KİŞİLER

6.4K 134 24
                                    

Martin Edward: Soğukkanlı davranışlarının ardında saklamaya çalıştığı bir gerçek mi vardı? Dedektife karşı dik başlı tutumu, Martin’in kişiliğinden mi kaynaklanıyordu?

Bill Redenblack: Sivri dilli bir gençti. Polisiye romanları çok okuyor, hatta kendisinin de yazabileceğini düşünüyordu.

Jack Walker: Bill’in intihar ettiğini düşünüyordu. Her fırsatta ortaya attığı bu iddiasında haklı mıydı?

Amin Hassan: Filistinli… Tatilin ilk gününde Bill’le kavga etmesi, hayatında bazı şeylerin değişmesine sebep olmuş muydu?

Edwin Moore: Hayat dolu bir gençti. Gezmeyi, gülmeyi, eğlenmeyi seviyordu. En gergin anlarda bile gülebiliyordu. Sürekli dedektifin yanında olmak istemesinin ardında bir sebep var mıydı?

Samuel Drake: Shelter Pansiyonu’nun ihtiyar işletmecisi… Aşırı derecede para düşkünü bir adamdı. Herkes kendisinden “Domuz Samuel” diye bahsediyordu.

Nancy Drake: Samuel Drake’in kızı… Shelter Pansiyonu’nu babası ile birlikte işletiyordu. Dışarıdan bakıldığında; alımlılığıyla ve hanımefendi tavırlarıyla takdir toplayan kadın, birebir diyaloglarda, bir anda Şeytan'a dönüşebiliyordu.

Nerissa: Nerissa’yı adada neden Bill’den başka hiç kimse görmemişti?

Derek Parker: Adanın emektar bekçisiydi. Neredeyse hiç ayık gezmiyordu. Kızı Kamala’nın on yıl önceki feci ölümü onu fena hâlde sarsmıştı.

Chris Willington: Adadaki kilisenin pastörüydü. Kendisi adaya gelene kadar adada yaşayan herkesin günahkâr olduğuna inanıyordu. Derek Parker’dan bahsederken kullandığı acımasız ifadelerde ne kadar haklıydı?

Murat Poyraz: Dedektif… Bineceği feribotu kaçırmış olması, birbirinden ilginç birçok olayla karşılaşmasına sebep olmuş ve peşi sıra meydana gelen bu afallatıcı olaylar, kendisine pek de kolay olmayan birkaç gün yaşatmıştı.  

ŞU SAATTE ORADA MIYDIN?!(Son Sayfası Yırtık Kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin