-Hé, hé! Minden oké?! -néztek rám mind a hárman. Úgy imádom mintha mind a bátyáim lennének.-Találkoztam Ronnal... -szipogtam. -Megölelt aztán pedig szó nélkül kizárt.. - és újra sírni keztem.
-Beszélünk majd vele. -mondták szinkronba.
-Köszönöm.. -mondtam aztán beszélgetni kezdtünk.
Az egész utat végig storizgattuk, de hiányzott ez már nekem.
Mikor odaértünk McGalagony szólt, hogy álljunk meg kint majd behívnak.-Öröm önöket újra látni! -mosolygott kedvesen majd bement beosztani az első éveseket.
Vége lett a beosztásnak.
- És még egy bejelentenivalóm lenne! Két régi diákunk tért vissza hozzánk. Sophia Scarlett Woller és Mason Alexander Woller! -kinyílt az ajtó és mi besétáltunk. -Üljetek le nyugodtan. - mondta mi pedig leültünk a Mardekár asztalához. Ott is voltak régen barátaink, sőt a bátyám az egész házzal jóba volt így én is. Jó.. beszólnak ha más háztagokkal látnak minket, de jópofiznak is mivel a szüleink nem kis emberek a varázslóvilágban.
Anyukám Lisa Sophia Woller, ~igen tőle kaptam a Sophia nevet~ Apám David Erick Woller. Anyámnak különleges képessége van.. vagyis hát sárkányidomár vagy suttogó ki, hogy mondja és ezen kívűl főállású újságíró és elég híres emiatt is utazunk sokat, és igen híresebb mint az az idióta Rita Vitrol. Utálom azt a nőt. Mindig el akarta venni anyu munkáját csakhát nem sikerült neki. Na és apu a varázslótanács egyik tagja és igen sajnos minenki tudja. Apám felettese a Mágia Ügyi Miniszternek is, és hát ha a szüleidnek ilyen munkája van akkor sokat költöztök, de mivel mind a ketten eléggé megnőttünk anyuék úgy döntöttek visszajövünk ide és itt is maradunk.
Na, de hol is tartottam.. ja igen! Ezért nyaliznak nekünk.. kétszínűek... ennél szebbet nem mondhatok.-... és akkor minden házból kijelölünk négy prefektust. Két lányt, két fiút. -kaptam el Dumbledore mondatait.
Innen pedig már figyeltem. Kíváncsi vagyok kiknek kellesz "engedelmeskedni".A Griffendél Prefektusai Percy ő már szerintem másodikos kora óta Prefektus meg még három ismeretlen Griffendéles.
A Hollóhátból sem tudtam kik azok és még a nevüket se jegyeztem meg, de az egyik srác nem nézett ki rosszul.
Lányból vagyok én is és méghozzá 15 éves már azért ilyeneket megfigyelek.(🤣)A Hugrabugosok közzül fogalmam nincs kik a Prefektusok mert megint nem figyeltem, és jön a Mardekár.
- És a Mardekár Prefektusai: Olívia Clarck, -de ismerős a név.. és a lány is.. - Draco Malfoy, -jajj nee a bunkó gyerek.. -Mason Alexander Woller, -na ne ez a tökfej?! Na nembaj legalább lesz aki kiment a büntetés alól. -és Sophia Scarlett Woller! -én?! De miért..? -A házvezetők megmutatják a Prefektusi részleget. Mindenkinek jó éjszakát kívánok és jó étvágyat! -suhantott egyet majd az asztal megtelt mindenféle finomsággal.
Prefektus leszek.. el se hiszem.. ez csodálatos. Anyuék el sem fogják hinni.Miután megvacsoráztunk Piton professzor megmutatta a Prefektusi részleget. Egy nagyobb "lakosztály" volt a hetedik emeleten, bementél a helyiségbe ami egy kissebb nappali szerű hely volt aztán onnan nyílt négy ajtó egy piros, egy kék, egy sárga, és egy zöld. Mindegyik háznak még külön helyiségei vannak. Bementünk a zöld ajtón és egy kissebb egybe konyha, nappali részben találtuk magunkat és onnan egy kis folyosón négy ajtó mindenkinek külön szoba zuhanyzóval. Kész luxus, és minden háznak ugyan ilyen csak a saját színeivel.
