Hello minnoşlar❤❤❤
Kusura bakmayın telefonum suya düştü. Bilgisayarım izmirde olduğu için yb'yi telefonuma yazmıştım. Öyle olunca bakıma verdim. Yeni ulaştı elime. Finali 2 part olarak paylaşacağım. Sonra düzenlemeye alacağım.
OKUDUKÇA YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN. Ve VOTE VERMEYİ İHMAL ETMEYİN MİNNOŞLAR😍😍 FİNALDEYİZ ARTIK
Iyi okumalar 🤗🤗
1 haftadır Fırat'ın aklıma koyduğu fikir beni sıkıştırıyordu. Ama hiçbir belirti yoktu . Ailelerimizi İstanbul'a dün öğle vakitlerinde uğurlayıp baş başa kalmıştık. Devim birlikte olmak istese de bir korku sardı içimi ve geri çevirdim.
Fırat'ın 1 hafta boyunca git test yap , ben araştırdım bazıların da kanama oluyormuş vs. resmen kadın doğum uzmanı gibi bana whatshap'tan makaleler atıyordu.
Sabah Akın'ın şirket işi için Devimi toplantıya çağırmasıyla kahvaltı bile yapmadan çıktı ve ben de hemen Yağmuru arayıp Fırat'ın teorisini söyleyince deli gibi bağırmaya başladı. "Adliyedesin be Yağmur sakin ol " desem de hemen arkadaşını aradı ve bana hastane konumu attı.
Davası vardı gün boyu ama aralarda arayacağını söyleyip şimdiden tahminlerde bulunmuştu. Şimdi hazır çantamı alıp aşağı indim. Elim karnımda çok değişik hissediyordum. Burada bir canlı olması. Hem de bize ait. Dayanamamış ağlamıştım.
Hemen yeni aldığım Mercedes G serisi arabamıza binip yola koyuldum. Hastanenin önüne gelene kadar ağlıyordum. Mutlu bir haber olacaktı belki ama neden ağlıyordum ki ben.
Arabanın aynasından kendime son kez bakıp yüzümü silip indim. Ağladığım belliydi ona yapacak bir şey yoktu. İçeri geçip görevliye doktorun yerini sorup bölüm katına çıktım. Saate baktım hala 10 dakika vardı. Derin derin nefes alıp koridorda koltuğa oturdum.
Olursa nasıl olur. Devim çok sevinirdi kesin. En güzeli ben artik hayalini kurduğum aileyi kuracaktım. Derken içerden hasta çıkınca bende ardından içeri girdim.
-Lina Alaca. Yağmurun arkadaşısınız değil mi dedi doktor
-Yağmur arkadaşım, hemen ;
-Buyurun bende sizi bekliyordum. herhalde hamilelikten şüpheleniyorsunuz dedi güleç yüzüyle
-Yani bilmiyorum bir belirti yok. Adette oldum galiba. Kanamam oldu. Diğerlerine göre çok kısa sürdü.1 gün filân. Bu durumu hep yaşadığım için aklıma bile gelmedi. Ama emin olmak istiyorum.
-Peki siz test yapın öğleden sonra çıkar tamamen emin oluruz Lina Hanım
-Tamam diyip kan verip ondan sonra hastaneden çıkıp güzel bir restorana gidip bir şeyler atıştırmak istiyordum çünkü midem stresten bulanıyordu.
Navigasyonu çalıştırıp çok geçmeden yıldızlı bir mekâna gelmiştim. Siparişimi verip ardından Yağmura mesaj attım, kan verdiğimi yazdım, "o da hemen çıkınca arıyorsun "diyip beni tembihlemişti.
Yemeğimi yedikten sonra telefona gelen mesajla tahlillerim çıkmıştı. Derken Devim arıyordu. Elim ayağım birbirine girdi. Sakın ol lina. Emin ol sonra üzülmesin boşu boşuna.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"L" (+18) (ASKER SERİSİ 1)
RomanceBenim kıyametimin ilk mesajı da buydu; "Sevda Yakmaz Kül Edermiş" +18 İÇERİKLER OLACAKTIR. ŞİMDİDEN UYARIMI YAPAYIM ASKER VE HACKER HIKAYESIDIR. ÇALINMASI DURUMUNDA KESİNLİKLE İŞLEM YAPILACAKTIR. NOTER ONAYLIDIR .. Başlangıç Tarihi : 24.10.2021 #...