--
"Güzel gözlüm!"
Hyunjin, koşturarak mutfağa girdiğinde Jeongin korkmuştu. "Hyunjin ne diye bağırıyorsun sevgilim sakin ol."
"Kurtar beni güzel gözlüm. Baban beni kovalıyor."
"Ne?"
"Nerede lan o?"
Minho elinde ıslak peçete ile mutfağa giriş yaptığında Hyunjin çoktan Jeonginin arkasına saklanmıştı.
"Baba, yine neden kovalıyorsun şu çocuğu?"
"Bana 'güzel gözlüm beni senden daha çok seviyor' dedi."
Jeongin kaşlarını çatarak arkasına saklanan sevgilisine baktığında Hyunjin küçük çocuk gibi dudaklarını büzdüğünde derin bir nefes aldı ve babasına döndü tekrardan.
"Baba sence böyle bir şey mümkün olabilir mi? Sana olan sevgim ile Hyunjine olan sevgim bambaşka. Sende duy bunları Hyunjin. Böyle saçma konularla gelmeyin yanıma. Hadi şimdi ikinizde çıkın ya, Felix amcamı gönderin bana kurabiye yapacağız onunla."
Jeongin, Hyunjini arkasında çekerek babasına attığında Minho avını yakalayan aslan gibi tutmuştu Hyunjini ensesinden.
İkisi birlikte mutfaktan çıktıklarında Jeongin gülerek kafasını iki yana salladı.
İki dakika sonra Felix girmişti mutfağa ve kurabiyeydi kekti yapmaya başladılar. Bugün özel bir gündü ve bu günü HyunIn çiftinin evinde kutlayacaklardı. Ondandı tüm bu hazırlıklar.
--
"Çıktı mı? Çıktı mı?"
Hyunjin heyecandan yerinde duramazken Chan onu zıplamaması için tutuyordu.
"Bir saattir sayfayı yenilemekten yoruldum. Dur bir oğlum."
Changbin bir kez daha YouTube sayfasını yenilediğinde çıkan video tüm bilgisayar başındakilerini bir çığlığa boğmuştu.
"Sonunda!"
Felix heyecanla videoyu başlattı. Ekranda havalı bir şekilde önce Hyunjin belirdi. Jeongin, sevgilisini gördüğü gibi beğeni sesleri çıkararak yanında oturan Seungmin'in omuzuna vuruyordu.
Bugün özel bir gün demiştim. Bugün Hyunjinin çıkış günüydü. 2 kişilik bir grup ile çıkış yapmıştı. Hyunjin ve grup arkadaşı Niki. Daha çok abi kardeş havası veriyorlardı ve şimdiden büyük bir kitleye sahiptiler. Daha çıkış yapmadan ortalığı yakıp kavuran ikili şimdi çıkış yapmıştı ve sonuçları muhteşemdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sıcak Şarap🍷 HyunIn ✓
Fanfiction"Ah o güzel gözlerin döndürüyor başımı, lütfen seni izlerken hor bu telaşımı" "Bekle ulan bekle geliyorum ben döndüreceğim o başını. Jisung peçetelerimi getir!" "Minho amca? Lan kaç Hyunjin kaç!" > Batuhan Kordel - Sıcak Şarap 🎧