Gyorsan vonultam végig a folyosón hiszen farkaséhes voltam. Mivel a reggelit kihagytam, a vércukorszintem leesett és már szédültem. A nagyterembe érve leültem a hollóhátasokhoz és tűkön ülve vártam, hogy megjelenjenek előttem a finomabbnál finomabb ételek.
Nem kellett sokáig várakoznom, az asztalon egymás után tűntek fel az ínycsiklandó fogások. A tányéromra sült kacsacombot tettem párolt lilakáposztával és jóízűen nekiláttam elfogyasztani.
Az ebéd nem is lehetett volna tökéletesebb, viszont Draco Malfoynak természetesen pont velem szemben kellett helyet foglalnia a saját házának asztalánál. Tekintetét mélyen az enyémbe fúrta, arra várva mikor fordítom el a fejem zavaromban. De nem tettem.
Az arcomat a tenyerembe helyeztem és úgy vizsgáltam tovább a szemeit amik egy sötét fenyőerdőre emlékeztetnek ahol az ágak között gyengén beszűrődik a napfény.
A végén ő fordult el, ezzel megnyertem ezt a kört.Az elsők között távoztam a nagyteremből. Utam egyenesen a könyvtárba vezetett ahol lehuppantam az eldugott kis asztalomhoz és elkezdtem tanulni. A sötét varázslatok kivédésénél egy érdekes idézetet találtam egy műből ami ha minden igaz ebben a helyiségben is megtalálható. Elindultam és mivel nem találtam rá arra amit kerestem, a zárolt részlegen kutattam tovább.
- R... S... T... U... V! - olvastam hangosan a sorokat amelyek betűkkel voltak megjelölve. - Megvan!
Volumenű Varázslatok.
Érdekes cím meg kell hagyni. Talán az eredeti neve az volt, hogy Nagy Volumenű Varázslatok. Bár így is nevetségesen hangzik.
Frappánsabbat is kitalálhattak volna.Indultam is ki amikor megakadt a szemem az egyik könyvgerincen.
Voldemort élete
A név elolvasása miatt már a hideg futkosott a testemen viszont felkeltette az érdeklődésemet.
Ki írhatott róla? Ez valamilyen életrajz lenne?
Kíváncsian lapoztam a tartalomjegyzékhez ahol egy pontot többször is át kellett futnom.Tom Riddle családja
Nem is tudtam, hogy volt neki. Érdeklődve a 24. oldalra lapoztam. Ahogy végigfuttattam a szemem a sorokon egyre izgatottabb lettem. Becsuktam majd kivonultam a részlegről és kivettem a két könyvet.
...
Az óráin után a klubhelyiségbe mentem ahol a kandalló mellett foglaltam helyet egy bársonyos anyaggal bevont nagy fotelben és elkezdtem olvasni.
Tom Riddlenek egy aranyvérű nőtől (aki máig ismeretlen) született egy gyermeke akit Mattheo Riddlenek neveztek el. Nem tudunk róla többet mint a nevét és az apját. Egyesek szerint meghalt, mások szerint a sötét nagyúr egy magán iskolába taníttatta abból a célból, hogy később átadja neki a hatalmat.
Eszméletlen. Erről miért nem beszél senki? Lehet nem is igaz és csak szóbeszéd. De akkor miért írnák ezt? Vajon a tanárok tudnak erről?
- Mit olvasol? - jött oda hozzám Raven, az egyik hollóhátas fiú aki már lassan két éve próbál megfektetni, sikertelenül.
- Semmit. - csaptam össze a lapokat az orra előtt és a pokrócomat ugyanezzel a lendülettel rá is térítettem a tárgyra. Nem szeretnék magyarázkodni.
- Csak nem valami olyat? - húzogatta a szemöldökét.
- Tudod, ha azt olvasnék se lenne hozzá semmi közöd. - mondtam sóhajtva - Szerintem ne vesztegessük egymás idejét, menj és fűzd be a cicababákat engem pedig hagyj pihenni. Mit szólsz hozzá?
Mondanom sem kell, fejét felszegve vonult el.
Nyomorék.
A halkan ropogó, kellemes meleget árasztó tüzet bámultam és a gondolataim a vizsgáim és a beadandó házi dolgozataim helyett Draco körül forogtak.
Túlléptem rajta. Ebben határozottan biztos vagyok. Összetört amikor otthagyott, amikor úgy sétált ki az életemből konkrétan szó szerint mintha mit sem jelentenék neki. El sem köszönt. És én hülye egész nyáron írtam neki. Minden egyes nap. Persze ebből nem küldtem el az összeset. Heti egyet viszont igen. Három hónap alatt egyszer sem válaszolt. Minden este sírtam. Nem kezdhetjük újra. Lelkileg felemésztene. Bár a most kialakult helyzet is ezt teszi. A rémálmaim pedig szüntelenül folytatódnak. Minden egyes éjszaka újra és újra végignézem ahogy magamra hagy. Soha nem omlottam még össze úgy mint akkor. Nem engedhetem meg magamnak, hogy megint megtörténjen. Nem élném túl.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOVERS
Hayran KurguDraco Malfoy és Medalyn O'kelly megpróbálják helyrehozni a kapcsolatukat a háború után. Az egyetlen bökkenő az új diák, aki nem más, mint Mattheo Riddle aki nem könnyíti meg a dolgukat. Vajon sikerül mindent egyenesbe hozni a szerelmeseknek vagy hag...