31

70 4 3
                                    

Hepiniz bu bölüm olsun diye beklediniz
de mi la
Bu arada FOTOĞRAF BANA AİT DEĞİL

    Sabah olmuştu, Hürkan uyandı ve Ömeri koltukta oturur bir şekilde uyurken gördü. Üzül üştü çünkü kendisi yüzünden öyle uyuya kalmıştı. Evi dolana dolana yatak odasını bulmuştu, ordan yorgan alıp üzerine koydu. Mutfağa gitti ve masayı gördü.

"Ya bir de masa hazırlamış... off neden hafızamı kaybettim ki?"

  Kendi elinde olan bir şeymiş gibi kendini suçladığından tek kişilik güzel bir kahvaltı hazırladı karıştıra karıştıra.  Sonrasında yaptığı kahvaltıyı tepsiye koyup Ömerin kucağında koydu. Sonrasında mutfağa gitti,  bir kaç krem görmüştü. Kremleri karıştırıp arkalarını okuya okuya hangisinin ağrılar için kullanıldığını bulmaya çalıştı. Kremle birlikte salona gitti. Ömer hala uyanmamıştı, Ömerin üstündeki gömleğin bir kaç düğmesini açtı ve omzundan aşağı sıyırdı. Kremle ona masaj yapmaya başladı.

Ömer uyanmıştı hafif homurdandı ve üzerine baktı sonra etrafa.

"Hürkan..?!"

"Benim.. sadece omzun ağrımıştır diye düşündüm. Dün böyle uyuyakalmışsın, boynun ağrı asın diye krem süreyim demiştim"

"İyi yapmışsın ama yorulma lütfen"

"Yorulmam merak etme"

Bir süre sonra Hürkan çekildi ve Ömerin yanına oturdu.

"A dur tepsiyi alayım"

Hürkan tepsiyi alınca Ömer doğruldu, doğrulunca üstündeki gömlek dirseklerindende aşağı inmişti. Hürkan gözlerini kaçırdı, Ömer güldü ve hafif doğrulup bir elini Hürkanın diğer tarafına koydu.

"S-sabah sabah formundasın"

"Masaj yapman güne zinde başlamama yardım etti diyebiliriz"

".."

"Korkmana ya da utanmana gerek yok, daha önce beni böyle... hatta daha da çıplak gördün meram etme"

"Aslında.. utanma sebebim başka..."

"Neymiş o..?"

"Ben seni ilk gördüğümde de... yani dün çok tatlıydın fakat seni tanımıyordum... hala da tam tanımıyorum ama- ya garip işte. Beni anlayabiliyor musun inan bilmiyorum ama-"

Ömer elini kaldırıp yavaşça Hürkanın kucağına oturdu ve ona sarıldı.

"Bu düşüncelerin normal... hatırlayana kadar en azından"

"Seni seviyorum"

"Bana ilk kez seni seviyorum dediğindeki gibi hissettim"

"Gerçekten mi?"

"Evett... hatırlıyor musun bilmiyorum ama sana çıkma teklifini ben ettim"

Herkes KaybedicekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin