Éppen a bálra készültem és közben dudolásztam. Felvettem a ruhát, smimkeltem, és megcsináltam a hajam. Felvettem a cipőm és lesiettem anyuékhoz akik már készen voltak.
Hamarabb kellett indulni mivel ugye nem hopponálhatunk.
Beültünk a repülő autóba és elindultunk.Kb. húsz perc után ott voltunk. Bementünk úgy, hogy senki ne lásson meg. Egy gyors bűbáj és senki se ismert fel minket. Nem tart sokáig a hatása szóval ügyesnek kell lennem.
Elkezdődött a bál. Cissy és Mr.Malfoy elmondták a beszédüket.
A bál közepe felé lesz ez az egész. Én addig táncoltam Masonnel apuval és még pár emberrel, de Dracot kerültem. Féltem, hogy a bűbáj ellenére felismerhet.
Amikor eljött az ideje.. megálltam egy olyan helyen ahol nem vesznek észre és Draco zongorázni kezdett. Felmentem mellé és énekelni kezdtem ő csak meglepődve nézett, de folytatta a dalt.
https://youtu.be/w-uPPc6Ffek
(Elképzelésnek🤷 Fent megtaláljátok.)Mikor végeztünk mindenki tapsolt. Draco felpattant és.. megcsókolt.
Még nagyobb tapsvihar tört ki. Ezek után már végig a fiúval voltam.
Tánc közben:-Nem is tudtam, hogy ilyen jól énekelsz. -nézett a szememben.
-Még sokmindent nem tudsz rólam. -vontam még a vállam.
-Hűha milyen titokzatos valaki. -csókolt meg.
Én csak elnevettem magam és szorosan megöleltem.Még sokáig táncolunk. Az egész estét Dracoval töltöttem.
Sajnos éjfél után elindultunk haza így elköszöntem a fiútól és megígértem neki, hogy majd írok.
***
Másnap olyan dél körül kélhettem. Nagyon fáradt vagyok.
Rengeteg dícséret kaptam még levélben is a dal miatt. És még néhányan fel is akartak kérni, de még ezt át kell gondolnom. Nemhiszem, hogy jutna idő még erre is.
Ma szándékosan elmegyek Londonba és néhány mugli boltot és helyét fogok meglátogatni. Nem ítélkezés felettük. Én kifejezetten szeretek közöttük lenni. Annyira máshogy csinálnak dolgokat.
Megkértem aput, hogy vigyen ki a pályaudvarhoz és onnan indultam sétálva. Délután ötre jön ugyan ide értem apu szóval muszáj leszek visszaérni.
Elindultam és egy csomó helyre bementem. Kávézó, valami pláza nevű helyre és még nevezetességeket is megnéztem. Utaztam mugli buszon ami teljesen más mint nálunk. Azért persze ellátogattam a Foltozott üstbe ahol találkoztam a Weasley családdal. Nagyon sokat beszélgettünk és nagyon elrepült az idő. Elindultam visszafelé a pályaudvarra és még visszafelé vettem egy fagyit. Imádom az édességet. Éppen időben értem vissza. Apu pont akkor ért oda. Elindultunk haza és kb. fél óra autóút után már otthon is voltunk. Felmentem a szobámba és örömmel láttam, hogy Draco írt. Válaszoltam neki és egész este levelezgettünk. Lehívott egy randira... Nagyon izgulok. Még sose voltam Dracoval randin és ííí.(most ezt képzeljétek sikítozásnak😂)
Hajnali egyig leveleztünk és szerintem már szegény baglyok is elfáradtak. Elköszöntem és lefeküdtem aludni.
Kivételesen ma nagyon jól aludtam.***
Holnap lesz a randim Dracoval. Egyre jobban izgulok. Már kiválasztottam a ruhámat is.
Egy sötétkék kis nyári ruha. Imádom. Még a nagyiéktól kaptam a születésnapomra. Ehez választottam egy hasonló színű szandált.
De persze volt B terv is. Ami egy sötét lila lenge kezes lábas volt (értelmes) és ehez egy fekete magas telitalpú szandál.Nemtudom melyik lesz, de ma megkérdezem majd este anyuékat.
*Este*
Anyu, Apu, és Mason a kanapén ültek és várták, hogy megmutassam a ruhákat.
Először a kéket mutattam meg nekik. Liamnek kevésbé tetszett, de anyuéknak nagyon.
Aztán megmutattam a lila ruhát is. Ez mind a hármójuknakn jobban tetszett szóval ez lesz. Akkor a kéket majd máskor.
Mikor lefeküdtem aludni. Hát nem igazán sikerült. Annyira örültem, és izgultam, hogy aludni se bírtam.
Hajnalban nagy nehezen elnyomott az álom.
VOCÊ ESTÁ LENDO
A Mardekár Prefektusai (Draco Malfoy F.F.)
FanficBEFEJEZETT<3 Sophia Scarlett Woller. A szülei munkája miatt rengeteget költöztek, de most úgy látszik Londonban maradnak újra. Scarlett és bátyja Mason Alexander Woller a Roxfortban kezdték tanulmányaikat, de el kellett menniük. Azóta megállás nélkü...