Pohled Bell
Steph zaujatě škrábe do svého skicáku. Po chvilce mi ukáže svůj výtvor a já se na ten obrázek šokovaně podívám. Znám ho. Ten obličej znám.
„Ale tohle.. tohle je přeci Payton," řeknu šokovaně a další šok přijde, jakmile si uvědomím, co jsem to vyslovila.
„Payton! To je ono, tohle je on!" Otočím se nadšeně k sestře, ale židle, na které seděla, je prázdná.
„Steph?!" Zakřičím na celý barák ale žádná odezva. Otočím se, že se půjdu podívat do kuchyně, jestli tam náhodou nezdrhla, ale dveře z pokoje zmizely. Najednou už nejsem ani v pokoji své mladší sestry, ale všude kolem je jenom černo černá tma.
„Halo!" Zakřičím vyděšeně, ale žádná odezva. Co se to děje.
Zkusím zakřičet znova ale opět nic. Najednou pod mýma nohama zmizí zem a já začnu padat mně neznámo kam. Před mýma očima se začnou přemítat nějaký útržky. Chvilku mi trvá, než si uvědomím, že to jsou moje vzpomínky.
Koncert, Payton, kluci, únos, skládka, zbraň, krev, tma.
„Ránu jsem ji vyčistil a obvázal. Ztratila ale hodně krve.. je teď na ni jestli se probudí a vrátí se k nám, nebo nás opustí. Je mi to líto Paytone, vážně,"
„Jaden," hlesnu nevěříčně
„Jaden říká, že pokud se do 48 hodin neprobudí, je po všem,"
„Dylane!" Zakřičím z plných plic, i když vím, že mi to je houby platný.
„Ah, Bože prosím, udělej něco. Prosím, zachraň mi ji. Přiveď mi ji zpět,"
Do očí se mi nahrnou slzy. Tohle byl můj Payton.
„Prosím! Vzpomínám si! Prosím, probuď se!" Křičím z plných plic, pořád a pořád dokola. Cítím, jak moje tělo slábne a moje síla odchází. Můj život odchází.
„Miluju tě," z očí mi vyteče jedna slza, než dopadnu na tvrdé dno a mě zahalý nekončící temnota.Hi there!
Teď mě budete asi hrozně nenávidět, ale rozhodla jsem se tento příběh ukončit. Nápad zmizely a Paytona už tak moc v lásce nemám, takže ani nemám motivaci dále pokračovat ve psaní příběhu. Jelikož jsem ale nechtěla nechat knížku nedokončenou, vymyslela jsem vám alespoň nějaký konec.
Když jsem ten příběh začala psát, měla jsem ten konec úplně vymyšlený jinak, končilo to šťastně.
Kdyby vás to zajímalo, tak se Bell měla probudit, s Paytonem by si vyznali lásku, Bell by se znova setkala se svojí rodinou, vše jim vysvětlila, Paytonovi by hrozilo vězení, tak spolu odletěli někam daleko neznámo kam a tam jí potom požádal o ruku. Konec zvonec.
Mějte se krásně! <3
ČTEŠ
Say it!
FanfictionPayton Moormeier, slavný mladý zpěvák, kterého všichni milují. Avšak každý má svoje tajemství a temnou stránku. Isabella se přihodí "štěstí" a pozná pravého Paytona Moormeiera, který už není tak sladký, jak si všichni myslí. Jestli chcete vědět, co...