MERHABA ARKADAŞLAR BEN GELDİM, BİLİYORUM UZUN ZAMAN OLDU AMA ŞUAN OKUYACAĞINIZ BÖLÜM TAM TAMINA 10 BİN KELİMELİK BİR BÖLÜM..
SİZDEN RİCAM BAŞLAMADAN OY VERİP DÜŞÜNCELERİNİZİ PAYLAŞMANIZ.
GERÇEKTEN EMEK VERİYORUM AMA KİMSE YORUM YAPMIYOR SADECE OKUYUP GEÇİYOR. ÇOK KÖTÜ DE DEĞİL HİKAYEM. LÜTFEN BEĞENİP YORUM YAPIN BENDE SEVİNEYİM ...
UMARIM BEĞENİRSİNİZ ❤❤
DÜZENLEMEDEN ATIYORUM BU GECE DÜZENLEYECEĞİM
İçerideki şaşkınlık sesleriyle kendime gelip içeri geçtim. Gökhun kardeşlerine sarılırken yanlarına yaklaştım.
Dolunay ;
-dayııımm benim diyip devin bacağına sarıldı
Gökhun onu kucağına alıp yanağını ısırıp içli bir şekilde;
-güzelimm benim özledin mi dayıyı bakalım
-evet dayı bak senin tokanı da taktım çok yakıştı dedi sırnaşarak.
Ayşe abla ;
-şaşırttın bizi ablacım
Nil;
-evet abi hiç beklemiyorduk.
Ben araya girip ;
-hadi oturun ben tabak getirip geliyorum diyip mutfağa yöneldim.
Hazırlıksız yakalanmıştım. Onu beklemiyordum ve tavrımdan da vazgeçmeyecektim. Ama ailesinin yanında belli etmek çok hoş olmaz diye düşünüp arafta takılabilirdim. Dolaptan tabağı alırken arkamda bekliyordu.
Derin nefes alıp artık o aşk sarhoşluğundan çıkıp bazı şeylerde artık tavrımın olması gerektiğini onun da benim de anlaması için biraz dayanaklı davranmam gerekti,ona dönüp ;
-neden geldin dedim sakince.
-neden ha dedi kaşını kaldırarak
-evet neden bu kadar basit Alaca
Koca elini yanağıma koyup daha çok yaklaşıp;
-Konuşacağız güzelim ama ilk önce mağaradan çıkardığın ayıyı doyurman gerek diyip içeri geçti. Ben yine mal gibi elimde tabakla kalakaldım.
İçeri geçtiğimde baş köşede, benim yanıma sandalyesini koymuş. Benim çatal kaşığımla tabağımdan yemeye başlamış. Çüş ama hijyen sıfır, aç ayı az bekleseydin. Ses çıkarmadan sandalyeme geçip yeni tabağı kendime alıp kendime bir şeyler almaya başladım.
Ayşe abla ;
-ee ablacım bu süprizi neye borçluyuz.
Devim sarmayı ağzına atıp;
-Abla ankarada görüşmeler vardı. Aslında ani gelişti bende süpriz yapmak istedim.
Eylül;
-Ne güzel ya hep birlikte takılacağız. Değil mi lina
-tabiki dedim gülümsemeye çalışarak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"L" (+18) (ASKER SERİSİ 1)
Roman d'amourBenim kıyametimin ilk mesajı da buydu; "Sevda Yakmaz Kül Edermiş" +18 İÇERİKLER OLACAKTIR. ŞİMDİDEN UYARIMI YAPAYIM ASKER VE HACKER HIKAYESIDIR. ÇALINMASI DURUMUNDA KESİNLİKLE İŞLEM YAPILACAKTIR. NOTER ONAYLIDIR .. Başlangıç Tarihi : 24.10.2021 #...