25.Bölüm☁️

33.2K 1.5K 835
                                    

Yeni bölüm geldiiiii 💙

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yeni bölüm geldiiiii 💙

Geçen bölümde herkes Denizci olmuş ne kahpesiniz ya QPDBWOXJWSNWLSOWKWL

Karana sövenler geçen bölüm harici Karanın sahnelerini, davranışlarını bir okuyun lütfen. Daha önce aldatıldığı için travması olan ve tekrar aynı şeyleri yaşamaktan korkan bir insanın psikolojisinden bakın olaya. Tamam Karanın'da hataları var ama bu hatalar yaralarından.

Herkes yaraları yüzünden hatalar yapar.

Neyse neyse hadi hadi okuyunnnn💗

☁️

"Rüya." dediğinde ona döndüm. "Kendine iyi bak olur mu?" dediğinde mavi gözleri dolu doluydu. Ağlamasının veya veda eder gibi konuşmasının nedeni neydi?

Arkamı dönüp ona baktım.

"Deniz?" dedim ona bakarak. " Sen niye veda eder gibi konuşuyorsun? " onun masmavi dolan gözlerine bakarak.

" Çok seviyordum seni Rüya. Çok fazla seviyordum seni. Gözlerine bakmayı, gülümsemeni izlemeyi, her konuda çok çabuk sinirlenip, sinirlenince saçma sapan tepkiler vermeni, doğallığını, herşeye ve herkese rağmen kendin gibi oluşunu ve daha sayamayacağım kadar çok şey şeyi ben bugün onlara veda etme kararı aldım. Biliyorum beni hiç seni sevdiğim gibi sevmeyeceksin. Biliyorum beni hiç Karan gibi görmeyeceksin. Beni hayatının en uç köşesine bile sığdırmayacaksın ama olmuyo işte Rüya. Seni istesem çok kolay bir şekilde silerim ama ben sana olan masum duygularıma, saf sevgime kıyamıyorum. Ben içimdeki sana kıyamıyorum Rüya. Özür dilerim aptal gibi davranıp duygularımı sana açamadığım için. ama benim duygularımın sende hiçbir kıymeti olmayacak, karşılığıda olmayacak biliyorum. İyiki hayatıma girdin. Ben bugün seni sevmeye veda ediyorum. Anılarımızı silemem ama fotoğraflarımızı silmem gerekiyor sanırım. " dedi acıyla karışık tebessümüyle. Keşke böyle olmasaydı. Keşke Deniz bu kadar geç kalmış olmasaydı ama geç kalmıştı. Herşeye, herkese en çokta kendine.

"Karanın sana benimle aynı masada olduğun için bağırdığınıda eminim. Ben onunla konuşurum gelip senden it gibi özür dileyecek emin ol. Ama Karanı'da anla onun Sevda'dan dolayı hala güven problemleri var. Ve gerçekten Karanın uzun yıllar sonra senin yanındayken güldüğünü gördüm.
Birbirinizi mutlu edecek insanlarsınız ve ikinizde mutlu olmayı çok hak ediyorsunuz sadece önünüzdeki engelleri görmezden gelin ve mutlu olun. Senin mutlu olduğunu görmek benide mutlu edecektir Rüya." dediğinde Deniz'in bu kadar iyi olmasına ağlamak istiyordum. Ya resmen gidip Karanla konuşacağım diyordu. Sırf benim mutlu olmam için, sırf bana hala önem verdiği için. Karanla bile olsa onsuz dahi olsa mutlu olmamı istiyordu.

Deniz benim bu hayattaki en büyük kayıplarımdandı. Bu dünyada bizim için bir gelecek düşünülemezdi.

"Sen, sen çok iyi birisin Deniz. Ama hiç Karanla konuşmaya uğraşıp kendine eziyet çektirme. Ve o sevgiyi bana değilde hak eden birine harcasan dünyanın en mutlu kadını olurdu. " dedim Denizin masmavi gözleri kısıldı, hafif ve buruk gülümsemesiyle.
Konu Deniz olunca kitleniyordum çünkü diyecek bir şeyim yoktu, olamıyordu.

Tutkunun Bedeli (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin