21

98 8 0
                                    

  Telefonu kapadıktan sonra izledikleri film biter bitmez ikisi de uyudu ve ikisi de erkenden kalktı. Ömer Sılanın durumuyla ilgili araştırma yaparken Hürkan ise hazırlanıyordu. Üzerine mavi yeşil tonlarının hakim olduğu bir gömlek altına da beyaz boru paça bi pantolon giydi. Saçlarını öylesine şekillendirip evden çıktı. Köpek bakıcılığı yaptığından köpekleri alıp köpek parkına götürdü. Orda biraz oyalandıktan sonra bisiklet ile sokakta gezinirken sabahtan beri gözüne takılan bir araba vardı. Nereye gitse onunla geliyordu resmen. Bisiklete binerken o arabanın onu takip ettiğinden emindi. Onları zorda olsa atlattıktan sonra köpekleri teker teker evlerine bıraktı ve evine döndü.

  O eve döndüğünde Ömer çoktan evden çıkmıştı. Saate baktığında dün Ömerin telefonda söyledi saatlerde olduğunu görünce aramadı. Biraz atıştırdıktan sonra koşu yapmak için hazırlandı ve yakınlardaki parkta bir kaç tur attıktan sonra eve döndü. Hızlıca duşa girdi ve çıktıktan sonra Ömeri aradı.

"Efendim hayatım?"

"Efendim değil kölenim. Bak iki oldu bu." Gülüştüler ve Hürkan devam etti.
"Nasılsın ne yapıyorsun?"

"Ne olsun işte seanstan çıktım yapacak bir şey olmadığından eve dönüyorum"

"Bebeğim dün sana bahsettiğim o eşyaları aldın mı?"

"Yok ama alacağım. Merak etme hayatım"

"Tamamm etmem. Seviyorum seni görüşürüüzz"

"Görüşürüüzz"

  Telefonu kapadı hürkan ve yorgun olduğundan yatağa yattı ve uyudu.

Ömer eşyaları aldıktan sonra eve döndü ve evde Hürkanı aradı. Yatak odasında saçları ıslak ve bornozla görünce hafif güldü ve yanına geçip oturdu. Hürkanın saçını severken uyanması için ona seslendi.

  Hürkan hafif mırıldanıp Ömere daha çok sokuldu. Ömerde gülümseyerek Hürkanın saçını severken dudakları gözüne çarptı. Hafifçe eğilip dudağını öptü. Hürkan hafif bi karşılık verdikten sonra çekilip Ömeri altın aldı. Ömerin boynunu bir kaç defa öptükten sonra Ömer elini Hürkanın hafif önü açılmış bornozundan içeri sokup elini sırtında gezdirdi. Hürkan Ömerin dudaklarının tatlı tadını alırken kıvırcık saçlarında da elinin kaybolmasına izin veriyordu. Ömer bir elini Hürkanın yanağına doğru götürdü sonrasında ikisi de bedenlerinin birbirine  ait olmasına ilk kez izin verdi. Sadece bedenleri de değil ruhlarının da birbirine ait olduğunu tekrar hatırlamarına da izin verdiler aynı zamanda.

Herkes KaybedicekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin