23

66 7 0
                                    

Ömer kliniğe gitmeden önce çiçekçiye uğrayıp bir kaç saksıda çiçek aldıktan sonra kliniğe gidip çiçekleri yerleştirdi. Klinikten çıkıp Hürkanın ona dediği anestezi malzemeleri ve üç tip neşter aldı. Sonra kliniğe gidi aldıklarını dolabına koydu. Bilgisayarını açıp masasını düzenledikten sonra kendine bir papatya çayı yaptı. O sırada kapı çaldı sonra içeriye beyaz elbiseli ve açık sarı saçlı zambak kokulu bir kadın girdi.

"Ömer bey değil mi?"

"Evet, benim"

"Ben Sıla. Dün konuşmuştuk, hatırladınız mı?"

"Evet evet. Buyrun geçin lütfen"

Sıla uzun koltuğa oturdu Ömer tekli koltuğa geçip yanına aldığı not defterini kucağıma yerleştirdi.

"Dinliyorum sizi Sıla hanım"

"Imm neler anlatmam gerek?"

"Önce günlük yaşantınızdan ve aileniz ile arkadaşlarınız ile geçiminizden bahseder misiniz?"

"Tabii. Ortalama bir günümde erken saatlerde uyanıp uzun kolulara çıkıyorum. Sonrasında evimdeki havuza girip uzun süre yüzdükten sonra kahvaltımı yapıyorum. Yardımcım ile golfe gidip beraber golf oynuyoruz. Sonrasında işe geçiyoruz ordan. İşteyken zaten günümün çoğunluğu geçiyor ardından eve gelip yemek yiyorum. Üç dört günde bir evimde parti düzenliyorum. Parti bittikten sonra da uyuyorum."

"Hmhm.. aslında ortalama bir insanın isteyebileceği türden bir hayata sahipsin. Ailen ve arkadaşların, onlardan da bahset lütfen"

"Annemi sevmiyorum... çocukken beni yaptığım en ufak bi kötülükte kapı dışarı ediyordu. Ya da bazende bildiğiniz hizmetçilik yaptırıyordu.... Hiç unutmam bir keresinde okulda küfür ettiğimi duyduğu için eve geldiğimde yine beni hizmetçi gibi
Kullandırırken yere önce bilerek şarap dökmüştü onu zorla yalatarak temizlettirmişti. Ardından büyün temizlik işlerini bitirince yere cam bardak atmıştı bilerek. Sonra da onu elimle temizlettirmişti..."

"Ah.. peki bunlar olurken baban neredeydi?"

"Babam.. babam kim bilmiyorum. Anneme sorduğumda babam ben bir yaşı dayken annemi aldatmış sonra da anneme biraz para tutuşturup onu terk etmiş"

"O zaman kardeşin de yok.."

"Evet.."

"Peki günümüze gelicek olursak annenle ilişkin nasıl?"

"Ona üç dört senedir ulaşamıyorum. Size bahsettiğim rahatsızlığın başlaması da üç dört sene önceydi. Sürekli annemi öldürdüğümü hayal ediyordum. Sonra bu bana gün içinde en yfak bir terslik yapan insanlara dönüştü"

"Bunların gerçek olmadığını bilmen çok güzel Sıla, senin için"

Seansın sonlarına yaklaştıklarında Sıla seansa devam etmek istediğini söyledi. Seans saatini oluşturduktan sonra Sıla klinikten çıktı. Bir süre sonra Ömer de, kliniğe gelmeden önce aldığı şeyleri aldı ve eve gitti.

Herkes KaybedicekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin