Hürkan Ömer'in alarmına uyanmıştı. Ömeri nazikçe uyandırdı ve alarmı kapadı.
"Bebeğim kalk hadi. Alarmın çalıyor"
"Hmm.. mm. Tamam kalktım.."
"...""Hadii"
"Ah tamam"
Ömer doğruldu ve üstüne rahat bir şeyler giydi. Banyoya gidip yüzünü yıkadı sonra da mutfağa gitti. Kendine atıştırmalık bir şeyler koyup çalışma odasına gitti.
Bir yandan atıştırmalıkları yerken bir yandan da dün akşam konuştuğu Sıla Hanım'ın durumunu araştırıp iyice öğrenmeye çalışıyordu. Ömer önündeki pencereden gelen güneş ılıklarından rahatsızlık duyunca saate baktı.
"Yuh. 6:47 mi?"
Güneş doğduktan hemen sonra uyanmıştı neredeyse. Bu yüzden uykusunun olmasını anlayabiliyordu. Aradan saatler geçtikten sonra sonunda doğru yerlere yaklaşmıştı. Masadan kalkıp banyoya geçti. Kendine güzel bir köpük banyosu hazırladıktan sonra küvete girdi güzel bir duş aldıktan sonra küvetten çıkıp suyu boşalttı. Üzerine bornoz giyip duştan çıktı. Çalışma odasına gidip kaldığı yerden devam etti. Çalışmasını tamamladıktan sonra kitabı kaldırıp kenara koydu ve ayağa kalktı. Üzerindeki bornozu düzeltip kapıyı açtı karşısında Hürkan vardı.
Tam kapıyı çalmak üzereydi herhalde ki eli havadaydı. Gülerek havadaki elini boynuna doladı. Burnunu öpüp gülümsedi.
"Günaydın Hürkann"
"Ben normalde beni seven birisinin bana sürekli sevgilim, hayatım, canım gibi hitap etmesini isterdim ama senin Hürkan demen bile beni özel hissettiriyor. Bu arada günaydın bebeğim"
Ömer kocaman gülümsedi ve yanağını öptü.
"Bu arada senin için kahvaltı hazırlamıştım"
Hürkan Ömeri kucağına aldı ve konuşmaya devam etti;
"Ama burda ıslak bir koala görüyorum. O yüzden odaya gidiyoruzz"Ömeri odaya götürdü. Dolabın karşısına yatağa oturttu.
"Üstünü giyin bende geliyorum hemenn"
Ömer güldü ve ayağa kalktı. Hürkanda odadan çıktı. Hürkan saç kurutma makinesi ve saç kremi alırken Ömerde üstünü giyinmişti. Hürkan odaya geldiğinde Ömer altına krem rengi pantolonunu giymiş üstüne de kahve rengi saten gömleğini giyiyordu. Gülümsedi ve elindekileri yatağın kenarına bırakıp onu yatağa oturttu. Bağlanmamış bir kaç düğmesini bağladı ve son iki düğmeye gelince bıraktı. Ömerin arkasına oturup eline biraz saç kremi sıktı ve Ömerin saçlarına yedirmeye başladı. Ömerin her zaman kullandığı saç şekline göre taradıktan sonra saçını kuruttu.
"Ben bebek değiliimm. Saçımı kendim kurulabilirim"
"Bebeksin"
"Benim bebeğim"Ömer güldü ve bir şey demedi. Saçı kuruduktan sonra Ömer ayağa kalktı. Aynadan saçına baktı.
"Çok güzel olmuşş"
"Her zaman güzel bir saça sahipsin"
"Teşekkür ederim"
Ömer küçük incilerden yapılmış kolyesini taktı sonra Hürkanla beraber aşağı mutfağa indiler. Beraber kahvaltı yaptılar. Hürkan biraz daha uzun süre yaparsı her zaman kahvaltıyı. Bu sefer Ömerin acelesi olduğu için ona eşlik edemedi. Ayağa kalkıp Hürkanın boynunu öptü ve odalarına gidip parfümünü sıktı ve dedağına hafif parlaklık vermesi için birazcık parlatıcı sürdü sonra da evden çıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Herkes Kaybedicek
FanfictionBunun bir kazananı yok Hürkan, olmayacak Göremiyor musun?! Herkes kaybedicek /tamamen kurgudur tsk /daha önce yazdığım bütün kurgulardan daha çok özendim :D seversiniz umarım