-Sziaaaa! -nevettem.
-Szia hercegnőm. -mosolygott rám.
-Nem akarok semmit megzavarni, de mennünk kéne mielőtt a nagyiék utánunk indulnak. Tudod milyenek Scarl.. -csóválta a fejét. Hát igen.. a nagyiék ha nem érünk vissza egy másodperc eltéréssel ahogy ők "kiszámolták" akkor utánunk jönnek.
Bólintottam és dehopponáltunk a szőkével.Mikor oda értünk a szőkeség tágra nyílt szemekkel nézett körül.
Meg sem tudott szólalni, egykori házunkat csak bámulta.-Nagy. -nevettem.
-Hát az. -szólalt meg végre. Ezután bementünk és bemutattam őt hát igazából mindemkinek.
-Salut, nous sommes de retour ! (Sziasztok, visszaértünk!) -kiabáltam.
-C'est mon ami ici... Drago Lucius Malefoy. (Ő itt a barátom... Draco Lucius Malfoy.) -fogtam meg a fiú kezét.-Bon après-midi! (Jó napot!) -mosolygott a fiú.
A nagymamám egyből megölelte és megszólalt.-Attention à lui! (Vigyázz rá!) -simította még a fiú karját. -Vous le méritez. (Te megérdemled őt.) -igen.. nagyi ilyen.. de lehet igaza van.. Ced előt volt itt kint egy barátom.. igen kicsi voltam és naiv.. na, de ő megmondta, hogy össze fog törni.. és tényleg. Én hiszek neki.
-Je promets. (Ígérem.) -ölelt át a szőke.
-Et depuis quand connaissez-vous le français ? (És te mióta tudsz franciául?) -kérdezte Linda. -Je suis Linda de toute façon. Linda Cerf. (Amúgy Linda vagyok. Linda Deer.) -mosolygott a lány.
-Je suis content! J'étudie depuis que j'ai six ans. (Örülök! Már hat éves korom óta tanultam.) -mondta a fiú.
-Oh j'ai oublié. Drago, voici Logan. C'est ma tante Linda. Oncle Loïd. Ma grand-mère et mon grand-père. (Oh el is felejtettem. Draco ő itt Logan. Ő Linda nénikém. Loid bácsikám. Nagymamám és nagypapám.) -mutattam be mindenkit.
-Ravi de vous rencontrer! (Örülök a találkozásnak!) -rázott kezet mindenkivel.
-Nous sommes heureux aussi, mais si tu blesses Scarlett, nous te traquerons ! Je ne veux pas agir comme Victor. (Mi is örülünk, de ha megbántod Scarlettet levadászunk! Ne akarj úgy járni mint Victor.) -monda Linda.. basszus.. Victort senkinek nem mondtam. //NEM Viktor Krum//
-Qui est Victor ? (Ki az a Victor?) -nézett értetlenül.
-Tu ne lui as pas dit ??! (Nem mondtad el neki??!) -néztek rám. Én csak sóhajtottam és mesélni kezdtem.
-C'était mon tout premier ami. J'avais 14 ans. Petit et naïf. Je ne peux pas m'en empêcher. Il en a profité et n'était qu'avec moi car tout le monde était là pour moi... et précisément pour fléchir avec moi. Il a triché .. puis il a pu venir vers nous qu'il était désolé .. j'ai pardonné .. et il a recommencé. J'étais fatigué là-bas. J'ai rompu avec lui et puis il a commencé à chercher. Puis nous avons déménagé. (Ő volt a legelső barátom. 14 voltam. Kicsi és naív. Nem tehetek róla. Kihasznált és csak azért volt velem mert mindenki oda volt értem.. és konkrétan, hogy flexelhessen velem. Megcsalt.. aztán még képes volt eljönni hozzánk, hogy ő sajnálja.. megbocsájtottam.. és újra megtette. Ott lett elegem. Szakítottam vele és utána szekálni kezdett. Aztán elköltöztünk.) -mondta el röviden.
-Je ne serais pas capable de faire ça. (Én ilyenre nem lennék képes) -ölelt át szorosan. Ezek után még rengeteget beszélgettünk stb. Sajnos Draconak haza kellett mennie ezért elkísértem. Újabb könnyes búcsú és dehopponáltunk. Még vagy négy órát a nagyiéknál voltunk mikor megszólaltak.
-Sophia chanterait-elle pour nous ? La chanson La Dernière Danse. (Sophia énekelnél nekünk? Az utolsó tánc című dalt.)
-Oui bien sûr. (Igen, persze.) -mosolyogtam és énekelni kezdtem.
https://youtu.be/wAC_0cuBcl8
(Ez a dal magyar fordítással! Érdemes meghallgatni... Fent megtaláljátok.)A dal után még beszélgettünk kicsit, de sajnos indulnunk kellett. Beszálltunk a kocsiba és azt az egy órát végig aludtuk. Még mondom őszintén nagyon jót aludtam.
Hazaértünk és mentünk is aludni. Már este kilenc van. Írtam Draconak majd elnyomott az álom.
VOUS LISEZ
A Mardekár Prefektusai (Draco Malfoy F.F.)
FanfictionBEFEJEZETT<3 Sophia Scarlett Woller. A szülei munkája miatt rengeteget költöztek, de most úgy látszik Londonban maradnak újra. Scarlett és bátyja Mason Alexander Woller a Roxfortban kezdték tanulmányaikat, de el kellett menniük. Azóta megállás nélkü...