ភាគទី ១០

227 24 0
                                    

មកហើយៗ❤️ ប្រឡងហើយស្រាលខ្លួនណាស់😁

រឿង រង់ចាំក្តីស្រលាញ់💔

💞 ភាគទី១០ 💞

-----------•••---------

   ពីមួយថ្ងៃទៅមួយថ្ងៃបូតែងធ្វើល្អដាក់ចាន់ហើយតែងតែស្តាប់សម្តីចាន់ជានិច្ច តែគេមិនស្តាប់ប៉ារបស់គេទេទោះបីជាចាន់ព្យាយាមផ្សះផ្សារទំនាក់ទំនងនេះក៏ដោយ...

   ចាន់គេបានបាក់ចិត្តស្រលាញ់លើបូដោយមិនដឹងខ្លួន គេតែងតែដាស់តឿនខ្លួនឯងថាវាគ្រាន់ជាចំណងមិត្តភាពប៉ុណ្ណោះ តែចិត្តនឹងបេះដូងរបស់គេវាប្រាប់ថាវាជាស្នេហា នៅពេលដែលគេដឹងខ្លួនថាបានលង់ស្រលាញ់បូគេតែងតែចង់បង្ហាញប្រាប់ទៅបូ លុះដល់ថ្ងៃមួយ...

#វិស្សមកាលតូច

   +វីឡាត្រកូលវ៉ាង

   ពួកគេជួបជុំគ្នាញាុំបាយល្ងាចដូចរាល់ដង ឯបូតាំងងពីចាន់មករស់នៅទីនេះគេក៏ចូលរួមញាុំជាមួយគ្រួសាររហូតមិនថាអាហារពេលព្រឹកនឹងល្ងាច...

" និយាយចឹងម៉ាក់នឹងប៉ាគិតថានឹងរៀបចំលំហែលកាយវិស្សមកាលពួកឯងនៅឆ្នេរសមុទ្រ ព្រោះតាំងពីឈប់មកពួកឯងអង្គុយរៀនរហូត ម៉ាក់ខ្លាចពួកឯងស្រ្តេស ចឹងហើយម៉ាក់ចង់ឲ្យពួកឯងទៅលំហែលកាយឲ្យស្រលះខួរក្បាល! បើពួកឯងអត់ជំទាស់ទេយើងនឹងទៅថ្ងៃខានស្អែក... "

" ល្អ! បងនឹងរៀបចំការងារឲ្យបានចប់ថ្ងៃនេះ អាល៎នឹងបានជួយរៀបចំអ៉ីវ៉ាន់អូន... "

" មិនបាច់ទេបង! អូននឹងអ៊ំចាងអាចធ្វើបាន បំពេញការងារតាមសម្រួលចុះបង! "

   +នៅលើឡានទៅឆ្នេរសមុទ្រ

  ប៉ាម៉ាក់បូអង្គុយកៅអីជិតគ្នានៅជួរមុខ ឯចាន់អាជីងនឹងចាន់អង្គុយជួរមុខដូចគ្នានៅផ្នែកម្ខាងទៀត ចំណែកបូដេកលេងហ្គេមលើកៅអីដោយដាក់ខ្លួនផ្តេកលើកៅអី២ឯជើងស្រណ្តូកដាក់លើកៅអី២ទៀតនៅផ្នែកម្ខាងនៃឡាន។

   ពួកគេធ្វើដំណើរជាច្រើនម៉ោងក៏មកដល់ឆ្នេរសមុទ្រ គ្រាន់ឃើញសមុទ្រប៉ាម៉ាក់បូដឹកដៃអាជីងរត់នៅលើវាលខ្សាច់ទៅកាន់សមុទ្រ ឯចាន់ចុះពីឡានដោយស្នាមញញឹមយ៉ាងមានក្តីសុខព្រោះគេតាំងពីក្មេងមិនដែលបានដើរលេងនោះទេ បានត្រឹមទៅសាលារៀនមកផ្ទះនឹងបេះផ្កាដែលខ្លួនបានដាំយកទៅលក់ពេលមកពីរៀនឬពីលក់វិញគេត្រូវប៉ាចុងវាយធ្វើបាបនឹងយកលុយដែលគេលក់ផ្កាបានទៅទិញស្រានឹងលេងល្បែង...

រឿង រង់ចាំក្តីស្រឡាញ់💔 ( ចប់ )Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt