkışmasını sebebiyet verdiğini düşündüğüm kişiye kırılabilirim. Keşke onunda bunda insan gibi haberi olsaydı belki gerek kalmazdı. Kırılmıştım mızmız çocuklar gibi omuz silktim kendi kendime. Fiyakalı deliyim yeminlen. Adam bir de kafamın içini görse götüne vura vura kaçar. Ama o farkında değil lakin hayattaki o kanlı düşüşün ilk el uzatanı ve saranı. O sıcaklığı soğuk kalbime nüfuz etmeseydi belki gittikçe siyaha boyanacaktım. Hayattaki iyiki'm hem de tek.
Zaten içinde hep teksin L.
Derken telefonuma sinyal geldi. Acil bir durum olunca gelen hatırlatma bildirimi. Hızla aşağı kata inip bilgisayarımın başına oturdum. Algılamaya çalışıyordum nerde hata yaptım da güvenlik duvarımı kırmaya çalışıyorlardı. Düşünmeyi kes L aşk gibi boka girersen uğraşırsın böyle. Hemen ıp adres değişikliği yapıp duvarımı yeni insansız hack programıyla destek alıp güçlendirmeye başladım. Tam tahmin ettiğim gibi koca devim güvenlik duvarımı geçmeye çalışıyor.
Keşke bunun için bu kadar değil de kalbimin duvarları için uğraşsaydın şimdi evli mutlu çocukluyduk be. Şaşırdıklarına bin basarım ama ispatlarım da. Sandalyeden kalkıp yukarı çıkıp mutfaktan lahmacun ve ayran alıp aşağı tekrar indim. Beyin aktivitesi beni acıktırmıştı ve tekrar bilgisayar başına oturup son telefon numarasıyla Devimi engellemiştim . Bu bahaneyle engeli kaldırıp bir şeyler yazmış mı öğrenebilirim diyip engeli kaldırdım.
ENGEL KALDIRILDI.
0505: engelledin mi lan beni
0505: kaldır şu engeli
0505: bak adamakıllı konuşalım diyorum
0505:seni bulamayacağımı mı sanıyorsun değil mi
Ah be Devim hep böyleydin egonla nasıl aşk yaşıyorsun ama beni bulamayacağını seni sevdiğim kadar iyi biliyorum...
0505: L beni anla, hayatımda kaç kişi sapık gibi 1 yıldan fazla mesaj atıp rahatsız eder. Mesleğim gereği hep tehlikedeyiz diken üstündeyim şimdi ilk konuşmalarda fevri çıkışlarım normal anladın mı?
0505: tek tik kaldırmamışsın hala
0505: şimdi bulacağım seni az kaldı sen bekle cevapsız bırakmanın sebebini yüz yüzeyken konuşacağız artık...
L: Terbiyesiz ve özel hayat ihlali yapan bir sapık için fazla uğraşmıyor musun komutanımmm (görüldü yazıyor)
Yaz yaz bir kenara bütün U dönüşlerini :):)
0505: öyle kırk yıllık aşıkmışız gibi engel atarsan böyle uğraşmak zorunda kalırız.
L: kalbimi kırmasaydın geriye sadece 39 yıl 11ay 29 günümüz kalacaktı. Ama sen ve kırıcı ağzın minnak kalbimi deforme ettiniz.
0505: hayatımda ilk anormal bir sevgi itirafı, artı tehlikeli meslek, artı L olman bunları topla cevaplarımın nedenini anlarsın bayan L.
L: haklı olabilirsin ama sazan olduğun buradan belli her şeye bodoslama dalıyorsun. Az bekle bak bu kız ne diyecek sonra gönder gelsin değil mi. Ama nerde sende o sabır sen benim seni beklediğim zaman kadar beklesen herhalde ne yapardın bilmiyorum.
0505: sazan mı ne alaka kızım bu ne benzetmeler. Bak gerçekçi olmamız lazım sen seviyorum diyorsun kaç yıldır karşılıksız diyorsun ben anlayamıyorum ve sen L sin. Sence bizim olamayacağını belirtmem sazan olduğum anlamına gelmez
L: Sabırsız bir insan olduğunu dünya alem artı ebende biliyor. 8 aylık doğman buna kanıt. Neyse bunu şimdi diğer tartışmalarımıza bırakalım
L: Neden olamayız ki beni tanımıyorsun belki bir ihtimal kapımda yatacak kadar seveceksin zaten görsen kapıma değil yatağımda yatmak istersin orası ayrı komutanım
0505: yuh lan ebemi nerden buldun lan ölüyü mü dirilttin
0505:Kendinden bu kadar emin misin yatak konusunda
0505: ve seninle görüşmek istesem ne yapacaksın yıllardır sakladığın kimliğini ortaya çıkarabilecek misin he
L: tövbe de devim ne diriltmesi sen yıllarca hep görüşüyordun senin çevren demek ben demek yani buna kendim karar verdim. Seni karşılıksız sevdiğimi bilen tek insandı arada yanına gidip seni çekiştirirdik. Seni çocukluğunu anlatırdı bana öyle işte.
L: evet görüşürüm ama senin de beni sevdiğinden emin olduğum zaman. O zaman ansızın belireceğim karşında en istediğim yerde.
0505: lan semiha teyzeye kadar el atmışsın inanamıyorum sana lan gerçekten sabıkalı sapıksın.
0505: Ama yaptığın işler çok karanlık ve ben vatanıma bayrağıma mesleğime tapan biriyim baştan imkansız.
L: ben karanlık işler yapıyordum ama son 2 yıldır yapmıyorum. Kendi devletime çalışıyorum ama tamamen değil bazen yurtdışı işlerim oluyor ama bunlarda ülkemin aleyhine olan işler değil emin ol
0505: nerden bileceğim devlete çalıştığını ha
L: bekle karargahdasın değil mi?
0505: evet
L: bekle gitme bir yere ve DEV UYANDI bu şifremiz olsun ...
ARKADAŞLAR LÜTFEN OKUYUP GEÇMEYELİM. EN AZINDA YILDIZA BASIP GÖRÜŞLERİNİZİ BELİRTİRSENİZ BENDE ÇOK MUTLU OLACAĞIM..
PART 2 YAKINDA GELECEK L TAYFASI ....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"L" (+18) (ASKER SERİSİ 1)
RomanceBenim kıyametimin ilk mesajı da buydu; "Sevda Yakmaz Kül Edermiş" +18 İÇERİKLER OLACAKTIR. ŞİMDİDEN UYARIMI YAPAYIM ASKER VE HACKER HIKAYESIDIR. ÇALINMASI DURUMUNDA KESİNLİKLE İŞLEM YAPILACAKTIR. NOTER ONAYLIDIR .. Başlangıç Tarihi : 24.10.2021 #...