EVET DEĞERLİ OKURLARIM;
YİNE ANSIZIN BURDAYIM VE DARDAYIM... NEDEN DİYE SORAR DEDİĞİNİZİ DUYUYORUM. EL CEVAP OKUYOR LAKİN YILDIZA BASIP YORUM YAPMIYORSUNUZ... GERÇEKTEN ABARTI BİRŞEY İSTEMİYORUM SADECE ŞU YILDIZA BASIP ÖYLE OKURSANIZ BENİ ÇOK MUTLU EDER İYİ OKUMALAR...
TABİİ YİNE 1000 KELİMEYİ GEÇTİM O YÜZDEN YILDIZLAYIN BENİ PLEASE...
Koltukdan kalkıp su içmeye bile takatim kalmamıştı. Neden çünkü mahşer 4'lüsü üstümden geçmişti. Kınamalar, suçlamalar, küsmeler ve tehditlerle dolu bir ziyaretle sağ salim gitmişlerdi. Şimdi ise aşağı inip yurtdışı için güvenlik ağını baştan oluşturacaktım. Off kaldır götü haydee L. İlaçları alıp indim ve başladım çalışmalara. Alarmım çalmıştı ilaç saatim için yerimden kalkıp meşhur koltuğa oturup içtim sonra bıraktım işi içerdeki odaya geçip uyumak istiyordum yarın erken kalkar hallederdim. Ve kapanış....
Sabahın nuruyla gözlerim açılmış tabi bir miktar ağrı eşliğinde. Kalkıp banyoda işlerimi hallettikten sonra dolabı açıp bir şeyler atıştırmak istedim. Hımm bu dolaba bir alışveriş şart oldu. Yine hazır sandivici çıkarıp yanına meyve suyu alıp masaya geçip yedim. O ara sosyal medyada takıldım ve koca devime bakmayı ihmal etmedim.
Sadece bir kahvaltı masasında erkek arkadaş klanıyla resim atmış. Ahh aşkım yine ışığın gözlerimi delip kalbime işlendi. Hemen beğenip altına kalp emojisi koydum ve demek ki istanbul'a gelmiş ha dedim. Kapatıp ilaçlarımı içip işime döndüm. 3 gün var L giren girmiş sakın bırakma yoksa selanı okurlar. Alemde koskoca L bir iş yetiştiremedi. IIIyy hayali bile tüylerimi ürpertti. Odağımı bilgisayara verip tek elle savaşıyordum resmen. Telefonuma gelen bildirimle dikkatimi dağıldı. Koca devden mesaj ayy pamuk şekerim benim. İnstagramda yorumumu beğenmiş. Yaa ne kadar tatlıyız biz böyle. Hemen mesaj attım.
-Günaydın sevgilim afiyet olsun.. Yine koca evrende kapladığın yakışıklıkla rakiplerini sayısız sayıyla geride bıraktın be koca devim diyip yanına kalbi iliştirip kapattım.
Ses gelmeyince işe döndüm 1 saat oldu mu yaa kalk bir yürü kalacaksın kaskatı. Ve beklenen o yüce bildirim sesi;
-günaydın lina keyfin yerinde herhalde sabah sabah böyle övüldüğüme göre.
Salak mıydı bu adam...Bu yakışıklılığı övmek için keyfe mi gerek vardı gel otur karşıma ben seni sana 7/24 överim koçum dedim ama içimden
-" evet keyifliyim sen varsın ve güne senin mükemmel görüntünle başlıyorum koca devim ve yoruldun mu "
-hımm yok yorulmadım uçakta kestirdim biraz sağolsun yanımda kız uyandırdı. Ben şimdi arkadaşların yanına geçeceğim bugün kına yarın akşam düğün yoğun olacağım. Dönemezsem boş bulunca dönmeye çalışırım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"L" (+18) (ASKER SERİSİ 1)
RomanceBenim kıyametimin ilk mesajı da buydu; "Sevda Yakmaz Kül Edermiş" +18 İÇERİKLER OLACAKTIR. ŞİMDİDEN UYARIMI YAPAYIM ASKER VE HACKER HIKAYESIDIR. ÇALINMASI DURUMUNDA KESİNLİKLE İŞLEM YAPILACAKTIR. NOTER ONAYLIDIR .. Başlangıç Tarihi : 24.10.2021 #...