--
"Oğluşum uyan hadi."
Jeongin, babasının zarif sesini duymasıyla ince yorganını kafasına kadar çekti.
"Baba 5 dakika daha."
"Hmm demek öyle. Minho! Oğlumuz 5 dakika daha istiyorm-"
Jeongin hızlıca yataktan kalkarak banyoya koştu. Biliyordu ki Minho babası gelirse başından aşağı soğuk suyu dökerek uyandıracaktı.
Duşunu alıp saçlarını da havlu ile kurutup alt kattaki mutfağa girdi. Jisung babası masayı hazırlamış çayları koyuyordu.
"Babam nerede?"
Jisung sırıtarak oğluna baktı. "Ben seni uyandırmaya gelirken o da sen seviyorsun diye pastaneye börek almaya gitti."
Jeongin, babasının kendisi için sabahın köründe pastaneye börek almaya gitmesine sevinse mi yoksa diğer babasının kendisini kandırmasına sinirlense mi bilmedi.
Sonra babasının kendisine şirince baktığını görünce babasına kızmamaya karar vererek börek için acıkmış karnını tutup gülümsedi.
Tam o sırada zil çalmıştı. Jisung, eşinin kapısını açmaya giderken Jeongin de sandalyesini çekip oturdu.
"Ooo benim miniğim uyanmış."
Minho, oğlunun nemli saçlarını karıştırıp alnına öpücük bırakarak kendini oğlunun karşısında ki sandalyeye attı.
Jisung böreği tabaklara koyarken Minho da bacağına sarılan doriyi kucağına alarak tüylerini okşadı.
"Hayatım çocuklarımıza mamalarını verdin değil mi?"
Jisung da masaya geçip oturduğunda eşinin kucağında oturan dorinin kulağının arkasını sevdi. "Verdim hayatım verdim ama dorinin yine iştahı yok ve onunkini yine soonie yedi."
Minho minik çocuğunun bu haline üzülerek iç çekti. "Jeongini okula bıraktıktan sonra onu bir Seonghwa'ya götürelim."
Seonghwa, Minho'nun yakın arkadaşıydı. Seonghwa, veteriner olduğundan Minho kedilerini kliniğe götürdüğünde tanışmışlar ve git gide yakılaşmışlardı.
Kahvaltılarını yaptıktan sonra Jeongin odasına çıkarak önce saçlarını kurutmuş ve şekil vermiş daha sonrasında dolabının önüne geçerek üstüne giyecek bir kaç şey bakmıştı.
Bugün yeni okulundaki İlk günüydü. İlk izlenime çok önem veren biri olduğundan da güzel giyinmek istemişti. Gözüne kestirdiği siyah bir gömlek ve siyah bir şortu çıkartarak hızlıca giyindi. Zaten sonrasında forma giymeye başlayacaktı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sıcak Şarap🍷 HyunIn ✓
Fanfiction"Ah o güzel gözlerin döndürüyor başımı, lütfen seni izlerken hor bu telaşımı" "Bekle ulan bekle geliyorum ben döndüreceğim o başını. Jisung peçetelerimi getir!" "Minho amca? Lan kaç Hyunjin kaç!" > Batuhan Kordel - Sıcak Şarap 🎧