"Neden ağlıyorsun..?"
"Ağlamamı görmeni istemiyorum"
"Neden?"
"Çünkü beni böyle görürsen.. sen sarsılırsın, düşersin"
"Hayıırr. Öncelikle herkes ağlayabilir, ayrı yeten benim dayanağım sensin evet.. ama seninde dayanağın benim aynı zamanda. Birimiz düşerse diğeri.. diğeri de belki düşer ama sonra ayağa kalkar ve diğerini de kaldırır. Sakın böyle düşünüpte kendini daha fazla zorlama"
".."
"Sevgilimm.."
"..."
"Hürkan.. bana her şeyi anlatabilirsin"
"Tamam.. ama öncelikle bana her zaman Hürkan deme.. biraz farklı hissediyorum"
"Nasıl farklı?"
"Ya şey olarak farkı. Anlasana"
"Ne? Anlamıyorum"
"Ya sen bana Hürkan diye seslenince... seninle.."
"..?"
"Seninle sevişmek istiyorum"
Ömer biraz şaşırmıştı. Gülmemeye çalıştı, ama Hürkan bunu anlamadı bile.
"..öhm.. tamam tamam demem."
"Tamam.. şey sence de her şey üst üste olmadı mı? Önce biz kim olduğunu bilmediğimiz birisinin cesedini sakladık, sonra Derin kayboldu ve... aklına getirmek istemiyorum ama ailen seni merak bile etmedi.. sanki çok büyük bir ağ varmış ve biz onun içine düşmüşüz gibiyiz.."
"Yani.. derini biri öldürdü sonra da... a-ailemi mi diyorsun..?"
"Ya öyle ya da biz Derini sakladık... Derinin bir arkadaşı da.. senin aileni öldürdü... veya kaçırdı"
"İyi ama bunlar çok mantıksız. Derin nerden benim ailemi tanıyor... benim babam neden ona borç yaptı"
"... Bilmiyorum belki de ben çok düşünüyorum"
"Bu senaryonun gerçek olmasını istemiyorum..."
"Sırf bu yüzden bir an önce gitmem istiyorum İstanbula. Ama seni burda yalnız bırakamam"
"Sıla.. Sılayı çağırırım. Ama sen söz beni her gün arayacaksın"
"Peki peki ararım... ama haberin olsun benim telefonum sürekli kapalı olucak... seni otel telefonundan ya da telefon kulübelerinden falan ararım tamam mı?"
"Tamam.. bana ne öğrendiysen olduğugibi anlat. Ailem e-eğer öldüyse bile"
"Tamam... ben en yakın tarihe bilet alıcam o zaman.."
"Tamam.."
Hürkan ve Ömer birbirine, bir daha görüşemeyecekmiş gibi sarıldılar.
Kalplerinin yanındaki boşluğu dolduruyorlardı birbirlerinde. Beyinlerinden ve kalplerinden çıkan çekim dalgaları başka bir yere uğramadan birbirlerini çekiyordu. Dünyanın en keskin bıçağı, dünyanın en güçlü insanı, ve tanrının tahmin edilemez gücü bile onları ayıramazdı.Dışarıdan bir insana göre neredeyse 10 dakika sarıldılar ama onlara göre 1 dakika bile yapmazdı. İkisi de ayrıldı.
"Sevgilim.. üşüteceksin giyin üstünü.. hem kliniğe ne zaman geçeceksin?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Herkes Kaybedicek
FanfictionBunun bir kazananı yok Hürkan, olmayacak Göremiyor musun?! Herkes kaybedicek /tamamen kurgudur tsk /daha önce yazdığım bütün kurgulardan daha çok özendim :D seversiniz umarım