☆19☆

775 32 2
                                    

*Draco sz.sz.*

El sem hiszem.. ő csókolt meg. Akkor van esélyem.

Levegőért kapkodva váltunk el egymástól.
A lány csak rám mosolygott amit én viszonoztam.

-Scarlett én szeretlek.. -mosndam hallkan.

-É..én is szeretlek Draco.. -mondta ő is. Nem tudjátok elképzelni mióta vártam ezt.

Az este további részében leginkább beszélgettünk. Nem akartam elsietni semmit.

*Scarlett sz.sz.*

És kimondta azt amit magam sem hittem el, hogy kimondtam, de végre én magam is beláttam, hogy szeretem őt.

Egész este beszélgettünk.. nagyon jó volt. Nem sietett el semmit.

Kint ültünk az udvaron és néztük a holdat. Draco vállára dőltem és hallgattam Draco egyenletes légzését egyszer elnyomott az álom.

***

Reggel azt sem tudtam hol vagyok.. vagyis annyira rájöttem, hogy nem otthon. És arra is, hogy valaki mellettem fekszik. Óvatosan felültek és a szőkeség vettem észre. Mosolyogtam egyet. Olyan aranyos.

-Ne. Nézz. -motyogta csukott szemmel. Aztán ő is felült és megölelt.

-Nem tudod mennyire vártam ezt. -suttogta a fülembe.

-Draco.. én még most is bizonytalan vagyok... -kezdtem és a fiú ijedten nézett rám. -Ne értsd félre én szeretlek.. csak olyan hirtelen jött ez az egész...

-Semmi baj. Megértelek. Én megvárom. Majd ha te készen állsz. -simított végig az arcomon. Én csak halványan elmosolyodtam. Elvesztünk egymás szemébe.. aztán egyre közelebb hajoltunk. Az ajkaink majdnem összeértek.. és megcsókolt. Nem elleneztem. Most jövök rá igazán, hogy szeretem...

-Nincs kedved itt maradni pár napra? -suttogja én pedig elbizonytalanodtam. -Légysziii. -nézett rám kiskutya szemekkel.

-Ahhj neked nem lehet nemet mondani. -sóhajtottam.

-Tudom, hogy nem tudsz nekem ellenállni. -mondta büszkén.

-Egoista. -forgattam a szemem. -haza tudsz vinni pár cuccomért? -kérdeztem.

-Egy nem vagyok egoista. Kettő persze. -mosolygott. A probléma, hogy mi még nem hopponálhatunk ezért a fiú előszedte a seprűjét és azzal vitt el. Annyira szeretek repülni. Nem Quiddicseztem, de tudom az összes szabályt, játékmenetet és mindent. A régi iskoláiban nagyon sokat játszottuk.
Hazaértünk. Felvonszoltam magam után a szőkét a szobámba és pakolni kezdtem.

Miután ezzel készen lettem anyu összezsugorította a cuccaim és mentünk is vissza, de visszafelé már én is hoztam a seprűm és versenyeztünk visszafelé.
Természetesen ÉN nyertem amit a fiú orra alá is dörgöltem.

-Nyertem! Nyertem! Nyertem! -ugrándoztam előtte ő meg csak mosolyogva. Ezzel annyira zavarba hozott, hogy szerintem a fejem egyforma színű lett egy paprikáéval.

-Elpirultál. -kuncogott.

-Én aztán nem. -mondtam felháborodva. Ő csak nevetett majd bementünk a házba. Cissy vissza kinagyította (asszem van ilyen szó) a bőröndöm és Draco ragaszkodott hozzá, hogy ő vigye fel a csomagjaim.

Felmentünk a szobába ott Draco segített kipakolni aztán beszélgetni kezdtünk.

***

Már hazajöttem.. egész végig olyanok voltunk mint egy pár és még most is. Naponta levelezünk és a "szeretlek"  nem maradhat le, de nem vagyunk még hivatalosan együtt. Nem kért meg. Így ez most fogalmam nincs mi...

Persze nem azt mondom.. szeretem őt csak.. ez nekem így nem megy.

Holnap úgyis találkozunk. Majd elmondom neki.

Ezek után elmentem Masonnel kicsit sétálni és beszélgetni. Mindent elmondtam neki és szerinte is az lenne a legjobb ha beszélnék a szőkeséggel.

Anyuékkal is beszélgettem. Örültek neki, hogy újra van valakim, de ők ezt most nem igazán értik..

***

Másnap már a kedvenc kávézókban vártam, hogy a szöszi megérkezzen. Nem kellett sokat várnom pár perc után megjött.

-Szia. -csókolt meg.

-Szia.. beszélnünk kell.. -kezdtem egyből. Nem akarok sokat várni.

Látszólag a fiú kicsit megijedt.

-Öhm... Mond.

-Draco most mi ez köztünk? -kérdeztem.

-Scarlett ezt te is tudod...

-Igen.. de mi most.. nem vagyunk együtt.. és ez olyan mintha csak játszanánk...

-Hogy érted, hogy nem vagyunk együtt..? -sápadt le.

-Nem hivatalosan.. elvégre nem kérték meg.. -nézzem szemébe.
A fiú sóhajtott.

-Azért mert a tökéletes pillanatot várom.. -mondta.

-Draco ha velem vagy minden perc tökéletes. -fogtam meg a kezét.

-Hát akkor... Sophia Scarlett Woller. Lennél a barátnőm?! -nézett mélyen a szemembe.

-Draco...

A Mardekár Prefektusai (Draco Malfoy F.F.)Where stories live. Discover now