Ömer uyanıp kendine gelmek için yüzünü yıkadı ve bir şey yemeden hazırlanmaya başladı. Hürkanı ard arda bir kaç kere aradı fakat hiç birini açmadı. Oflayarak evden çıktı ve hastaneye gitti. Uzun uzun seanslar sonrasında öğle arası gelmişti. Odadan çıkıp ilk maaşını almak için hastaneden çıkıp en yakın atmye gitti. Para çekip paraya baktı.
"Hassiktir olum şu paralara bak lan. Bunu kutlamam lazım. Bu gün zaten öğleden sonraki iki seansımda başkasına aktarılmıştı"
Tam arkasını döndü birisiyle çarpıştı.
Yüzüne baktı. Adamın. Sarışın büyük burunlu ve hafif kalın dudaklı sakallı bir adamdı."Üzgünüm, ben gerçekten üzgünüm"{ing}
"Ow, sorun yok gerçekten sorun yok" {ing}
"Acaba **** restoranına nasıl gidebilirim?"{ing}
O an aklına gidilecek bir yer gelmediğinden o da o restorana gidiyormuş gibi yaptı.
"Bende oraya gidiyorum isterseniz size eşlik edeyim. Fakat biraz uzakta"{ing}
"Sorun yok... arabam var isterseniz beraber gidelim siz tarif edin"{ing}
"Elbette"{ing}
Arabaya bindiler ve Ömerin tarifine göre o restorana ilerlediler.
"Adın ne?"{ing}
"Jack. Senin adın ne?"
"Ömer... türkçe biliyor muydun?"
"Yok... azıcık şeyleri biliyorum. Nasılsın, günaydın, iyi günler, iyi geceler, seni seviyorum bi de bunun anlamını bilmiyorum ama öğrendiğim ilk kelime, siktir gitti"
Ömer dayanamayıp güldü. Jack ne olduğunu sordu.
"Neden gülüyorsun"
"Siktir git fuck off demek"
"..."
Ömerin tarifi ile sonunda restorana vardılar. Restoran köşe başında olmasına rağmen çok güzel yemekleri çok güzeldi. Restoranın ismi neon yazılarla yazılıydı. İki katlıydı ilk katı camekandı ve üst katı ise biraz daha duvarla çevriliydi fakat balkonu da vardı.
Yaz ayında oldukları için üst kata çıkıp menüden şefin özel hamburgerini söylediler ve beraber yemeği beklediler. Yemek geldikten kısa süre sonra tekrar konuşmaya başladılar. Sonunda konu sevgili meselesine gelmişti.
"Ömer bir erkekten ne yaparsa hoşlanırsın"{ing}
"Hoşlanmam"{ing}
"Hadi amaa"{ing}
"Tamam şöyle sorayım, bir erkekten hoşlanıcak olsaydın nasıl hoşlanırdın?"{ing}"... işin aslına bakarsak ben daha önce kimseden hoşlanmadım... ama cinsiyetini bile bilmediğim onu bırak adını ve yüzünü bile bilmediğim birisinden hoşlandım... garip bir şekilde beni takmıyordu. Bu beni ilk başta ondan uzaklaştırsa da onun peşinden giderken buldum kendimi. Yanii, beni umursamazsa hoşlanırdın sanırsam"{ing}
Jack, ömer konuşurken bunları ses kaydına alıp Hürkana atıyordu. Ses kaydını kapatıp telefonu ters şekilde masaya koydu Jack.
"Wow... ilk başta aromantiksin sanmıştım ama... aslında panseksüelnişsin.."{ing}
"Aromantiğin ne olduğunu biliyorum ama... panseksüel ney..?"{ing}
"Hehe... yönelimi fark etmeksizin herkesten hoşlanabilen demek"{ing}
"... her neyse, sen? Senin yönelimin ne?"{ing}
"Umm... aseksüelim... yani cinsellik sevmem kısaca"{ing}
[7 saat sonra]
Ömer eve gelmişti ve romantizm konulu bir film izlerken bir anda gay bir çift görünce o internetten tanıştığı kişinin erkek olabilme ihtimalini düşünüyordu... vee uyuya kaldı.
[1Hafta sonra]
Ömer jacten bu gün haber alamamıştı. Normalde her gün konuşurlardı. Her neyse bu gün önemli bir gün Ömer için. Sılanın fişini çekicekler... hayır hayır, yani bu da var ama asıl Hürkan gelicek. Nereye gittiğini çok merak ediyordu.
[...]
Ömer bu günkü 7 seansını bitirse de hala Hürkan ona ben hastanedeyim diye mesaj atmamıştı. Ömer odadan çıkıp Hürkanın odasına gitti. Kapıyı tıklatır tıklatmaz kapıyı açtı.
Karşısında koltukta oturmuş bir hasta ve Hürkanın elinde onun bacağının röntgen filmi vardı. Kapı açılınca ikisi de kapıya bakmıştı.
Hürkan kaşlarını çatıp:"Ömer Bey odama böyle izinsiz giremezsiniz mesai saatleri içerisinde. Lütfen çıkar mısınız?"
"A-ama..."
Hürkan ayağa kalkıp kapıyı Ömerin suratına kapadı.
Kapının kapanışındaki sertlik, Ömerin yüzüne kış günlerini aratmayacak bir ürperti getirmişti. Bir süre dona kaldıktan sonra odanın kapısının önünden çekildi ve hastaneden çıkıp derin nefesler aldı. Üstündeki beyaz kısa kollu bol ama yüksek belli pantolonun hizasında olan tişörtünün yakasından tutup eliyle ileri geri yaparak kendini serinletti. Kısa süre sonra odasına çıkıp seanslarına kaldığı yerden devam etti.
Bum 💥😮💨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Herkes Kaybedicek
FanfictionBunun bir kazananı yok Hürkan, olmayacak Göremiyor musun?! Herkes kaybedicek /tamamen kurgudur tsk /daha önce yazdığım bütün kurgulardan daha çok özendim :D seversiniz umarım