4

123 20 8
                                    

Bir süre sonra Hürkan daha iyi bir şekilde Ömerden ayrıldı.

"Kusura bakmayın... kötü oldum bir anlığına o yüzden oldu"

"Kusura bakılcak bir durum yok. Ve şu sizi kaldıralım artık"

"Tamamdır... o zaman sizi- yani seni daha fazla bekletmeden götüreyim bankaya"

Ömer gülerek yerine geçti ve hemen ardından Hürkanda geçti yerine. İkisi de kemerlerini taktı ve Hürkan arabayı bankaya doğru sürdü. Ömer meraklı meraklı konuştu;

"Eğer özel olmazsa bir şey sorabilir miyim?"

"Tabii ki sorabilirsiniz-sorabilirsin"

"Az önce... ne gördünde seni bu kadar derinden etkiledi?"

"Bir araç bizi takip ediyor demiştim ya... o arabada Derin de vardı ve diğerlerinin yüzü kapalıydı ve galiba arkadakinde silah ve dürbünde vardı... o ben kaç yıllık arkadaşım ya... üç dört seneye yakın dostluğumuz var... arkamdan işler çevirmesi hiç hoş değil hemde hiç..."

"Ah... seni anlıyorum... Ama belki de yanlış anladın... yani sanırsam Derin seni seviyor ya da daha farklı bir bağ var aranızda ve... beni senin yanında istemiyor gibi. Belki de sadece bu yüzden bizi takip etti"

"Ama o arkadakinin elindeki silah ne olucak..?"

"Imm yanılmış olabilir misin... çünkü silah bulundurmak öyle kolay bir şey değildir"

"Sanırsam haklısın... fazla kafama takıyorum"

Kısa sürelik bir sessizlik oluştu ama bu sessizliği Hürkan bozdu bu sefer

"Psikoloji okuyordun değil mi?"

"Evet"

"Kaç senedir okuyodun... sonuncu sınıf ya da ç üçüncü sınıftın galiba"

"Sonuncu sınıfım"

"Senin yaklaşık bir sene sonra klinik açman gerek değil mi?"

"Aslında evet... ama devlete bağlı bir yerde çalışıcaksam ayrı bir sınava falan girmem gerek"

"Hiç devletle uğraşma bence küçük çaplı bir klinik açmalısın... işe temelden başla ki hayatının başarılı olan her bir yanı senin emeğin olsun"

"Wow... dur tahmin edeyim ailen ne yaparsan yap seni doğru dürüst taktir etmedi bile değil mi?"

"Nerden bildin... ajan mısın yoksa"

İkisi de gülüştü ve ömer gülerken konuştu;

"Yok yok, ne ajanı. Sadece mesleki deformasyon diyelim"

"Dur bir dakika sen daha mesleğini eline almadın ne bu havalar minik beyefendi"

"Öncelikle ben minik beyefendi değilim ve elimde psikoloji kitabını gören herkes bana dersini anlatıyor"

"Minik beyefendi bundan sonra adın"

"Ya ben minik falan değilim"

"Miniksin işte"

"Değiliim"

"Minik ve inatçısın"

"...Aslında inatçı kısmında haklısın- ama bebek değilim..!"

"Hey hey tamam sakin ol minik değilsin tamam"

"Heh güzel..."

"Yüksek lisans yapmayı düşünüyor musun bu arada?"

Herkes KaybedicekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin