38 "eşeyli üreme."

2K 319 165
                                    

--

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

--

"Hyunjin?"

"Güzel gözlüm?"

"Seungmin?"

"Jeongin?"

"Chan?"

"Yenge?"

"Ay ne diyorsunuz ya? Ne işiniz var burada? Hyunjin?"

Jeongin, kapıyı açar açmaz karşısında gördüğü sevgilisi ve arkadaşları ile şaşırarak saçma bir konuşmaya girmişlerdi.

"Güzel gözlüm şimdi şöyle, biz size kahvaltıya geldik."

Jeongin, sevgilisinin cevabı ile gülümsedi. "Tamam güzel de neden haber vermediniz?"

Seungmin araya girdi. "Müsait değil misiniz?"

Jeongin kafasını sağa sola salladı. "Yok, hayır müsaitiz de şaşırdım sadece. Buyurun geçin." kapıdan çekilerek geçmeleri için yer açtığında teker teker içeri girdiler.

Jeongin, Chan ve Seungmin'i mutfağa yolladıktan sonra Hyunjin'e sarılmak için yaklaştığında Hyunjin surat asıp geri çekildi. Jeongin bu duruma oldukça şaşırarak kaşlarını çattı.

"Sevgilim? Bir sorun mu var?"

Hyunjin çocuk gibi omuz silktiğinde Jeongin elini Hyunjin'in alnına koydu. "Ateşin de yok? Ne oldu sana?"

Hyunjin dudağını büzdü. "Dün neden telefonu suratıma kapatıp daha aramadın? Bir mesaj bile atmadın."

Jeongin hatasını hatırlayarak bir 'haa' sesi çıkarıp dudağını ısırdı. "Şey... Hyunjin ya biz dün babamlarla ufak bir sorun yaşadık da-"

"Ne oldu? Ne sorunu?" Hyunjin'in endişeli sorusuna Jeongin gülümsedi.

Hyunjin gibi birini sevdiği için çok şanslıydı.

"Seni çok seviyorum Hyunjin."

Hyunjin şimdi ne alaka olmasına şaşırsa da Jeongin tarafından sevildiğini sesli bir şekilde duymak da ayrı bir hoş yapıyordu içini.

"Bende seni çok seviyorum gözlerine ömrümü vereceğim adam."

Jeongin, Hyunjinin bu sözlerine alışık olduğundan gülerek sevgilisine sarıldı. Hyunjin de kollarını sıkı sıkı sevgilisine sardı.

Sıcak Şarap🍷 HyunIn ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin