--
"Sonra işte Minho amca yakaladı bizi. Daha doğrusu Chan (şerefsiz kankam olur kendileri) kaçtı ben yakalandım. Elinde tuvalet kağıdıyla gelmiş manyak herif. Bir soktu ağzıma peçeteyi."
Hyunjin dün gece yaşadıklarını sınıf arkadaşlarına anlatırken Jeongin de gelmişti. Hyunjin, sınıftan içeri giren sevgilisini görünce oturduğu öğretmen masasından zıplayarak kalktı ve Jeonginim dibinde bitti.
"Güzel gözlüümm. Günaydın sevgilim."
Jeongin, gününü güzel eden adama güldü ve sarıldı. "Günaydın canım."
Hyunjin sarılmayı bırakıp sırıttı. "Canınım değil mi ben senin? Sende benim canımsın."
Hyunjin tekrar sıkı sıkı sarıldığında öğretmenler için olan zil çalmıştı.
Sıralarına geçip oturdular ve öğretmen gelene kadar sohbet ettiler. "Minho baban kızdı mı sana?"
Jeongin güldü. "Sadece Minho babam mı? Jisung babam bile kızdı."
Hyunjin şaşırmıştı. Jisung'un kızacağını düşünmemişti çünkü Jisung her zaman daha olumlu bakan taraftı.
"Neden kızdı?"
Jeongin iç çekti. "Kendi kendimize karar verip onlara danışmadığımız için biraz kızı Jisung babam. Minho babamda asla kabul etmeyeceğini söyledi. Sanırım benden ayrı kalmak istemiyorlar. Aslında haklılar da. Onlara da bir şey diyemiyorum."
Hyunjin dudağını ısırdı. "Yani... Öyle tabii. Bende dün söyledim. Changbin babam her zamanki gibi arkamda durdu ve her türlü yardımı yapabileceğini söyledi fakat Felix babam kıyameti kopardı. Bensiz evin tadı tuzu kalmazmış. Ben evin neşesiymişim. Ben gidersem ev ruhunu kaybedermiş. Baya üzüldü ve kızdı. Canım babam çok seviyorum onu."
Jeongin ofladı. "Hyunjin ya... Ben babalarımı üzmek istemiyorum. Sende istemiyordursun eminim." Hyunjin kafasını aşağı yukarı salladı. Şu hayatta en istemediği şey babalarının ve güzel gözlüsünün üzülmesiydi.
"Bence biz bu taşınma işini sonraya erteleyelim. Ben üniversiteye gireyim. O zaman düşünürüz olur mu? Birkaç ay daha bekleyelim."
Hyunjin gülümsedi ve baş parmağı ile Jeonginin yanağını okşadı. "Sen nasıl istersen öyle olsun güzel gözlüm."
Jeongin de gülümsediğinde dersin hocası sınıfa girmişti.
--
"Baba ya. Hadi ama küs müsün bana? Bana bana Hyunjin oğluşuna?"
Hyunjin, okuldan eve geldiğinden beri Felix babasının kuyruğu gibi peşinde dolaşıyordu. Minik babası ona küsmüştü.
"Babaaaaaaaa!!"
Hyunjin, Felix babasına sırnaşıyor, kendini sevdirmeye çalışıyordu.
"Baba tamam küsme vazgeçtik hem biz ev işinden."
Felix anında oğlunun gözlerine baktı. "Gerçekten mi? Gitmeyeceksin evden değil mi?"
Hyunjin güldü ve babasına sarıldı. "Gitmeyeceğim baba. Size danışmadan kendi kafamıza göre karar verdiğimiz için özür dilerim."
Felix, oğlunun uzamaya başlayan saçlarını okşadı. "Eşşek seni. Ne kadar üzüldüm biliyor musun? Hele o Changbin adamı yok mu o Changbin adamı. Hemen kabul etti. Ona da küsüm."
Hyunjin şimdi yiyecekti babasını. Bir insan bu kadar tatlı olamaz.
"Ama babacığım biz bu durumu sadece bir süreliğine rafa kaldırdık."
Felix kaşlarını çattı. "Nasıl yani?"
"Güzel babam benim. Jeongin üniversiteyi kazandıktan sonra tekrardan bu konuyu açacağız. Bizimde artık kendi hikayemizi yazmamız lazım öyle değil mi? Hem dünyanın öbür ucuna gitmiyoruz ki. Aynı şehirde kalacağız. İstediğin an çıkıp gelebilirsin."
Felix dudaklarını büzdü. "Niye büyüdün bu kadar sen."
Hyunjin, babasının dolan gözlerini fark ederek babasına kocaman bir sarılma verdi. "Güzel babam, ağlama ya. Ben ne kadar büyürsem büyüyeyim hâlâ senin minik bir bebişinim."
Felix kafasını aşağı yukarı salladı. "Evet, sen hâlâ benim bebişimsin. Bu gece bizimle uyumak ister misin?"
Hyunjin geri çekilerek sırıttı. "Emin misin? Changbin babam yine beni 'planlarımı bozdun seni eşek sıpası' diyerek kovalamasın evde."
Felix, oğlunun hatırlattığı anıyla kahkahalara boğuldu. Oğlunu ve eşini atışırken izlemek en zevkli şeydi.
"Bir şey diyemez. Küsüm ona. Bu gece aramızda uyuyacaksın o yüzden."
~~~~~~~~~~
Ben bu aileye bayılıyorum
Bu arada
Bir sonraki bölüm sıcak şarapın hep mutlu giden düzenini biraz bozup küçücük bir üzüntü ekleyecek
:)
Şöyle bir şey daha yaptım. Size uyarsa bakarsınız :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sıcak Şarap🍷 HyunIn ✓
Fanfiction"Ah o güzel gözlerin döndürüyor başımı, lütfen seni izlerken hor bu telaşımı" "Bekle ulan bekle geliyorum ben döndüreceğim o başını. Jisung peçetelerimi getir!" "Minho amca? Lan kaç Hyunjin kaç!" > Batuhan Kordel - Sıcak Şarap 🎧