BALIK PARTİSİ

1.2K 53 1
                                    

Felafelin ağır kokusu, açılan pencereden gittiğinde, Jack’in fikri de yeniden değişmişti.

“Şu balığı mutfakta yapmak zorunda mısınız? Arka bahçe ne güne duruyor?”

Elindeki ızgara ile kapıdan içeri giren Martin, Jack’in bu âdeta yakarır gibi sözünün ardından ani bir dönüş yaparak, hiçbir şey demeden dışarı çıktı.

Jack, sesini biraz daha yükselterek, arka bahçede balık partisi için hazırlık yapmakta olan arkadaşlarının arkalarından bağırdı:

“Yalnız bunu yaparken de, bizim kaldığımız odanın pencerelerinin kapalı olmasına dikkat edin. Biliyorsunuz ki; bizim odamız hemen arka bahçeye bakıyor. Kokunun odaya sinmesine müsaade edemem.”

Elindeki kumanda ile ne izleyeceğine bir türlü karar veremeden kanal kanal gezen Bill, çoktan arka bahçeye çıkmış olan Martin’e seslendi:

“Bence bu balık fikrini akşam düşünmeliydik. Hem de yüzüp yorulmuş olur ve daha çok acıkırdık.”

Bill’e kimse cevap vermedi.

Aradan henüz on dakika bile geçmemişti ki, arka bahçeden nefis uskumru kokusu gelmeye başlamıştı bile. Jack, hoşnut olmadığını belli eder bir şekilde hızlıca yerinden kalktı ve açık olduğunu fark ettiği pansiyonun dışarıya açılan kapısına doğru yönelerek kapıyı sertçe kapattı.

Bill, bir müddet sonra dışarı çıktığında Amin, Martin’e neşeyle bir şeyler anlatıyordu. Yanlarına yaklaştığında, Amin’in, sabah kahvaltısının ilk intikamını alışını zevkle nasıl anlattığını gördü. Bill de gülmeye başladı.

Edwin, hazırladığı salata bir elinde, masanın üzerine serecekleri örtü diğer elinde arka bahçeye geldi. Her zamanki gibi gülümsüyordu.

Sofrada, afiyetle balık ziyafeti çekerlerken, pansiyonda tek başına kalan Jack, mutfakta yiyecek bir şeyler aramakla meşguldü.

ŞU SAATTE ORADA MIYDIN?!(Son Sayfası Yırtık Kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin