Másnap reggel alig bírtam felkelni, de hív a kötelesség. Tegnap még nem kellett "járőröznünk" mert az első nap a tanároké. Ma kezdődik az igazi munka. Már most érzem, hogy nehéz lesz.
Lementünk reggelizni Olival és beszélgettünk is rengeteget. Aztán mentünk is az óráinkra. Malfoyal sajna évfolyamtársak vagyunk egyedül a bátyám idősebb. Az első óránk McGalagonnyal volt. Kemény egy tanár mit ne mondjak, de egyben jól is végzi a munkáját. Nagyon könnyen tanulok és elég jól adja le az anyagot.
Második órám SVK. volt az új tanárral Dolores Umbridge a neve. Mint valami Pink barbibaba, és ahogy elkezdett beszélni. Jeszus hát nem lesz a legjobb tanár az biztos és a kedvenc se.
Az óráját nagy nehezen végig ültük, hát mit ne mondjak idegesítő. Ilyen szar tanárt életemben nem láttam. Pedig rengeteg tanár tanított már. Emlékszem még nyelvi órákat is vettem. Két éves lehettem mikor otthagytuk francia országot. Apukánk francia származású és aztán 8 éves koromtól Francia tanárhoz jártam, hogy megtanuljak a nagyiék miatt. Szeretem a nyelvet, de az ritka szar tanár volt. Na, de mindegy. A nap nagy nehezen elment. Vacsorára nem értünk be a roszbajos megbeszélés miatt így éhen és fáradtan léptünk be a prefektusi részlegbe.-Mit szeretnétek enni?! -kérdeztem.
-Hmm.. -gondolkodtak el.
-Legyen spagetti! -szólalt meg Liv aztán mindenki helyeselt. Hozzákezdtünk az ételhez. Kb. egy óra múlva kész is lettünk. Leültünk és enni kezdtünk.
-Csak jelzem. Holnap ti főztök. -néztem a fiúkra.
-Mivan?! -értetlenkedtek.
-Jól hallottátok. - mondta Liv.
A fiúk csak sóhajtottam, majd tovább ettek.
- Ez isteni volt. -vigyorgott Mason.
-Örülök bátyó, de holnap ti főztök. Aztán ha örültök ha nem egyesével fogunk főzni. -nevettem.
-Azért arra gondoljatok bele Woller, hogy mi nem tudunk főzni. -csóválta a fejét Malfoy.
-Majd belejössz. Az elején ha kell segítünk. - mondtam.
- Jó. -forgatta a szemét.
Megvacsoráztunk aztán mindenki ment tanulni. Mostmár értem minek van a konyha.. soha nem fogunk visszaérni. Szóval főzhetünk. Szuper. Nincs bajom vele csakhát na tanulnom is kell. Ezért osztjuk majd fel.
Leültem és tanulni kezdtem. Nem vagyok rossz bájitaltanból, a mostani anyag nem igazán megy. Átmentem Livhez, de ő nem volt ott. Gondolom elment a pasijához. Aki amúgy nemtudom ki csak annyit, hogy van. A bátyámnak kétezer szavas házidogát kell írni. Szuper. Akkor marad Malfoy..
Bekopogtam és ajtót is nyitott.-Mit akarsz? -kérdezte unottan.
-Tudsz segíteni nekem a bájitaltan háziban? -kérdeztem.
-Gyere be. - mondta és beengedett. Leültetett az író asztalához aztán odahúzott mégegy széket amire ő is leült.
-Mi az amit nem tudsz? -kérdezte.
-Hát úgy az egészet. Ezt a bájitalt mekünk még nem kellett elkészíteni. -mondtam.
-Uhum. Értem. Na figyelj most elmagyarázom és utána próbáld meg leírni. - mondta és magyarázni kezdett. Nagyon sokáig tanultunk aztán mikor végre sikerült megcsinálni megszólaltam.
-Köszönöm. Ha bármiben segíthetek csak szólj. -mosolyogtam kedvesen majd kimentem meg sem várva a válaszát.
VOUS LISEZ
A Mardekár Prefektusai (Draco Malfoy F.F.)
FanfictionBEFEJEZETT<3 Sophia Scarlett Woller. A szülei munkája miatt rengeteget költöztek, de most úgy látszik Londonban maradnak újra. Scarlett és bátyja Mason Alexander Woller a Roxfortban kezdték tanulmányaikat, de el kellett menniük. Azóta megállás nélkü...