Perspektywa Kacpra
Hej jestem Kacper Majchrowski, mam 19 lat i mieszkam w Warszawie. Jestem początkującym raperem i pochodzę z bogatej rodziny. Niestety jestem przez rodziców traktowany jak pierdolony śmieć, a prościej mówiąc to mają mnie jednym słowem w dupie..wygląda to mniej więcej tak ,,masz hajs i spierdalaj". Oni nawet nie wiedzą o mojej orientacji, bo dla nich liczy się tylko kasa, a dla mnie pieniądze nie są najważniejsze. Szczerze mówiąc to czasami żałuję, że się w ogóle urodziłem, ponieważ chciałbym żyć normalnie i mieć kochających rodziców, ale no cóż..rodziny się nie wybiera. Jeśli chodzi o moje wykształcenie to nie uczę się w ogóle. Skończyłem tylko gimnazjum, a potem stwierdziłem, że tworzenie muzyki to kierunek w, którym chcę iść mimo, że jeszcze nie mam nic stworzone, ale będę walczył o swoje marzenia. Pewnie jesteście ciekawi jak wyglądam, więc już pokazuje.
Wyglądam właśnie tak hehe i tak mam długie włosy, ale częściej chodzę w czapce. Jestem zwykłym nastolatkiem, ale jeszcze nie wiedziałem, że ignorancja rodziców spieprzy mi życie.
Notka od Autora:
Przed wami taki mały prezencik ode mnie totalnie na spontanie dzięki Klaudia_Sobel. Ona wpadła na pomysł stworzenia tej książki. Mam nadzieję, że przyjmie się dobrze. Zapraszam do książek Klaudia_Sobel" Bandyta" oraz" Walka o bogactwo" Trzymajcie się ciepło. Miłej nocy 🦋
CZYTASZ
Zbuntowany Nastolatek
Teen FictionKacepr Majchrowski 19 lat. Zbuntowany Nastolatek z bogatej rodziny. Mieszka w Warszawie i jest homoseksualistą Ta książka nie ma na celu nikogo obrażać 18+ Dla @Klaudia_Sobel 🦋 spontan