--
"Dondurma!!"
Jeongin, arabadan inen babalarının yanına koşup, küçük çocuklar gibi market poşetine saldırmıştı.
Jisung gülerek dondurmaların olduğu poşeti oğluna verdi. "Al oğlum al buradalar. Babasının oğlu işte dondurma, dondurma diye bağırıyor."
Minho, eşine bakıp göz kırptığında Jeongin de poşeti aldığı gibi Hyunjinin yanına döndü.
"Hey! Buraya gelin dondurmalarımız geldi!"
Jeongin yüksek sesi ile herkesi kapıda ki masaya çağırdığında her çift dağıldığı yerden çıkarak masada toplandı.
Herkes sevdiği dondurmaları aldığında son kalan çilekli dondurma Hyunjine kalmıştı. Hyunjin dondurmayı eline alıp çilekli olduğunu fark edince burnunu kıvırdı.
Felix, oğlunun yüz ifadesini ve elinde tuttuğu dondurmayı fark etti. "Oğlum, sana o mu kaldı? Tüh ya." Kendi dondurmasını çoktan ısırmıştı o yüzden yanında ki eşine döndü.
"Chang- Sakın yavaş yeme tamam mı Changbin, yut onu direkt."
Felix çoktan dondurmanın sonuna gelmiş eşine bakıp iç çektiğinde Chan haricinde herkes anlamaz bakışlarını Hyunjine çevirmişti.
"Bir sorun mu var Hyunjin?"
Jeongin boncuk boncuk gözleriyle Hyunjine bakarken Hyunjin iç çekerek elindeki dondurmayı masaya bıraktı.
"Ben çilekli dondurma sevmiyorum da. Bana bu kalmış." Hyunjin, Jeongin bu duruma üzülmesin diye konuşmasının sonunda 'sorun değil' dercesine gülümsemişti.
"Of ya, bilmiyordum bunu. Keşke hemen ısırmasaydım."
Jeongin surat astığında Felix henüz sadece bir ısırık aldığı dondurmasını oğluna uzattı. "Bebeğim, sen bunu ye."
Hyunjin babasına bakıp dudaklarını büzerek kafasını sağa sola salladı. Tabi ki babasından tiksinecek hali yoktu. "Olmaz baba. Sende çilekli dondurmadan nefret edersin."
Felix gülümseyerek dondurmasını oğluna uzatmaya devam etti. "Olsun oğluşum ben yemem dondurma ne olacak ki? Sen al ye bunu."
Hyunjin tekrardan reddetti. "Olmaz baba ya."
Hyunjinin önüne tekrardan bir dondurma uzatılmıştı. Bu dondurmadan tek bir ısırık bile alınmamıştı ve bunu uzatan kişi Minhoydu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sıcak Şarap🍷 HyunIn ✓
Fanfiction"Ah o güzel gözlerin döndürüyor başımı, lütfen seni izlerken hor bu telaşımı" "Bekle ulan bekle geliyorum ben döndüreceğim o başını. Jisung peçetelerimi getir!" "Minho amca? Lan kaç Hyunjin kaç!" > Batuhan Kordel - Sıcak Şarap 🎧