Yeni bölüm geldiiii 🥳
☁️Evet mutfakta Karanın annesine bu halde basılmıştık. Karanı hızla ittirirken, " Siktir genemi ya? " dediğini duydum.
Eylül hanım sırıtarak mutfaktan çıktı. Ben ise pancar gibi olduğuma emindim. Neden böyle şeyler hep beni buluyordu? Hayır yani ne yapmış olabilirdim ki bunlar başıma gelmişti ?
Ve hayatımda ilk defa bu kadar utanıyordum. O bana bakarken sinirli görünüyordu. Bana niye sinirli bakıyordu onu anlamıyordum. " Beni bir daha asla öpme! " dedim ve koşarak merdivenlerden çıktım. Odaya girdiğimde yatağa uzandım. Utanç duygusu tüm vücuduma etki ederken örtüyü kafama geçirdim ve kafamı yastığa gömüp ellerimi yatağa vurmaya başladım.
Çok utanıyordum ve bu duygunun benden nasıl gideceğini merak ediyordum. Odanın kapısı açıldığında adım sesinden onun geldiğini anladım. Orta hızda , yere sağlam basıyordu. Giyinme odasına doğru ilerledi ben ise telefonumu aldım ve çarşafın altından Instagram reels izlemeye başladım.
" Nefessizlikten ölmeden çık oradan. " dediğinde onu umursamadan izlemeye devam ettim. Kapı sesi geldiğinde odadan çıktığını anladım.
Giyinme odasına girdiğimde evde giyilecek bir şeyler arıyordum ama bulamıyordum. En sonunda en aşşağıda gri bir eşofman bulduğumda çok mutlu olmuştum. Üzerine giyecek düzgün bir t-shirt bulamayınca mecburen crop giydim. Üzerinede hırkayı geçirince olmuştu.
Saçlarımı yukarıdan topladım ve banyoya girdim. Elimi yüzümü yıkadım ve dişlerimi fırçaladım. Dudağımın fazla kuruduğunu fark edip bir nemlendirici krem sürdüm dudaklarıma.
Yatağın üzerindeki telefonu eşofmanın cebine koydum. Kapıya doğru yönelirken kapı açıldı.
Oğuz Karan gelmişti. Gözleri gözlerimi bulurken " Kahvaltı hazırmış seni bekliyorlar. " dedi sesinde herhangi bir ifade yoktu.
Ona karşı mahcup hissetmem normal miydi? Aramızdaki ilişkinin nasıl bir durumda olduğunuda anlayamıyordum? Neydik biz?" Gidelim o zaman. "diye mırıldandım sessizce. Utangaçlığımı hala üzerimden atamamıştım. Yan yana yürüyerek odadan çıktık. Merdivenleride indiğimizde , salondaki yemek masasında bizim için yan yana ayırılan yere oturduk.
Eylül hanım, Egemen bey, Yağmur buradaydı.
" Günaydın. " dedi Eylül hanım neşeyle gülümseyerek.
" Günaydın. " dedim bende gülümseyerek.
" Günaydın. " dedi Karanda pek bir ifadesi yoktu. Hatta kahvaltı için fazla ciddiydi.
"Nasılsın Rüya? " dedi Yağmur gülümseyerek.
" İyiyim çok şükür." dedim bende gülümseyerek.
" Nasılsın kızım? " dedi Egemen bey.
" İyiyim siz nasılsınız? " dedim bende gülümseyerek.
" İyiyim bende. " dedi gülümseyerek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tutkunun Bedeli (TAMAMLANDI)
Historia CortaMardin'de Polis olan güçlü bir kadın ve Mardin'in en güçlü ağası. Bir gece birlikte olursa ve ortaya masum bir bebek çıkarsa ne olur ?