-IGEN! IGEN! IGEN! EZERSZER IS IGEN! -kiabáltam majd megcsókoltam a fiút.
-Szeretlek! -vigyorgott.
-Szeretlek! -kezdtem én is vigyorogni.
Kézenfogva sétáltunk el hozzánk. Mivel csak pár utcányira volt a házunk. Bementünk és mindenkit gyorsan összehívtam.
-Mondanom kell valamit! -mindenki rám figyelt. -Draco és én együtt vagyunk. -fogtam meg a fiú kezét.
Mindenki örült. Gratuláltak aztán elmentünk Dracoval a kertbe sétálni.
-Draco.. most mondok valamit, de ezt senkinek.. -néztem rá komolyan.
-Lakat a számon. -mosolygott.
-Kistestvérem lesz. -mondtam vigyorogva.
-Miii? Komolyan?! Wow. -szerintem örült azt hiszem.
És fogalmam nincs minek mondtam el, de elmondtam.***
-Nem megyünk el nálunk is? -kérdezte pár órás beszélgetés után a szőke.
-De. Mehetünk. -mosolyogtam majd elindultunk (seprűvel).
Mikor oda értünk Draco még megcsókolt majd bementünk.
-Anya! Apa! Mondanom kell valamit. -kiabált mire mind két szülő leült a nappaliban.
-Mond csak kicsim. -mosolygott Cissy.
-Barátbőm van. -vigyorgott majd sejtelmesen magához húzott derekamnál fogva.
Cissy tapsikolni kezdett és gratulált. Mr. Malfoy csak megforgatta a szemét és otthagyott. Na ennyit arról, hogy kedvel..Már nem sokáig maradtam Draconál mivel mennem kellett pakolni.. holnap utazunk a nagynénémékhez.
Vagyis Loganékhez. A nyáron itthon van és szeretnék vele egy kis időt tölteni. Csak hát nagyon fog hiányozni Draco... Én és Mason megyünk csak anyuék maradnak. Draco megígérte, hogy reggel átjön még elköszönni. Hazamentem összepakoltam és lefeküdtem aludni.***
Reggel arra keltem, hogy valaki az arcomat simogatja.
Kinyitottam a szemem és Dracot láttam meg.-Jó reggelt édesem. -mosolygott.
-Jó reggelt. -mondtam kómásan.
-Az unokatesód már itt van értetek jobb ha készülsz. -kipattantam az ágyból majd beszaladtam a fürdőbe és gyorsan átöltöztem. Lementünk Dracoval. Reggeliztünk vagyis inkább én.. aztán összeszedtem magam. Könnyes búcsút vettünk egymástól, de leginkább Dracoval.. aztán elhopponáltunk.
Mikor beléptünk a házba Linda egyből a nyakamba ugrott. Ő Logan húga. Velem egy idős és mit ne mondjak eléggé hasonlítunk mind külsőre mind belsőre.
Egyből felvonszolt a csomagjaimmal együtt a szobájába és ledobta magát az ágyra.
-Na mesélj? Van végre pasid? Vagy legalább kiszemelted? -vigyorgott.
-Várj, ez gyors. Kaphatok egy pennát és egy pergament? -kérdeztem és a lány a kezembe nyomta az említett tárgyakat.
Gyorsan körmölni kezdtem.
Kedves Draco!
Nyugodj meg épségben ideértem és megígérem hogy este mindenképp írok még!
Szeretlek, nemsokára látjuk egymást.Scarlett
Ezt persze Linda végig olvasta és miután elküldtem a levelet visítozni kezdett.
-Végreeee. Mindent mondj el a pasiról! Képed van róla? Mutiii! -rángatott.
Nevetve elővettem a közös képünket ami még a Roxfortban készült egy megbeszélés után. Imádom. A lány kezébe nyomtam ő pedig pásztázni kezdte a mozgó fiút aki éppen megölelt a fotón.
-Kurva jóképű! -nézett rám.
-Tudom. -vontam még a vállam.
-Mióta? Hogy hívják? Tulajdonságai? Hogy jöttetek össze? -támadt le.
-Csak lassan. -nevettem. -Tegnap óta vagyunk hivatalosan együtt.. amúgy pedig a születésnapján alakult ez ki... Draco Lucius Malfoy a neveee.. és amúgy bunkó.. csak azzal kedves akik közel állnak hozzá és nagyon nehéz mivel nem igazán enged közel senkit.. -válaszoltam mindenre.
-Naaa mond mááár, hogy kért meg? -kérdezte én meg elmeséltem.
-Hát ez se romcsi se cuki... Jó talán egy ici-picit aranyos.. de akkor is.
-Nekem így volt tökéletes. -mosolyogtam a lányra.
VOUS LISEZ
A Mardekár Prefektusai (Draco Malfoy F.F.)
FanfictionBEFEJEZETT<3 Sophia Scarlett Woller. A szülei munkája miatt rengeteget költöztek, de most úgy látszik Londonban maradnak újra. Scarlett és bátyja Mason Alexander Woller a Roxfortban kezdték tanulmányaikat, de el kellett menniük. Azóta megállás nélkü...