☆28☆

538 27 0
                                    

Az egész nyaralást végig szerencsétlen késtem, de így volt tökéletes. Hazafelé tartunk. Mind a hat órát végig aludtam. Mason nemtudom mit csinált.

A héten talán kétszer beszéltem Dracoval.. vagyis én minden nap írtam.. de válasz nem jött.. nagyon kezdek akkódni.

Mikor hazaértünk azonnal írtam Draconak, hogy ha megkapja a levelet jöjjön át, de ha ő nem jön én megyek. Borzasztóan félek, hogy valami nincs rendben.

Egész délután még egy roszbajos választ se kaptam.. Mason holnap lesz 17 éves. A buliát kéne rendeznem... erre.. itt bőgök a szobám sarkába.

Egyszer csak kinyílt az ajtó és Mason jött be rajta. A sötétbe nem igazán látott így pár percig csak bámuldozott, aztán mikor észrevett odaszaladt hozzám és szorosan megölelt.

-Jött hozzád valaki. -suttogta a fülembe.

-Nem érdekel. Hagyjon mindenki békén. -mondtam. Mason megvonta a vállát és kiballagott a szobából.

Pár perc múlva újra nyílt az ajtó.

-Mason megmondtam, hogy hagyjatok békén. -förmedtem rá.

Nem szólt semmit csak mellém sétált és megölelt, de ez nem Alex volt.. hanem.. Draco..

-Úgy sajnálom. Nem akartam, hogy rosszul érezd magad miattam.. -suttogta a fülembe és egy csókot nyomott a fejem tetejére.

-Miért nem válaszoltál? Aggódtam.. -kérdeztem.

-Apám megint veszekedni kezdett és minden levelem elszedte.. és figyelt.. ha írni akartam biztos, hogy nem jártam jól.. a leveleket anyám visszaszerezte még hétvégén, de válaszolni nem tudtam... -mondta szomorúan.

-Merlinre.. -kaptam a szám elé a kezem. -Annyi mindenen mész keresztül.. én meg csak a terjedtek vagyok.. -mondtam és újra sírni kezdtem..

-Scarlett.. nem vagy a terhemre.. erről szó sincs. Az én hibám, hogy féltem.. nem mertem apám ellen szegülni mikor te sokkal fontosabb vagy. -nézett mélyen a szemembe. -Szeretlek Scarlett és mindennél fontosabb vagy nekem...

-Szeretlek.. -öleltem magamhoz szorosan.

Draco ittmarad pár napra. Valahogy annyira mélypontra kerültem, hogy azt el sem tudjátok képzelni.. és nem csak e miatt..
Mindjárt itt az iskola.. jól kell teljesítenem.. félek, hogy az az ember aki mindenkit rettegésben tart megtalál.. vagy csak árt a családomnak..
Tudom, hogy visszatért.. tudom, hogy itt van.

Szétestem. Teljesen. Mason születésnapja nagyon jó volt, de én akkor is teljesen magamalatt voltam.
Nemtudom mit tehetnék..
Annyira.. félek.. és.. nemtudom.. valaki mindig megettem van. Nem akarok egyedül maradni.

***

Holnap van a suli első napja. Én már összepakoltam. Dracoval megbeszéltük, hogy az állomáson találkozunk.

Reggel korán keltem. Elkészültünk és apu kivitt minket az állomásra. Anyu nem jött mert nem érezte jól magát. Ja igen. Amúgy kiderült. Kishúgom lesz<33.

Az állomáson megkerestem Dracot és már együtt szálltunk fel a vonatra.
Ketten voltunk végig a kabinban.
Draco elmesélte, hogy.. az apjának nem igazán tetszik, hogy velem van. És hozzá akarja adni Astoria Greengrasst.

-T.. tessék?! -sápadtam le.

-Scarlett nézz rám. Bármi történik.. én téged szeretlek és mindent meg fogok tenni, hogy ez ne történjen meg. -simogatta az arcom. Csak szomorúan bólogattam.
A fiú megcsókolt és sokáig csak szótlanul ültünk egymás karjaiban.

Mikor odaértün beosztották az elsősöket. És a prefektusokat.

A mardekárban ugyan úgy maradt. A többi házban cserélődtek.

Találkoztam Khloeval és nagyon nagyot nőtt a nyáron.

Felmentünk és kipakoltunk. Dracoval épp a szobában beszélgettünk. Elindultunk ki egy kis nasiért annyit láttunk, hogy Liv és Mas.. csókolóznak.

-Én erről miért nem tudtam?! -ordítottam örömömben. Ijedtükbem elváltak egymástól és elpirulva néztek rám.

-Hát..

-Öhm..

Kezdtek magyarázkodni, de nem hallgattam meg őket.

-Jó mindegy. Ne legyen mégegy ilyen! Én akarom először tudni! -nevettem.

Ezek után hagytuk őket. Dracoval elmentünk lefeküdni mikor jött egy levelem. Noahtól..

Draco csak nézett. Elolvastam a levelet. Csak közölte velem, hogy Griffendéles lett és prefektus. Csak mert a beosztásán már nem voltam ott.

-Ez ki a franc?! -nézett féltékeny én, de nem kiabált.

-A nyaraláson találkoztunk. Kicsit rám szállt, de lekoptattam. Ne légy mérges.. -öleltem meg amitől azonnal megnyugodott.

A Mardekár Prefektusai (Draco Malfoy F.F.)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang