Ep 25 🤬🌝😁

913 130 76
                                    

🌼 " කියන්න ජුන් ඔප්පා මොකද්ද ඒ කතාව....."

❤️ " සූ එයා තමයි අපේ මුලු පවුල් පිටින් විනාස කරේ......."

උමී 🌺 " මොකද්ද හොබී ඔප්පා ඒ කතාව...... "

🐯 " සූ අපි ගොඩක් පොඩී සූ ඒත් අපිට එදා වෙච්ච දේ හොදටම මතකයි 😥😥😥 "

මින්දි ♠️" මොකද්ද උනේ කියලා කියන්න කෝ 😥 "

🐱 " අපේ මුලු ඔක්කොම පවුල් වල අය එදා ඉදියෙ බිස්නස් වැඩකට රට ගිහින්.....ඒත් ඒ බිස්නස් වැඩ ඉවර වෙලා අප්පලා ගෙදර එන්න ඕන දවසෙ එයාලා ආවෙ 😥😥😥😥 "

🐰 " 😥😥 එයාලා එහෙදි නැවතිලා ඉදපු ගෙදර හදිස්සියෙ ගිනි අරන් ඒකෙන් එයාලා ඔක්කොම නැති වෙලා 😥😥😥 "

🌼 " මොකක් 😳😳😳 "

🐹 " ඔව් සූ එදා ඒ බිස්නස් ට්‍රිප් එකට අපේ අප්පා දෙන්නා ඇරෙන්න අනිත් ඔක්කොම ගියා 😔😔 අපේ අප්පා ඒ දවස් වල බිස්නස් වලින් ඈත් වෙලා ඉදිය නිසා එයා ඒකට ගියේ නැ ඔයාගෙ අප්පා...ඔයාගෙ ඔම්මට ඔයාව ලැබෙන්න ඉදිය නිසා ගියෙ නැ "

🐯 " ඔව් සූ අපේ අප්පා ඔම්මලා අපිට නැති උනා කියලා දැන ගන්න කොට අපි ගොඩක් චූටී 😔 අපි ඊට පස්සෙ ඔක්කොම එකම ගෙදර ඉදියෙ ....."

🐥 " අනික අපේ දෙමාපියන්ගෙ මරනය ඔක්කොගෙම්ම යට ගහලා තිබ්බෙ එක ගේ ගිහි අරන් වෙච්ච ඇක්සිඩන්ට් එකක් කියලා 😔 "

🐱 " ඒත් ඒක නෙමෙයි ඇත්ත.....😔 "

උමී 🌺 " 😥😥😥 එහෙනම්....."

🐨 " අපේ අප්පලා ඔම්මලා මරලා දාලා තමයි ගේ ගිනි තියලා තියෙන්නෙ 😔 "

මින්දි ♠️ " මොකක් 😳😳😳 "

🐰 " ඔව් මේක සැලසුම් කරලා කරමු මිනී මැරුමක් 😔 මොකද අපි එයාලා ගිහිපි බිස්නස් වැඩ හොයලා බලන කොට එහේ එහෙම දෙයක් තිබිලා නැ 😔😔 එයාලා එහෙට ගෙන්නගෙන මරලා තියෙන්නෙ 😔 ඒත් එයාලා එහෙට ගියේ ඇයි කියන එක අපි තාමත් හොයනෝ 😔😔 "

රූබි 🦋 " අනේ 😥😥😥😥😥😥 "

JH 🧡 " මට කියන්න පුලුවන්ද එතකොට මේ මිස්ට කිම් ජෝන් මේකට සම්බන්ද කොහොමද කියලා......"

🌼 " ඔව් මටත්......"

🐱 " ඌ තමයි අපේ ඔම්මලා අප්පලා මරපු පාහරයා.....🤬🤬🤬 ඌ විතරක් නෙමෙයි ඌ එක්ක තා දෙන්නෙක් ඉන්නෝ 🤬🤬🤬 "

 🚫 Dark bullet and the aim 🚫 (Completed)Where stories live. Discover now