Én és az imerős lány egyből befoglaltuk a két leghátsó szobát. A fiúk szemforgatva bementek a másik kettőbe.
Kipakoltunk és innen azt csináltunk amit akartunk. A másik lány átjött hozzám. Gondolom beszélgetni.-Szia! Bejöhetek?! -kérdezte.
-Persze. -mosolyogtam rá kedvesen.
-Olívia vagyok Olívia Clarc. - mondta.
-Olívia?! -csodálkoztam el.(itt már felismertem) -A.. annyira megváltoztál rád sem ismerek. - mondtam. Már értem miért volt ennyire ismerős. Látszólag ő sem ismert meg mert értetlenül bámult rám.
-Sophia Scarlett Woller. - mondtam el a nevem.
-Scarlett?! Merlinreeee. -visított. -Azért voltál ennyire ismerős. - mondta. Olívia régen legjobb barátom volt ő sem ítél el senkit. Ugyanúgy jóba van a Griffendélesekkel. Tőle sem köszöntem el ami nagy bűntudatot ébreszt bennem...
-Sajnálom.. - mondtam.
-Mit? -kérdezte, de nem tudtam válaszolni mert a két fiú berontott.
-Mi volt ez a hang?! -kérdezte Mason a másik meg csak unottan bámult felém.
- Semmi csak emlékszel Olíviára?! -mutattam be a lányt.
-Mármint Olívia Clarc?! -értetlenkedett.
-Személyesen. -mondta a lány.
-Aha. Ez nagy öröm meg minden, de lehet visítozás nélkül?! -bunkóskodott a szőke azt hiszem Fred azt mondta Malfoynak hívják.
-Sajnálom Malfoy, de nem. - mondtam én is nagyképűen majd bezártam a fiúk előtt az ajtót.
Egy jó kis beszélgetés után kimentünk a Mardekár közös részébe. (Ez is értelmes) A fiúk a kanapén ültek mi pedig bementünk a kis konya sarokba és elkezdtünk egy kis nasit készíteni. Kicsit olyan ez mint egy mugli kollégium ahol egyszer laktam egy osztálykiránduláson, de amúgy tök praktikus a prefektusoknak sok is a dolguk, és amúgy is szeretek főzni így ez nekem az egyik kedvenc helyem lesz.
Amikor a két srác megérezte a "finom" illatokat egyből odakapták a fejüket.-Milyen finomság készül?! -kérdezte a bátyám. A szőke srác pedig csak nézett.. de olyan furán..
-Majd meglátod! -kacsintottam.
-Gondoltuk kicsit megismerhetnénk egymást közelebbről. Ha már úgy is össze leszünk zárva ezentúl lehet a suli végéig. -vont vállat Lív.
-Én egy évvel hamarabb végzek. - mondta Alex.
-Csak ha nem buksz meg. -nevettem. -Amúgy meg tudjuk te mamlasz!
- Jó na elég. -nevetett Olívia.
Pár perc múlva készen is lett a palacsinta. Leültünk a kis asztal köré és beszélgetni kezdtünk.
-Na akkor.. ki kezdi. -kérdeztem.
-Mondjuuk Malfoy?! - nézett rá Oli.
-Hát jó. -forgatta meg a szemét. -De csak mert veletek leszek összezárva.. -ismét szemforgatás és folytatta. - Draco Lucius Malfoy vagyok. Anyám Narcissa Malfoy, apám Lucius Malfoy. (Ez is értelmes, de jóazz) Eléggé "titokzatos" személyiség vagyok és nehezen bízok így nem ígérek semmit. Az összes lány meg van bolondulva értem. -vigyorgott.
-Khm.. akkor mi nem tartozunk az összesbe khm.. -köhincséltem.(van ilyen szó?! _Valaki_07)
-Arra ne vegyél mérget kislány! -vigyorgott a képembe aztán tovább mentünk.
-Olívia te jössz. -mondtam és a barátnőm elkezdett beszélni.
ESTÁS LEYENDO
A Mardekár Prefektusai (Draco Malfoy F.F.)
FanficBEFEJEZETT<3 Sophia Scarlett Woller. A szülei munkája miatt rengeteget költöztek, de most úgy látszik Londonban maradnak újra. Scarlett és bátyja Mason Alexander Woller a Roxfortban kezdték tanulmányaikat, de el kellett menniük. Azóta megállás nélkü...