Gyorsan telik az idő mit ne mondjak...
Félév van. Draco minden este eltűnik.. tudom mert kint szoktam lenni. Csak ő nem vesz észre.
Egyik este még a szőke kirohanása előtt elmentem sétálni. Ha valaki meglát megmondom, hogy csak ellenőrzök vagy nemtudom.Indultam visszafelé mikor.. hangokat hallottam.
Egyből a pálcámért nyúltam.. egy árny kezdett el körülöttem körbe menni. Még mondom őszintén borzasztóan megijedtem. Egyszer csak egy kar fonódott a derekam köré..-Itt vagyok. Ne félj, nyugodj meg. -suttogta a fülembe az ismerős hang. Aztán valami ismeretlen igét mormolt el és az árny eltűnt.
-K..köszönöm.. -dadogtam és sírni kezdtem.
-Amíg engem látsz senki sem bánthat. -húzott magához közel.
-Szeretlek.. Draco.. még mindig szeretlek. -sírtam fejemet a vállára hajtva.
-Én is szeretlek Scarlett. -suttogta.
-De neked ott van az a liba. -sírtam még jobban.
-Hát.. öhm.. csak féltékennyé akartalak tenni... -mondta hallkan és el is szégyellte magát.
-Oh.. te szemét! -ütöttem meg a mellkasát.
-Jó.. sajnálom.. -puszilta meg a fejem tetejét.
-És.. végre elmondod? -kérdeztem bizonytalanúl.
-De ígérd meg, hogy nem akarsz ki és nem hagysz el.. -sóhajtott.
-Ígérem Draco. -bújtam hozzá.
-Halálfaló vagyok és kaptam egy feladatot miszerint meg kell ölnöm Dumbledoret.. -hadarta el.
-Oh.. Draco.. -öleltem meg.
-N.. nem félsz tőlem?! -kérdezte.
-Nem. -néztem a szemébe. -Elmeséled az elejéről?! -kérdeztem a fiút.
-Igen. Csak gyere menjünk fel. Észre fognak venni. -mondta. Felmentünk a szobájába és beszélgetni kezdtünk.
-Szóval.. apám kényszerített rá.. -fejezte be mondandóját.
-Egyet jegyezz meg. Én melletted állok. -fogtam meg a kezét.
-És.. mi volt az az.. árny?! -kérdeztem hallkan.
-Fogalmam nincs milyen lény. Azt egyedül a nagyúr tudja.. de érted jött.. -mondta. -Scarlett most nagyon figyelj rám. -nézett mélyen a szemembe én bólintottam és folytatta. -Soha ne maradj egyedül! Valaki mindig legyen melletted. És erről beszélj Dumnledorenak, de csak a történteket mond el. És azzal a varázslattal meg tudod védeni magad. Én is itt leszek, de nem tudok mindig rád figyelni bármennyire is szeretnék.. csak ígérd meg, hogy vigyázol.
-Ígérem Draco..
-És.. lennél újra a barátnőm?! -kérdezte én meg nem tudtam mit válaszoljak..
-Igen.. csak.. adj egy napot, hogy feldolgozzam a dolgokat.. -néztem félve a fiúra.
-Rendben. -ölelt meg.
-Draco itt maradhatok? -kérdeztem.
-Maradhatnál édesem, de nekem mennem kell a szekrényt csinálni.. -szomorkodott.
-Elmegyek veled. -jelemtettem ki. -Nem szeretném, hogy ezt kelljen tenned, de te fontosabb vagy számomra.. hátha segíthetek valamiben.
-Jó.. -sóhajtott.
Elmentünk és megkerestük a szükség szobáját. Nemtudom Draco meddig dolgozott azon a szerencsétlen szekrényen mert én elaludtam. És csak reggel ébredtem a szőke mellett a szobájában.
Még át is hozott.. hihetetlen.-Jó reggelt. -öleltem meg.
-Jó reggelt. -mosolygott rám.
-Van valami az arcomon?! -kérdeztem kicsit elpirulva.
-Nem. Csak.. azt hittem sosem kaplak már vissza.. és most.. itt vagy. -simított végig kezével arcomon.
-El kell mondanom valamit.. -komolyodtam el. Nem tudom miért, de úgy éreztem el kell mondanom.
-Mond csak. -fogtam meg a kezem.
-Még a szünetben Noah elhívott sétálni.. aztán..
-Megcsókolt?! -lett mérges.
-Draco.. kérlek..
-Scarlett! Megcsókolt??! -emelte meg a hangját.
-IGEN, DE NEM LENNE JOGOD KIAKADNI MERT NEM VOLTUNK EGYÜTT! -sírva kiszaladtam a szobából a sajátomba.
Pár perc múlva Draco utánam jött.
-Sajnálom hercegnő.. csak annyira féltelek.. -ölelt meg.
-Többet ne veszekedjünk. -öleltem meg jó szorosan.
-Rendben, úgy lesz.
VOUS LISEZ
A Mardekár Prefektusai (Draco Malfoy F.F.)
FanfictionBEFEJEZETT<3 Sophia Scarlett Woller. A szülei munkája miatt rengeteget költöztek, de most úgy látszik Londonban maradnak újra. Scarlett és bátyja Mason Alexander Woller a Roxfortban kezdték tanulmányaikat, de el kellett menniük. Azóta megállás nélkü...