~3~

1.1K 46 12
                                    

POV PAYTON

Ahh asi odpadnu. Koncert mě vždycky tak vyčerpá. Svalím se do postele jak pytel sraček a vytáhnu z kapsy mobil. Mám tam hodně oznámení z instagramu, že mě někdo zmínil v příběhu. No jo, další koncert, dalších milion story. Já se na ně ale nekoukám.
„Bráchoooooooo," rozrazí dveře od pokoje Dylan a vlítne do něj, „sakra dneska jsi brutálně zandal!"
„Díky brácho, ale dneska to nebylo nic moc," pokrčím rameny a sundám ze sebe propocený tričko. „Ale no tak, pane Moormeier, chcete mě snad potrestat?" Řekne ženským hlasem a já chytl takový záchvat smíchu, že jsem přilákal do mého pokoje zbytek party. Ano, bydlím společně 5 kluků v jednom baráku. Já, Dylan, Jackson, Jaden a Jafari. Ty jména si zapamatujete, nebojte.
„Sakra proč tady tak řvete?" Zeptá se nás Jackson a já s Dylanem propukneme v ještě větší záchvat.
„Někdy si říkám jak je možný, že tihle dva debilové jsou naši kámoši," pokroutí nad námi hlavou Jaden a usměje se. Konečně se s Dylanem uklidníme a Jafari se rozhodne promluvit.
„Hej kluci, když to dneska Payton tak skvěle nandal, nechcete jet do klubu? Sbalit nějaký kočky?" Lišácky se na nás podíval a my jsme okamžitě všichni souhlasily.
„Okej, tak se nějak připravte a potom vyrazíme," rozkážu a všichni někam odejdou. Damn jedeme do klubu. Už bych se potřeboval uvolnit. V posteli s nějakou dobrou holkou.
Bella.
Proč mi sakra do hlavy vstoupilo to jméno? Teď? Ta tam určitě nebude. Ale musím ji najít, bude moje, ať se jí to líbí nebo ne. Musím o ní říct klukům.

„Okej, můžeme vyrazit, pánové?" Zeptá se nás Jaden, když jako poslední dojdu ke dveřím. „Počkejte, chci vám ještě něco říct," dojdu do předu a postavím se čelem k nim. „Našel jsem si další oběť," řeknu a všichni začnou tleskat. „ Další cyka" (v ruštině děvka) zasměje se Dylan a plácne si s Jafarim. „Ano, ale potřebuju, aby jste mi pomohli ji unést a-" přerušil mě Jackson „Klid kamo, my víme co máme dělat, teď si ale půjdeme užít do klubu a zítra to vymyslíme," poplácá mě po rameni a vyjde ven z baráku. Všichni jdeme za ním a nasedneme do auta. „Jadene doprdele, proč s sebou taháš ty balíky, skoro se sem nevejdeme!" Zakřičí na něj Dylan a já se zasměju. „Protože mám v baru sraz s jedním týpkem, který si od nás koupil drogy," usměje se jako sluníčko a Jafari pokroutí očima. „Fajn lidi, lets go!" Zakřičím, nastartuju a vyrazíme ke klubu Kitty. Je to ten nejvíc živý bar, kde si vždy nabalíš nějakou kočku.

„Lidi, já jdu vyřídit ten kšeft, kupte mi nějaký pořádný pití, dik!" Křikne na nás přes tu hlasitou hudbu Jaden a někam odběhne. Ostatní se vydáme k baru, kde stojí hezká blondýnka s velkým výstřihem. „Dobrý večer hoši, copak vám mohu nabídnout?" Opře se o bar, aby jsme měli ještě větší výhled na ty její umělý kozy. „Jednu divokou noc se mnou," mrkne na ni Jackson a všichni se zasmějeme. Klasický Jackson. „Já bych poprosil celou flašku JackaDaniel'se," vložím se do toho, protože než by Jackson přestal flirtovat, tak bude ráno. Ta bloncka se zvedne a odejde pro flašku. „Lidi, tak ta je moje," bouchne do baru Jackson a vytáhne si z kapsy kondom „tohle dnes nepřijde na zmar," mrkne na nás a odejde za tou blondýnou, chytne ji za ruku a začne někam táhnout. Flašku nám donese nějaký barista a já mu poděkuju. Najdeme si volný místa a jdeme si sednout. „Neviděl jste někdo Jadena?" Zeptám se.
„Myslíš tam toho?" Zasměje se Dylan a ukáže za mě. Otočím se a uvidím ho jak tančí na parketu s nějakou brunetou. Asi už vyřídil kšeft.
„Nazdárek hoši," přijde k nám nějaká děvka a posadí se mi na klín. Chytnu ji kolem pasu a ona se na mě usměje. „Co že jste tady tak sami, nepotřebujete společnost?" Olízne mi ušní lalůček a já cítím mého kamaráda v kalhotech. „Mazej ty nadrženče," zasměje se Jafari a já na nic nečekám. Ta holka se zvedne a začne mě táhnout nahoru do pokojů. Vleze do jednoho a hned jak za sebou zavřu dveře se na ni vrhnu. Líbat umí, to musím přiznat. Když dojdeme k posteli, shodím ji na ni a silně ji plesknu po prdeli. „Budeš prosit o milost kočko,".

Say it! Kde žijí příběhy. Začni objevovat