☆26☆

602 25 10
                                    

Imádtam. Egyszerűen minden percét.
A közelben volt egy tópart. A tó elég nagy volt. És ott rendezett egy picnicket. Egyszerűen nem tudtam betelni a látvánnyal. Imádoooom. Leültünk és néztük a naplementét. Ettünk, beszélgettünk.

-Annyira szeretlek Draco. -bújtam hozzá.

-Szeretlek hercegnőm. -ölelt át jó szorosan.

***

Elindultunk hazafelé mikor az eső konkrétan szakadni kezdett. De ez olyan kellemes nyári eső volt. Imádom az esőt. Jellemez kicsit engem... Annyira megörültem, előre szaladtak és táncikálni kezdtem. A fiú csak mosolyogva jött utánam.

-Gyere! -húztam magammal nevetve.

Ő csak mosolygott és lassan táncolni kezdtünk. Annyira szeretem ezt a fiút. Minden alkalommal újra és újra beleszeretek.

*Draco sz.sz.*

Elindultunk vissza a vonathoz. Igazából van még egy óránk, de nembaj. Ránk szakadt az ég. Szeretem az esőt, de ha nyakig ázik az ember.. azért ezt kétszer is meg gondolja.

Scarlett annyira megörült, hogy előre szaladt és táncolni kezdett az esőben. Annyira.. aranyos volt. Mint egy 10 éves kislány aki a szüleivel sétál haza szakadó esőben. Ezekből a gondolataimból kirántva húzott magával.

-Gyere! -nevetett.

-Scarlett.. -kezdtem volna, de gyorsan megcsókolt, hogy ne tudjam folytatni. Egy kis idő után elengedtem magam és keringőzni kezdtünk. Maga volt a tökély ez a pillanat. Nem vagyok romantikus ember, de még egy ilyen pillanatért bármit megtennék.

-Gyere. Mennünk kell vagy lekéssük a vonatot. -mondtam mosolyogva. Még mindig a lányt néztem ahogy örül a kis esőnek.

Pont oda értünk az állomásra. Felszálltunk a vonatra és elindultunk haza.

Sajnos Scarlettet haza kell kísérjem így max jövő héten találkozunk... Mivel mennek a szüleivel és a testvérével nyaralni. Már most érzem, hogy kínkeserves egy hét lesz.

*Scarlett sz.sz.*

Hazaértünk. Könnyes búcsút vettem Dracotól.. és mentem anyuékhoz. Pakolni kellett mivel holnap indulunk a családi nyaralásra. Hála Merlinnek már csak egy hónap a nyári szünet. Aztán kezdhetem a 6. éven a Roxfortban.. Mason.. pedig.. végzős lesz.. mi a szar?!
Oh pardone... csak kúltúráltan.
Na, de értitek. A testvéremnekár csak 1 éve van.. Wow. Csoda, hogy eddig nem bukott meg...
Jó na. Ha annyira rossz tanuló lenne.. nem lett volna az éven prefektus, de értitek. Ez a tökfej 1 életében nem bukott meg. 2 mindjárt végez az iskolában. Onnan meg autónak akar menni.. vagy minisztériumi dolgozónak. Hát ajánlom neki, hogy a másodikat válassza. Nem bírnám ki ha elveszíteném ~az előbb még utáltam.. testvéri szeretet~ na, de ezeken gondolkodók én is pakolás közbe.. anyám...

És, hogy én minek szeretnék menni?!.. Lehetséges, hogy örököltem anyám szipi-szupi képességét.. és foglalkoztatnak is a sárkányok. Így lehet, hogy kimennék Romániába.. vagy.. Franciaországba.. a sárkányokhoz. Vagy apám nyomdokaiba lépek.. mindig Masont akarták. És ő is kezd megbarátkozni vele. Így ennek kicsi az esélye.
Ezen kívül családot szeretnék. Tudom most mire gondolsz.. pl. a sárkányok mellett, de nem nagy dolog. Tényleg.

***

Pár óra pakolás után készen is lettem. Holnap indulunk így ma korán lefeküdtem, hogy kipihenten magam.

***

Reggel tök éberen keltem. Ez is haladás. Niveau supérieur Scarlett. (Level up Scarlett) Nagyon ügye vagy.
Persze hiába vagyok éber. A lépcsőn majdnem orra buktam. Aztán ráöntöttem Masonra a kávém... Mi van ma velem?! Elátkoztak vagy mi a franc?!

Oké nem kicsit vagyok szerencsétlen, de ENNYIRE?! Ezt nézni is fáj.

Nagy nehezen összeszedtem magam és indultunk. Hat órás kocsiút. Még repülve is. Úgyhogy le kell foglaljam magam.

Szerintem a hatból két órát végig émekeltünk Alexel. Anyuéknak tetszett.^_^

A maradék négy órában meg bealudtunk. Szokás szerint.

A Mardekár Prefektusai (Draco Malfoy F.F.)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz